Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Editorial | Editie scrisa
14.09.2010

Testul SOV

de Andreea Pora 

61 comentarii

Neplăcerile de după prăbuşirea FNI - procurori care trimiteau citaţii, presă agresivă, armaghedoane care dezvăluiau ingineria financiară şi relaţiile cu puternicii zilei, anchetarea lui Popa şi Vlas – l-au convins pe Sorin Ovidiu Vântu că, pe lângă securişti, intelectuali şi artişti cumpăraţi la pauşal, îi mai lipseşte ceva: un trust media. Cortegiului de simbriaşi, care-i întreţineau ego-ul aflat mereu în suferinţă, care făceau în locul lui treburile murdare ale îmbogăţirii şi-l păzeau de furia mulţimii păgubite, li s-au adăugat jurnaliştii şi analiştii. Toţi plătiţi regeşte, adică la tarif de „general“ SIE.

Rolul lor a fost de la bun început unul singur: să-l păzească de puşcărie. Pentru asta trebuia să câştige Geoană alegerile, ziua în care „toată lumea râde, cântă şi dansează“, într-o horă a „pupatului pe gingii“, a fost ratată doar din siguranţa lucrului gata înfăptuit. Pentru asta, după alegeri, critica justificată a unui guvern neperformant şi deoseori neprofesionist s-a transformat în linşaj mediatic, devenit cutumă. Dacă Boc cade şi Băsescu e suspendat, guvernul de criză Ponta-Antonescu îngroapă la pachet dosarele „reţelelor“ Voicu şi Vântu. Infractorul Popa va rămâne la Jakarta, Vlas la puşcărie, iar Vântu - devenit „prieten loial, poet şi disident“, intelectual pe lângă care Titu Maiorescu era un biet semidoct - revine, liber de sarcinile juridice, la patronajul Realităţii.

Şi cine ştie, Cătălin Voicu prinde iar un loc pe lista PSD. Pentru asta luptă cot la cot asociaţiile pentru protecţia animalelor, Hurezeanu, CTP, Patriciu şi Transparency International, alături de Ciuvică şi Chirieac (finanţator de criză al Realităţii TV). Pentru asta Păunescu şi Dinescu respiră împreună, cu nesaţ, aerul înmiresmat lăsat de trecerea banilor prin conturi. Lipsesc din peisaj ecologiştii, homosexualii, fermierii. Deocamdată.

Spre deosebire de campania electorală, de data aceasta, dejecţiile jurnalistice au o miză strict individuală. Probabil, ea diferă de la caz la caz. Prin zidul făcut în jurul celulei lui Vântu şi punând în aplicare ordinul dat de acesta – „nu închinaţi Realitatea nimănui“ –, nu a răzbătut nicio informaţie despre FNI, Gelsor sau reţeaua securistică a acestuia. În schimb, pe zid au fost lipite listele negre ale lui Nistorescu, cuprinzându-i pe „fripturiştii lui Băsescu“, cum altfel, care nu se aliniază susţinerii martirului SOV.

Avocaţii mogulului, pe care, iată, l-a ajuns „răzbunarea tiranului“, nu s-au ostenit să facă legătura între „generalul“ trimis de Vântu să-l „protejeze“ pe Nicolae Popa de justiţie şi securiştii care conduceau filialele FNI. Emil Hurezeanu a uitat, din motive pe care prefer să nu le cunosc, ce scria în 2000: „în spatele FNI şi al băncilor care-i stau în spate se ascund interesele reprezentanţilor fostei Securităţi, regrupaţi în partidele neocomuniste şi cercurile de afaceri interesate în blocarea şi încetinirea privatizării“ (revista 22). Ce să mai discutăm de Mugur Ciuvică, ale cărui Armaghedoane dedicate „escrocului Vântu“ şi „afacerilor sale necurate“ l-au făcut pe Năstase să-l salte de pe stradă. Niciun jurnalist, comentator sau politician (fost CDR-ist) nu a îndrăznit să spună că ingineria FNI a fost pusă la cale şi cu ajutorul celor 27 de firme din grupul Gelsor, în care lucrau „peste 90% foşti ofiţeri ai Securităţii“ (Costin Georgescu, fost şef SRI). Din lista „coincidenţelor“, întoarsă pe toate feţele, a lipsit exact cea legată de ziua de 2 decembrie: arestarea lui Popa, începerea urmăririi penale a lui Vântu, vizita de relaxare a lui Geoană. Sau coincidenţa dintre vizita la Jakarta a lui Dan Diaconescu şi telefonul dat de Vântu acestuia (în timpul strădaniilor jurnalistice, evident, de a-l contacta pe Popa). Ca să nu mai vorbim de culmea coincidenţei: întârzierea banilor de salarii în trustul Realitatea şi „cisternele“ care plecau în Indonezia.

Cu toată strădania curtenilor, campania „Free Vântu“, după modelul Patriciu, Becali, Diaconescu, nu va prinde la public, iar transformarea acestuia în victimă-erou va fi un eşec dintr-un motiv simplu: „stimabilul“ a băgat mâna în economiile a 300.000 de oameni şi în bugetul altor câteva milioane de contribuabili, care au plătit despăgubirile date de stat păcăliţilor. Şi românul, aşa cum se vede în acest moment şi aşa cum l-a învăţat chiar Realitatea, e sensibil la buzunar. Vrea „respect“, nu să-i fie insultată inteligenţa.

Excesul de zel are însă şi o altă miză. Dacă dosarul Vântu este ratat, justiţia este decredibilizată definitiv şi nu rămâne decât să urmărim sfatul lui Patriciu: privatizarea. Măcar atunci am şti o socoteală. Ca şi „reţeaua lui Voicu“, Vântu şi ai săi „golănaşi“ şi „tătici“ penali, plătiţi cu milioane de euro ca să scape de gratii, sunt un test pentru judecători. Vom vedea în zilele următoare dacă îl vor trece. Vom vedea dacă Vântu îşi va putea achiziţiona şi „judecători de curte“, nu doar intelectuali şi ziarişti. //

 

Comentarii (61)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 03.10.2010 | Alex2 a scris:
    Am mai spus-o: Daca se dorea dreptate atunci se forta ca pagubitii FNI sa primeasca actiuni. Nu se doreste dreptatea ci e o lovitura politica. Nu sint deloc de acord ca sa dispara o voce din media, chiar daca e a lui vintu. Catavencu, Cotidianul, Realitatea sint niste trusturi utile romanilor. De ce ar disparea? Ce interes au romanii sa auda doar varianta lui Basescu? Inmixtiunea oamenilor de afacere in politica este la fel de blamabila ca a politicienilor in afaceri. In afara de mine, NIMENI(n-i-m-e-n-i) in Romania nu a vazut in Vintu o masina de facut bani care ALIMENTEAZA bugetul Romaniei platind salariile a zeci de bugetari si finantind indirect proiecte guvernamentale. Trezirea Romaniei incepe cu constientizarea rolului pe care il au oamenii de afaceri in economie,in Romania. Nu mai merge sa vinam chiaburi. Sint peste tot, si in PDL si PSD,PNL...peste tot.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.09.2010 | Radu Popescu a scris:
    @Andreea Pora: O corectie:"...sa urmam sfatul lui Patriciu..." Si o omisiune din lista cu simbriasii:Stelian Tanase.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.09.2010 | Maria R. a scris:
    @admiratorului Andreei,#26:nu va suparati,n-am inteles mare lucru din ce ati comentat! Eu aminteam de un TRU care a recunoscut(si a ajuns europarlamentar PDL,mai apoi)ca a fost stipendiat de PDL(cred ca asta ati uitat) si care a stat ani buni la Londra pe banii lui Eol al Romaniei,de un Emil Hurezeanu si de un CTP. Deci,in opinia mea,TRU nu e cu nimic superior celor doi. Ce cauta d-na Weber in discutie? Ce cauta ONG-urile? Cand l-au sprijinit toti acestia,in frunte cu si pe ecrane la Realitatea,pe dl.Basescu,au fost OK. Nu o sa stiu niciodata ce anume i-a legat(si ma tem ca-i mai leaga)pe actualul presedinte al tarii de Vantu,dar modelul de justitie oferit zilele trecute numai de tara civilizata nu e. Continui sa cred intr-o justitie facuta in sala de tribunal,cu dosar facut temeinic de procurori si sentinte date de judecator acolo,nu la televizor,in functie de simpatii exclusiv politice ori de grup de interese. Restul sunt bla-bla-uri si praf aruncat in ochi celor care abia-l asteapta. Si nu mi-l dat pe dl.Basescu a fi in afara unor grupuri de interese particulare,foarte particulare,ca nu e in afara deloc.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.09.2010 | DAN a scris:
    TESTUL SOV: Cine este vinovat de faptul ca anumiti cetateni traiesc in saracie? Transmisa astfel la ANTENA 3, realitatea transmisa lasa urme de suferinta pentru mai multi cetateni ai Romaniei. ANTENA 3, a prezentat chiar in aceasta dimineata, chiar in aceasta viata, conditiile de viata ale unor politisti, care, asa cum s-a vazut, traiesc in present, in saracie. Cred si sunt convins ca in toate domeniile, anumiti oameni traiesc in saracie. Si daca ne referim, acum, AICI, la domeniul politienesc (luand in considerare toate celelalte activitati), cum este posibil ca un politest care este in slujba legii si cetatenilor sa traiasca in asa saracie? Mi se pare un pic, de fapt mai mult, o distrugere a umanitatii bazata pe o forma ce a capatat conotatia unui stat ce exista intr-un recipient propriu al ideologiei in fapt. Cred ca acesta ideologie este defectuoasa si trebuie inlocuita cu alta ideologie ce este pentru present, tinand cont de trecut si viitor. Daca vreti, mi se pare o pretentie mult prea mare ca politistii sa devina independenti in gandire, poate chiar in echipa, daca ei se confrunta cu saracia, lupta, etc. Va dau un exemplu: in USA exista posibilitatea ca anumiti soldati, sau cei care fac parte din echipele de interventie, sa poarte bratari de aur cu diverse indicative. Deci asa s-a ajuns acolo! Pana si indicativul este scump. Voi incheia prin a pune o simpla intrebare: cine este vinovat de saracia din Romania si nu numai? Sunt revoltat de faptul ca cine doreste sa puna ordine este supus la chin ! Rusine dragi politicieni !!!!! Ca sa merg cu aceasta filozofare mai departe, se poate exemplifica faptul ca o persoana care s-a chinuit in copilarie si si-a ales o meserie riscanta, plina de probleme, acum este supus iarasi la chin. Chinul necesita sa fie foarte bine platit . Unde este egalitatea in drepturi? De ce sunt diferente asa mari de posesiune? Dar unde sunt fondurile europene? De ce nu facem ceva cu fondurile europene? Unii stau in placere continua, fiind inconjurati de lucruri simple si scumpe, pe cand altii lucreaza in conditii de saracie? Sa va fie rusine dragi guvernanti !!!!! Sau mergand cu filozofia pana la capat, ce putem spune despre doi copii ce se nasc in familii diferite? Unul se naste in familie de saraci si poate care cauta prin gunoaie, pe cand alt copil se naste intr-o familie bogata? Eu consider ca ambii copii sunt egali , insa unul dobandeste mai usor o educatie, pa cand altul foarte greu. Sunt convins ca ambii copii pot avea diferente de valoare ! In conditiile in care ei, copii, gandesc la fel ! oricum nu vreau sa se inteleaga ca trebuie sa fim egali, insa ca o sinteza, SA NU EXISTE DIFERENTE ASA MARI !!!!! Cine este vinovat de saracia din Politie?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.09.2010 | DAN a scris:
    TESTUL SOV Necesitatea Testului SOV, este ca ceva util pentru noua ordine a Romaniei, ce face parte din noua ordine a Lumii. Necesitatea rezulta si din faptul ca nemijlocirea Justitiei trebuie sa fie la rang de Lege, care, in virtutea acestei determinari, se poate afla in faza in care Democratia se va face simtita inclusiv in acest domeniu. Cred ca ei trebuie sa judece cu scopul pe care si-au dorit sa-l realizeze, adica neimplicarea altor institutii din domeniul privat sau/si de stat in Curtea Justitiei. Esenta acestei legi sau daca vreti, concept, sta in faptul ca testul SOV va fi ca ceva in care valoarea oamenilor, a judecatorilor trebuia sa se va ridice mult mai sus fata de anumite interese. Legea, privita ca singularitate a momentului, poate tine apasata, ca sa spunem asa, pe de o parte, suferinta ce poate fi creata printr-un act fals, adica o judecata falsa, iar pe de alta parte, acesta realitate poate fi opusa formei actuale privind latura individualitatii (ceea ce insotesc faptele lui Vantu), deci apasarea spre scindare a unei realitati crude pentru noi, cetatenii Romaniei, adica prin trasarea procesului ca o porunca. Este de preferat ca orice influenta pozitiva sau negativa sa lipseasca. Justitia trebuie sa-si spuna cuvantul, iar cuvantul spus si rostit, se va ridica la rang de origine a gandirii nemijlocite de alte institutii, fie ele private sau de stat. Sa vedem daca influentele din Justitie vor fi catalogate ca fiind adevarate sau false, positive sau negative si de ce nu drepte sau strambe. Sunt tare curios sa vad daca Justitia este Independenta de anumite interese, ce pot fi positive sau negative. Va multumesc.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.09.2010 | nero a scris:
    felicitari dna Pora mergeti drept, nu lasati ordinarii sa ne abureasca si sa ne manipuleze cu toate prostiile, SOV un MARE borfas care trebuie trimis la taiat stuf in balta nu sa ne dea lectii depre modernizarea Romaniei, pana nu ajunge la puscarie alde SOV, Nastase si altii de care stie toata lumea tara nu-si va reveni, multa sanatate si numai bine va doresc

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.09.2010 | TONI Timisoara a scris:
    Citesc dupa cateva zile articolul;dar tot ceace sriti este plin cu fapte reale ! Doamna Pora tineti-o tot asa, sunt convins ca multa LUME va da credit la cele scrise si (spuse la irealitatea-tv) Ma mira ca mai sunteti INVITATA LA ACEST POST. INCA ODATA BRAVO SI CONTINUATI ........

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.09.2010 | val a scris:
    Felicitari, doamna Pora, pentru mintea limpede pe care o aveti. Ei, saracii, imtelectualii si ziaristii care au picat testul Vantu, inafara stomacelor pofticioase, cred ca au si un oarecare deficit de minte. Ne-au inselat, ne-am inselat, nu sunt valori adevarate, sunt morile lui Vantu, sau ventilatoarele lui.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.09.2010 | PETRE T JOITA a scris:
    Felicitari Dna PORA .Sunteti printre putinii ziaristi din Romania cinstita curajoasa si dreapta noi cei multi si cinstiti va simtim alaturi de noi ne alinati suferinta prin ceea ce spuneti si scrieti nu sunteti singura ne avem unii pe altii in lupta ptr dreptate si adevar.Noi iertam dar nu uitam.ASA SA NE AJUTE BUNUL DUMNEZEU.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.09.2010 | mircea a scris:
    Felicitari pentru articol!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.09.2010 | aka a scris:
    Foarte bun articolul si foarte buna jurnalistul Andreea Pora. Unul dintre sigurul ramas cu coloana vertebrara dreapta. Bravo Pora!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.09.2010 | Petre Ion a scris:
    Nu pot sa nu ma gandesc la toti cei pagubiti (printre care din fericire nu ma numar si eu) cum stateau cred cu totii la tv, asteptand ce se va intampla. Fix la ora 19 pt tembeliziuni a iesit Vantu flancat sfidator pt toata lumea de cohorte de gorile! Cei pagubiti ar fi trebuit sa fie acolo si sa-l ia pe sus cu tot cu gorile! Macar cei din Bucuresti si tot ar fi fost ceva! Dar de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere! Slabi au fost atunci, slabi sunt si acum. Naivitatea nu are limite. Pacat.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.09.2010 | yanis a scris:
    doamna pora va citesc de cativa ani buni ,va urmaresc aparitiile la televiziuni si ma minunez ca ati devenit un soldat disciplinat al PDL ,un lefegiu al celor care ucid acest popor prin infometare Mister Vantu trebuia trimis in puscarie de acum zece ani dar a fost aparat in taina de politicienii care s-au perindat la putere printre ei numarandu-se si actualul presedinte al tarii care a tinut sa-i arate stimabilului cine-i seful.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | SILS a scris:
    ARTICOL JUST.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | gogu a scris:
    Bravos natiune, halal sa-ti fie! ce se intampla este meritoriu pentru stimabilul popor roman!, nicaieri in lume nu ar fi fost admis asa ceva! Banditii trebuie sa rmana la"cremenal", vorba lui Caragiale! Dna Andreea Pora, va stimez si preciez prestatia dvs. Nu va lasati!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | iulica a scris:
    NU VOM VEDEA DREPTATE DEOARECE CEL CARE E Dumnezeu E DE ASA SPETA...e o realiatete de 20 de ani...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Coman Horatiu a scris:
    Sistemul functioneaza cam asa : .. "Draga Traiane,1. Iti trimit un document redactat de Petromidia in legatura cu cercetarile care au loc. 2.Daca ai ocazia sa vorbesti la Parchet despre subiect?"- era continutul faimosului bilet Noroc ca Basescu nu a dat curs traficului de influenta la cel mai inalt nivel - adica incalcarii separatiei puterilor in stat.. Mai mult, Udrea l-a dat presei si de aici a inceput cursa de urmarire si represalii a partii vatamate.. Pe care nebunelul Crin si maimutoiul Ponta o continua si azi ; fara sa mai stie de ce .. Mogulii - cusutii la gura - si-au facut cruce cu limba in gura asteaptand vremuri mai bune. ~ ~ ~ . Intrebare de baraj : dintre fostul premier si presedinte, pe care credti ca l-a promovat Vantu pe .. sticla!? ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Coman Horatiu - Remember Alamo a scris:
    ~ Remember Alamo ! ~ .. . Tariceanu inca rezonabil : "Ca prim-ministru doresc sa subliniez ca înteleg perfect problemele pensionarilor, aceasta asteptare fireasca si dorinta de a avea o pensie care sa le permita un trai decent. Este ceea ce si Guvernul îsi doreste, dar, în acelasi timp, trebuie sa spun ca ceea ce Parlamentul a fost pe punctul de a hotarî ieri nu putea fi pus în practica decât cu riscul aruncarii întregii economii în aer si a întregii evolutii pozitive a economiei." "Nicaieri in lume nu se pot majora pensiile cu aproape 70% intr-un an, respectiv 17%, ceea ce s-a facut (in 2007 - n.r.), si 50%, cit ar fi dorit Parlamentul. Dar trebuie sa ne gindim si ce se intimpla la anul, daca economia permite sa pastram aceleasi pensii." Calin Popescu Tariceanu, 20 iunie 2007 PSD l-a amenintat pe Tariceanu cu motiunea de cenzura. Zece zile mai tarziu, Tariceanu si Varujan vorbeau deja limba lui Geoana si Vanghelie, iar PNL si PSD se intreceau in declaratii de asumare a meritelor majorarii pensiilor. Preacurvia PNL-PSD costa ; parjoleste locul acum .. "Ii spun si domnului Geoana, si PSD ca este o minciuna sfruntata cand atribuie PSD o astfel de masura. Astfel de masuri le poate decide doar PNL, care este la guvernare." Calin Popescu Tariceanu, 30 iunie 2007 Apoi, Geoana, Tariceanu si Voiculescu au inceput sa puna presiune pe Presedintele Basescu sa promulge Legea care prevedea o marire despre care premierul averizase ca risca "sa arunce intreaga economie in aer". Antena 3 a inceput o campanie desantata in care Varujan si Pacuraru (ministrul muncii) erau vedetele armatei anti-Basescu, presedintele fiind diabolizat (ca si acum) pentru ca nu ar fi vrut ca pensionarii sa castige mai mult.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Adi Roman a scris:
    "Gramezile se vad din cer" - excelenta metafora, d-le Gothard ! Gramezile se vad din cer, dar patrupedul din curtea lui Vantu readuce ceatza ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Gothard ladislau a scris:
    Un text scris la 10 septembrie 2010. ”Câte-va sute de mii au fost escrocaţi de o mână de derbedei şi dacă un individ plăteşte la fiecare chemare în faţa judecătorului 50 de milioane vechi de ţ ori pentru fiecare neprezentare nu se numeşte că justiţia a fost servită. Pe de altă parte invocarea aproape obsesivă de către oricine şi de oricare parte a faptului de a fi victime politice devine deja pe cât de hilar pe atât de golit de substanţă. Mă aştept în România la invocarea victimizării politice a găinarului – ÎMI ERA FOAME, BOC/BĂSE E DE VINĂ! Şi eu sunt departe de a fi convins de eficienţa oamenilor legii: văd doar mii de cazuri amânate la infinit la care se adaugă în fiecare an alte sute. Şi nu se întâmplă de aseară. Ce ţară lăsăm moştenire : cu procese neîncheiate niciodată şi cu infractori pe toate drumurile….. PS. Pescuitori în ape tulburi au năpădit Rtv, ieri şi azi dimineaţă. Eu cred că arestarea unor presupuşi infractori nu ar trebui să aducă decât limpezire a unei situaţii… chiar de sunt naiv….. domnul hanibal…. a lăsat de dorit, ca să nu vorbesc urât în casa Dvs. PPS. A compara 1989 cu 2010 este cea mai mare porcărie!!!” DOMNULE CHIREAC BOGDAN, SORIN OVIDIU VÂNTU NU A FOST DOVEDIT NEVINOVAT!!! NICIODATĂ! Nu în România....

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Gothard Ladislau a scris:
    Pentru cei cu memoria mai scurtă : Congo rimează cu bombonel... și în naivitatea mea mai sper că ouăle numărate la Cornu nu reprezintă un număr egal cu pdl......

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Gothard Ladislau a scris:
    Grămezile se văd din satelit, dar ”când să let”s do it....”.....

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | cristi a scris:
    Până foarte recent Băsescu şi SOV erau foarte buni prieteni, iar Realitatea TV portocalie rău. Asta s-a schimbat undeva prin 2007, după referendumul cu demiterea, iar SOV a ajuns mogulul cel rău iar cei de la RTV tonomate. Nu e clar ce anume s-a întâmplat pentru că nici unul din cei doi nu prea vrea să vorbească. Un lucru însă e clar: "Băsescu luptă împotriva corupţiei" e o fantezie şi nu are nici o legătura cu realitatea, o fantasmă în care mulţi români - inclusiv dna. Pora - au vrut atât de mult să fie reală încât au ajuns să o confunde cu realitatea. Iar acum sunt în negaţie, ca nişte copii care află prima dată că Moş Crăciun nu există. TB e doar un politician lipsit de scrupule şi capabil oricând să folosească mijloace dubioase pentru a-şi consolida puterea. Seamănă cu Iliescu doar că acesta ştia măcar când e cazul să se oprească. @ardelenu - când "se va relua exploatarea zăcămintelor de aur" în condiţiile RMGC putem spune că s-a îndeplinit o dorinţă mai veche a PDL: nu mai trebuie să emigrăm în Congo pentru că suntem în Congo.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Vera a scris:
    Doamna Poara, domnilor, ceea ce se intimpla in aceasta tara este de neimaginat. Parca cineva a luat mintile tuturor !!!!! Se prezinta si se vorbeste despre un HOT, un interlop de fapt, un informator al securitatii, cu citeva clase, cu nimic mai bun decit clanurile mafiote din Craiova sau mai stiu eu de pe unde, ca despre un om normal, care are averea din familie sau pentru ca a muncit pe brinci si a facut-o, iar acum a facut ceva minarii si a gresit. Tatoiu il numeste om de AFACERI ! Ce om de afaceri ? Se pot numi afaceri hotiile ? Cum este posibil sa se arate cu obstinenta fara rusine casele lui Vintu de pe Paris si Otopeni, adevarate palate ? Toata lumea stie ca acele case sunt din banii furati de la 300000 de oameni si nimeni, nimeni in tara asta sa nu poata dovedi sau face ceva ? Se prezinta acest hot ca fiind un "distins" om de afaceri etc, etc ... Hai ca poate am putea sa spunem asta de alti penali ca Nastase sau Patriciu. Dar un borfasi din Roman sa fie tratat ca si cum ar fi o personalitate si sa i se recunoasca hotiile, inseamna ca societatea romaneasca asta este, ca nu merita mai mult. Inseamna ca securitatea este inca activa, mafia asisderea si ca nu mai este nici o speranta. In orice caz, suntem si un popor de lasi. Ma intreb de ce nu au iesit pagubitii FNI, cum au iesit la Becali, sa tipe si sa protesteze despre banii lor ? Era momentul ! Dar este mai usor sa fi despagubit de Stat, adica de noi toti din taxele noastre. De ce nu iesim noi ceilalti in strada sa spunem ca nu vrem sa-i platim casele lui Vintu , ca nu vrem sa-i despagubim noi pe pagubitii FNI ? De ce pensionarii nu ies sa spuna ca nu vor sa plateasca FNI ? De ce tipa sa le dea Statul si nu Vintu ? Dupa ce vad la TV tara asta isi merita soarta.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | STAN PATITU a scris:
    Mult prea multa energie consumata pentru SOV. Este impresionant cat de multa lume urmareste televiziunile tonomatelor. Eu aflu despre cat de mizerabili astia de la "tonomate" de la ascultatorii fideli care fac comentarii mai sus... In ce priveste FNI-ul doamna Pora, cei care s-au "dedulcit" la banii aia sunt aceiasi care au furat si banii de la Caritas.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | ardelenu a scris:
    economia se va redresa doar cand se va relua exploatarea zacamintelor de aur,uraniu si cupru existente mai ales in ardeal.la b1tv au fost cele mai corecte afirmatii in cazul vantu

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    @Dan B. ~ Cat despre articolul penultim al d-nei Andreea Pora, fabulezi ! N-am postat nimic pentru ca nu l-am citit. Intamplator, nu am avut timp. Ce zici ? poti gresi si tu ?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
    In momentul in care un invinuit striga in gura mare " DOSAR POLITIC " ... din punct de vedere moral - ar trebui si legal - se pot transmite cateva fragmente din acesta, din care sa reiasa ca fapta este o mizerie PENALA. Asta ca sa isi merite banii latratorii de pe Realitatea si Antena 3, sa se chinuie cat de mult sunt capabili. In rest...ca au fost implicati o gramada de securisti ...pe cine mai poate surprinde ? Stia el Vantu cine il apara ...stia el Geoana cui ii servea apa minerala la sezlong, prin delta....O fi fost productie de lubenite la circumscriptia care l-a bagat pe el in Parlament ?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Panfil Flecaru a scris:
    Badea,Ciutacu, mogulii miliardari, acolitii lor care pupa degetele ce le arunca oase verzi - euro si dolari, antenele si realitatea? O pleava execrabila. Nimeni nu se gandeste la populatie ci la interesele personale. Toti vor sa roada oasele cat mai mari si mai bage si in buzunare pentru acasa. Dau cu bitele in cei ce sunt azi, dar in cei ce vor fi maine cine va da cu bita? Maine bitele se vor intoarce impotriva prostimii care orbita de miliardarii infometati dupa banii FMI nu vede adevarata realitate , nu cea pe care imbacsitii vremii o arata si o arunca praf in ochi pentru orbirea gloatei. O populatie mediocra, umflata de bere si manele nu poate judeca liber, sanatos si natural, ca sa vada dincolo de minciunile si demagogia afisate cu dispret si superioritate de alde Vranceanu, Gadea si alti aurolaci care stau cu miinile intinse la colturile televiziunilor aservite.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    @ Dan B. ~ Trebuie sa fi lovit de amnezie in moalele capului ca sa uiti ca de cand aveai 24 de anisori, adica de la revolutie incoace, procuratura statului roman nu ti-a livrat decat NUP-uri (specialitatea casei - Neinceperea Urmaririi Penale in marile dosare de coruptie). Acuma, cand cateva zeci de dosare finalizate asteapta preluarea in justitie, te-ai gasit tu mai scrupulos decat avocatii inculpatilor sa invalidezi noutatea absoluta acuzand nefericitele scurgeri din dosar. Tipic romaneste ! Din cauza copacilor nu mai vedem padurea.. Focalizare chitzibusara in .. asteptarea lui Godot. Traim in propria noastra irealitate. Tipic romaneste ! No, asteapta mult si bine oamenii perfecti, procuratura perfecta, presedintele perfect, societatea perfecta, institutiile perfecte, guvernul perfect, instrumentarea perfecta si vei sabota inconstient istoria momentului.. si datul sau irepetabil. Tipic romaneste ! Boicotul stramosesc al constructiei de dragul carcotelii; numai ca, astazi, il drapam mai sofisticat - idealist .. chibitzand bovaric .. ~ citeste un pic si postarea celui de la pozitia 26, ca sa ai un motiv suplimentar sa-l .. detesti pe Traian Ungureanu ; doar, esti programat, de-acum, sa detesti ca la Realitatea Tv ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    @ Dan B. -- Despre duplicitatea lui Basescu, Clampane asurzitor si Antonescu. Cu complicitatea lui Patriciu, Primu-i Stalin .. din oficiu ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    @ Dan B. -- ~ Nu e vorba de cersit atentie si nici de duplicitate ! Ci un joc de-a soarecele si pisica cu cel pe care-l astept sa se .. pocaiasca odata ! Dandu-ti importantza prea mare, nu mai poti sesiza ludicul din asteptarea fiului risipitor.. Atat ! Apropo, mai Danutz, acuma cand se crapa de ziua si in spatele candidaturii lui Geoana, mai poti crede ca merita sa facem hopa-tzopa in noaptea exit-poll-urilor mincinoase !? ** Ipostazele sesizate de tine, dedicate doar tie, ar fi fost pur si simplu inepte intr-un loc unde stiam sigur - si speram - sa ne intalnim. Nu crezi !? Ca si Crin, alesul inimii tale, esti pe cale sa monopolizezi adevarul si sa pierzi .. umorul. ** Iacobinuleee ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Sean a scris:
    Cred că testul e deja pe jumătate picat! Mă refer la latura sa politico-mediatică. ...Apropo, d-na Pora, cu mai mult de un an in urmă ati declarat cazul Voicu tot "test"! Cum stăm cu el? Cred că ar fi cazul pentru o analiză de etapă! Reveninind la testul actual, mai sunt sanse să treacă la capitolul tehnico-juridic. Poate chiar de 50%. E un progres faţă de "testele" anterioare, inclusiv chiar al aceluiasi SOV atunci cand a fost scos, de către brava noastră procuratură, de sub urmărirea penală în cazul prăbuşirii FNI! Si cand te gandesti că atunci, mai mult ca sigur, au fost incălcate cel putin 99% din prevederile legale in vigoare privind legislatia societătilor comerciale! Dar de unde nu e... PS N-ar strica d-na Pora să punctati, din cand in cand, niste notiuni de justitie elementară. De exemplu nici eu nu stiu, chiar citind şi auzind, dacă SOV este acum "arestat preventiv" sau "cercetat in stare de arest"? Sau sunt totuna? Pe urmă "recunoaşterea faptei" este (mai este) probă in justitia romană? Nu de alta, dar e groaznic cat de mult se discută "după ureche" multe aspecte ale justitiei din tara noastră. Inclusiv in acest caz!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | carmen a scris:
    Satisfactia mea cea mai mare este sa constat cat este SOV de PROST . Recunoaste ca discutiile sunt adevarate. Cine mai pune oare pret pe superinteligenta malefica a prostului? Se duce singur la puscarie din aroganta. Doamne ajunta!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Gothard Ladislau a scris:
    PS fără legătură.... aparent.... Populismul mizerabil al securiștilor din rețeaua psd este depășit doar de populismul - din păcate - liberal, al aproape plângând-ului orban, al membrilor pnlSD!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Un admirator al Andreei a scris:
    @Maria R. Iata ce spune TRU (spre deosebire de tonomatele pe mi le dati spre comparatie), poate vedeti diferenta fata de prestatiile preferatilor dvs.: "Renate Weber e datoare cu cîteva informaţii pe care Comisia Europeană le-ar aprecia în mod deosebit. Mai întîi, spre buna informare a Comisei, presa românească trebuie prezentată în resorturile ei principale. Astfel, srucutrua de proprietate a "trusturilor media" e totuna cu achiziţiile dlor. Vîntu, Voiculescu, Patriciu. Ideea după care trusturi media şi ziarişti plătiţi de proprietari privaţi reprezintă în mod necesar interesele sectorului privat şi ale societăţii e, în România, ridicolă. Marii proprietari de trusturi nu sînt oameni de afaceri privaţi ci o elită parazitară care depinde de contracte sau scutiri acordate de stat şi are, prin urmare. o envoie vitală de decizie politice favorabile. Aşadar, pentru mai multă precizie, prima ocupaţie a trusturilor de presă e promovarea intereselor anti-comunitare şi, adesea, anti-naţionale ale unui număr restrîns de domni, pe care Renate Weber i-ar putea recomanda căduros şi pe nume Comisiei. Iar prima ocupaţie a jurnalişilor amenuinţaţi de spectrul dictaturii e prostituţia coafată retoric de ONG-uri şi liberali la dispoziţia cariatidelor capitaliste Vîntu, Patriciu, Voiculescu." Dvs. sesizati o oarecare diferenta de abordare ?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Gothard Ladislau a scris:
    @woland, acum nu cred că aveți dreptate, și @gabi..... gabi și mai.. care gabi?..... Așa cum spunea și domnul Coman din Mediaș ”demisia morală” a domnului Hurezeanu doare....(cum a fost posibil?!?) Restul alergătorilor după bani/rating contează parcă mai puțin. Pavlovianul Stelian Tănase contează mai puțin. Chiar și Dinescu... Gunoaiele.... fac ce fac ... prin televiziuni/presă, de parcă invită la un LET”S DO IT ROMANIA și în zona asta. Doamna Pora, ca și celebrul echipaj, spune ROMÂNIA, AVEM O PROBLEMĂ! ... Vom ajunge teferi cu picioarele pe pământ? Se spune să uităm, că au trecut zece ani, douăzeci de ani... Dar NU SE POATE clădi nimic pe nisip. Trebuie să fie mai întâi lucrurile puse la punct, și apoi putem chiar ierta. Altfel vor mai trece douăzeci. PS. Nisipul este aruncat în ochi mai departe, statul din stat este din ce în ce mai puternic.... sau....nu?..... Iertată-mi fie naivitatea....

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Dan B. a scris:
    E fascinant sa vezi cum unii asteapta articolul saptaminal al dnei Pora pt a cersi nitica atentie si a trosni cu bita in altii.Cind articolul nu e chiar in ton cu ranchiunile personale, semneaza cu alt nume,ceea ce e descalificant moral si poate penal, sa nu-si strice "CV-ul" de postac, sau tac milc.Vezi articolul de saptamina trecuta.Duplicitatea e in floare de la marele cirmaci, in jos pina la ultimul...semidoct.De fapt a devenit un mod de viata comunicationala.Un fals.Si ca orice fals , nu poate dura.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Maria R. a scris:
    @Unul dintre admiratorii Andree,#6: Domnule/doamna,cu stima,intreb:daca TRU a stat pe banii SOV-ului la Londra ani buni,cum se deosebeste de Emil Hurezeanu sau CTP-ul cei huliti acum? Au fost buni acestia doi cand au asigurat prin prestigiul lor,pe ecrane mai ales la Realitatea alegerea in 2004 a d-lui B.? Ma tem ca ceea ce se petrece acum seamana a justitie de tip sud-american,a la Hugo Chavez. Intr-o societate civilizata,vinovatia se stabileste intr-o sala de tribunal,cu dosar-beton,cu sentinta data de judecator.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | lidia a scris:
    Excelent articolul. Felicitari!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    Asadar, daca astia ni-s capitalistii cei mari, .. inseamna ca sunt de carton. Nici vorba de capitalul si averile validate de piata libera. Doar parazitarea statului, a banului public si a companiilor de stat. Capitalisti de carton creati in poala statului, din care nu mai vor sa se coboare. Pentru a ramane acolo, au nevoie vitala de un stat captiv ( cu institutii captive ), mai ales un stat incompatibil cu justitia - care e cheia de bolta a binelui public. Iata de ce obedientza justitiei ( a nodurilor-cheie din cadrul acesteia ) trebuie decisa politic.. Adica, expresia politica a ticalosiei sistemice e alianta grupurilor de exploatare PSD-PNL, impropriu denumite partid (coruptia si ticalosia existente si in partidul prezidential nu au facut inca pasul spre sistemul subordonarii statului). Cum aparentza democratica si statul de drept trebuie mimate cu orice pret, moguliziunile nu mai pot avea alt rol decat manipularea votului cetatenesc si DIABOLIZAREA tuturor celor care desfid ARANJAMENTUL initial. In cazul acesta, Basescu e cel care a declarat razboi legii omerta. Dupa cum am mai zis, tot ce a urmat din 2005 incoace ( inclusiv suspendarea) nu e altceva decat cursa de urmarire si represalii dezlantuita de partea vatamata ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Mircea B. a scris:
    S-ar putea sa-l scape babaciunea aia securisto-comunista de Costiniu, ca doar nu credeti ca degeaba apare ea sa judece recursurile unor oameni grei din Romania! Mai ales ca are o disputa cu Basescu. Sa scape escrocul asta de Vantu la fel ca Patriciu, Becali, Popoviciu, Diaconesc?! Ar suporta asta cei 300.000 de romani jegmaniti de acest hot-schiop?! Sper sa nu!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    @ Dan B. -- -- Acuma se vede limpede caracatitza ce se ascundea in spatele lui Geoana si a "proiectului Iohannis".. Mai bine zis, in spatele preacurviei PNL-PSD.. Nu e de uitat nici FamiGlia Voicu .. Cu alte cuvinte, mai Danutz, acuma se poate vedea cam ce-am facut cu votul nostru din toamna ; unii dintre noi ( cei care afirmam atunci ca " noroc ca-l mai avem pe d-nul Hureazeanu si Realitatea TV ca alternative la .. dictatura !!! )

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | xela a scris:
    Felicitari,incurajari si... un psihic de fier pentru DOAMNA Pora,o jurnalista adevarata care se afla intotdeauna de partea corecta a baricadei,adica a ADEVARULUI,iar acest fapt este posibil, fiindca, eu cred ca nu are nicio obligatie- materiala sau de alta natura-fata de toate aceste personaje, care, din pacate, inca mai populeaza spatiul public si aceasta,in ciuda faptului ca ,in urma cu mult timp,am avut in Romania o revolutie cu un pronuntat caracter anticomunist, cu numeroase victime umane si care a produs o adevarata trauma psihica la nivelul intregii societati,revolutie ce a urmarit atunci si eliminarea din peisaj ,tocmai a unor astfel de indivizi, profitori sau nu,ai vechiului regim ceausist.Sper ca si alti ziaristi, inca corecti si cinstiti,sa fie capabili sa se alature unui astfel de model de a face jurnalism,astfel incat, toti impreuna,jurnalisti cetateni si cititori cetateni, sa indreptam tara in directia cea buna,sa o transformam intr-un loc placut,sigur si primitor pentru toti locuitorii sai si nu doar pentru cativa care se cred mai isteti si mai smecheri decat restul lumii...VOM REUSI, CU SIGURANTA VOM REUSI.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Avram a scris:
    Tineo tot asa Andreia Pora.Imi plac articolile pe care le scrii,si comentariile de la tv.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Chitu a scris:
    Patimile reprezinta, pentru roman, o fatalitate. E ceva ce-i e dat (si perpetuat) prin gena stromosilor lui, venind de undeva din adancul istoric al vremurilor. Cum am putea defini o patima. Patima e o obsesie, o pasiune tiranica ce-ti orbeste ratiunea si simturile, care roade la temelia echilibrului tau psihic. Patimile politice reprezinta, pentru romanul sadea, tot atatea lanturi in care isi incatuseaza constiinta. Romanul e, inainte de orice, un animal politic ce-ti mananca politica damboviteana pe paine. Se pozitioneaza, cu o incapatanare demna de o cauza mai buna, de partea unuia sau altuia ca un fanatic. N-are importanta ce "hram" doctrinar sau politic are. Totul e sa-mi placa personajul. Infractionalitatea lui Vantu a devenit, din excrocheriea unei sleate de pungasi, o problema politica. Lumea, intr-o confuzie totala, nici nu mai intelege de unde s-a plecat si unde s-a ajuns. Deci, acest Vantu - un handicapat ce-ar inspira mila daca n-ai sti cum a bagat mana in buzunarul pensionarilor, amagindu-i cu castiguri fabuloase - a promis multiplicarea economiilor naivilor (ca si Caritas sau SAFI), luandu-le, printr-o miscare diabolica, banii. Ca in filmul Filantropica, daca l-ati vazut. A mai tras (pentru a fi credibili) in aceasta mega-excrocherie si institutia financiara CEC. In loc sa judecam inselatoria acestui bandit, cu alura de nevinovat, insemnat cu handicap de destin, ne apucam sa politizam o hotie. De-aia spun de multe ori ca ne meritam soarta. Indiferent c-ai fost sau nu pagubitul de la FNI, tot ce conteaza e ca e impotriva lui Basescu. Si sta romanul, frate, si se holbeaza la Realitatea, ca sa vada el, curios din fire, cum mercenarii din jurnalistica mesteca cuvinte rastalmacite in dulcele grai al drepturilor omului. Bietul de el, saracul (e vorba de Vantu, care a vaturat banii de inmormantare ai pensionarilor), cum a devenit din om de afaceri o victima a "dictatorului" Basescu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | dana a scris:
    cum de am permis sa se ajunga aici? caracatita coruptiei a cuprins tot!!!!in tara asta nu se mai poate respira si mai ales spera.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | ESCU a scris:
    Intarata-i drace ! Si Vantu si Basescu apartin aceleiasi lumi... a bisnitzarilor... care ne escrocheaza si ne mint de 20 ani incoace ! Nu am nici o apasare pentru nici unul dintre acestia. M-as bucura mult sa urmeze Dinescu si Hurezeanu...apartzinatori ai aceleiasi clase !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | ioan a scris:
    Tot trebuie sa prindeti pana la urma sefia tVr!...este imposibil sa nu va fi remarcat cineva perseverenta,daca nu macar la b1!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Sevastian Ilinca a scris:
    Andreea Pora esti "Doamna de Fier" a jurnalisticei romanesti ,nu pot decat sa-ti spun ca atunci cand apari la televizor si nu sant ocupat te urmaresc cu cea mai mare placere pentru verticalitatea si pertinenta de care dai dovada in analizarea evenimentelor.Felicitari esti o"Lady" a jurnalisticei romanesti esti number one,Sevastian Ilinca,Dublin,Ireland

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | cozmin a scris:
    oare de ce d-na Pora nu exista mai multi jurnalisti ca dumneavoastra? pacat ca oamenii se lasa hipnotizati de tonomatii antenelor si in curand o sa ajunga la psiholog . De ce nu apareti mai des la televizor? Imi este dor de d-voastra acolo luptand singura impotriva lor !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Dan B. a scris:
    Spunea un cetatean mai sus ca procuratura incepe sa-si faca treaba.Adica sa dea presei dosare concomitent cu trimiterea lor in justitie.Intr-un cuvint manipularea justitiei prin presiune publica , vezi stenogramele ascultarilor.In lumea civilizata juratii sunt izolati de lume pe cit timp dezbat.Ar fi timpul sa disociem justitia de un caz , fie el chiar si SOV.Abia atunci vom avea dezbateri reale fara frustrati si imaturi politic.Asta nu se va intimpla curind.Fie din cauza unui Dinescu ajuns mercenar de o parte, fie din cauza unui Traian Ungureanu care a ajuns sa scrie doar de fotbal vazindu-si cei 20 000 Eur lunar in cont.Unde e societatea civila stimati domni?In curtea lui Basescu?-Nici vorba!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Banea Cosmin a scris:
    Procuratura incepe incet sa-si faca treaba tocmai pentru ca presedintele nu o mai conditioneaza prin practicile anterioare; practicile patentate de guvernarile feseniste. Cazul primarilor PDL de Valcea si Craiova, ca si al ministresei Ridzi o arata limpede. Puterea actuala nu mai concepe privilegiile prin care se protejau triburile anterioare. Asta e adevarul gol-golut ce jeneaza evident opozitia PNL-PSD. Aceasta mezaliantza nu e altceva decat expresia politica a oligarhiei. Fara mandatul presedintelui Basescu nici nu ar fi fost de inchipuit devoalarea caracatitei care mentine statul in captivitate si societatea in minorat civic si neincredere generalizata. Tot ce a urmat semnificativ dupa 2005 nu e altceva decat cursa de urmarire si represalii dezlantuita de partea vatamata ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Grupul Bancpost a scris:
    Va rugam sa ne publicati acest comentariu, Va multumim anticipat! Felicitari D-nei Pora pentru articole si umorul cu care abordati multe subiecte ! gogu5 Senior Investor *** Popularitate: 16 Conectat Conectat Mesaje: 70 Vezi Profilul Adresa de mail Mesaj personal (Conectat) Raspuns: Aha, ati inceput si voi ca sa PRE_SIMTITI CATA_CLISMA FINANCIARA, da ???? « Raspunde #3 : Astazi la 00:00:48 » Raspunde folosind un citatCitat Modifica mesajulModifica Elimina mesajulElimina Iata si mesajul de pe blogul lui Traian Bursier: Grupul de initiativa impotriva clauzelor abuzive care se regasesc in contractele de credit BANCPOST, deschis PENTRU TOTI CETATENII din Romania. NE GASESTI PE yahoo groups: ClientiBANCPOST_OUG_50 si in curand pe www.creditbancpost.info Grupul sustine implementarea neconditionata a prevederilor legale care se regasesc in legislatia privind protectia consumatorilor OG 21/1992, Legea 193/2000 si OUG 50/2010, in vederea eradicarii clauzelor abuzive continute in contractele de credit BANCPOST. Grupul sustine implicarea neconditionata a ANPC, a ONG-urilor in domeniul protectiei consumatorilor, a presei si a autoritatilor judiciare din Romania in sustinerea demersului cetatenilor prejudiciati de abuzurile BANCPOST . Grupul sustine colaborarea reciproca a altor grupuri de discutii initiate de cetatenii afectati de abuzuri in contractele incheiate cu alte banci: http://finance.groups.yahoo.com/group/ClientiVB_Bucuresti/ http://finance.groups.yahoo.com/group/BCR_Ord_50_2010/ Veniti alaturi de noi! Join Us! Gasiti aici: - formulare de cereri, notificari, proceduri prealabile catre BANCPOST, BNR, ANPC - raspunsuri primite de la ANPC, BNR, banci - pasii de urmat in justitie - idei de lupta impotriva abuzurilor BANCPOST promovate de membrii grupului !!!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Coman Horatiu - Medias a scris:
    Vazand potopul de amnezii, suceli, partiniri, hei-rupisme, contraatacuri tactice, omisiuni suspecte, pudori intempestive, scrupulozitati procedurale in jurul lui Sorin Ovidiu Vantu nu-mi pot retine observatia amara a regretatului Virgil Ierunca - atunci, in illo tempore - pe marginea aceleiasi insensibilitati etice care defineste cadrul vietii noastre publice dintotdeauna : .." . ATATEA ... DEMISII .. . MORALE .. ! ." Ma gandesc mai ales la d-nul Hurezeanu ( care trebuie sa-l fi cunoscut pe Virgil Ierunca fatza.. catre fatza ..)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | Unul dintre admiratorii Andree a scris:
    ...carora "gabi" le simte lipsa. Un scurt comentariu, doar pentru a atrage atentia ca popularitatea si credibilitatea Andreei nu se masoara cum ne vrajeste gabi, atat superficiala cat si grabita sa traga concluziile care ii convin. Pora a ramas unul dintre inca rarii jurnalistii cu coloana vertebrala si cu simtul datoriei si are are cu siguranta o mare priza la public. De fapt, acesta este adevaratul motiv pentru care postaci de genul lui "gabi" care (aparent, victima a unui curios fenomen psihologic, care o impinge sa i se adreseze direct ziaristei, in ciuda repulsiei manifeste pentru aceasta???...) isi fac norma ponegrindu-i articolele. Sa fie vorba oare de speranta lui "gabi" ca interventia sa va duce la atenuarea impactului adevarurilor spuse raspicat si clar de ziarista ? Sau, poate, "gabi" are doar o misiune ingrata...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | Gladiatorul a scris:
    In Romania nu vom apuca niciodata sa vedem vreo actiune Anti-Mafia, precum actiunea Mani Pulite, desfasurata cu cativa ani in urma in Italia. Si asta dintr-un motiv foarte simplu, invocat printre randuri si de Domnia Voastra. Si anume: avem exagerate nume "mari" in politica, in jurnalism, in Justitie, in Politie, in Procuratura, in Noua Securitate, care au martirizat acest popor prin escrocheriile lor ordinare, cu o "sete" nepotolita de rusine si cu o nerusinare fara margini. Noi nu vom putea iesi din acest marasm decat pritr-o umplere cu rusine de noi insine in fata Mantuitorului. Noi nu avem voie (daca tinem la demnitatea noastra si daca mai avem un pic de caracter) sa mai pronuntam un singur nume, fie el Vantu, Patriciu, Hurezeanu sau Chirieac. Pentru a ne "albi" trebuie sa ne curatam. Si trebuie sa stim, ca aceasta curatenie trebuie aplicata intregii societati. Incepand cu Presedintia, trecand prin institutiile mai-sus enumerate si ajungand pana la cel mai neinsemnat cetatean al acestei tari. Si daca nu se va intampla asa, mi-e si frica sa ma gandesc ce se poate intampla cu tara aceasta si cu mult prea docilul popor roman.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | gabi a scris:
    Doamna Pora, aveti memoria tare scurta. Ce bun a fost Vantu pentru domnul Basescu, cata propaganda i-a facut intre 2004-2008, ati uitat ? Ati uitat cum scriau zilnic la Cotidianul si apareau la Realitatea: Sever Voinescu, Turcescu, Liiceanu, Antonesei si toti ceilalti lingai basescieni ? Sa nu mai vorbim de Traian Radu Ungureanu, cel caruia SOV i-a platit 5 ani chiria la Londra, pentru ca lui ii placea sa stea la Londra ! La schimb Monica Macovei i-a albit dosarele lui SOV, iar SOV, cand s-a vazut cu sacii in caruta, a intors armele. S-o fi saturat si hotzul asta mic sa cotizeze la Hotzul Mare de la Cotroceni ! Va las ! Vad ca admiratorii dumneavoastra s-au imputinat, o sa ajungeti sa va mai faceti singura cate un comentariu, de incurajare ! :)))

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | woland a scris:
    Dna Pora, De ceva vreme, din motive evidente, nu mai puteti ridica in slavi performantele iubitului dv. marinar. Prin urmare ramane alternativa de a-i manji pe ceilalti. Nu stiu de unde sunteti dv. atat de sigura ca un guvern sustinut de PSD si PNL s-ar face scapat pe Vantu. Ar fi foarte rau si ar trebui sa reactionam la momentul respectiv. A face insa procese de intentie, prin nimic justificate este imoral. Mai ales ca avem si niste date concrete. Despre oameni din jurul lui Basescu si anchetele care ii privesc si care sunt invaluite in mister si uitare. Monica Iacob Ridzi este un caz, dar sunt si foarte multe altele. Concluzie, ce vreti dv. sa spuneti (de altfel spuneti in celalalt material) este ca astia sunt rai, dar ceilalti sunt groaznici. Ceea ce este o pura speculatie. Poate explicabila prin ceea ce numiti miza individuala.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | ronea a scris:
    Ceea ce se intimpla in prezent ne da de gindit la ceea ce s-ar fi intimplat daca alegerile ar fi fost cistigate de inteligentul Geoana care ar fi adus la conducere guvernul necorupt si super-competent condus de marioneta de la Sibiu. Nici eu nu agreez actuala situatie, cu erorile comise de actualul guvern, dar ma intreb in permanenta daca exista oare cu adevarat o alternativa mai buna. Desigur, e imposibil de dovedit, dar personal, cred ca nu, si asta din pacate!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | 0rt0d0x.wordpress.com a scris:
    Nu sunt de acord : testul Vantu nu va fi trecut. Iar daca va fi, atunci nu va mai fi ... un test ! după modelul Stoica-Caritas sau Cozma-Mineriade, dacă-şi mai aduce cineva aminte.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

Politizarea roşie

Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...


USL se pregăteşte să redevină FSN

Social-democraţii şi-a pregătit terenul să guverneze nu doar fără opoziţie, ci şi ...


Ponta se ascunde la Academie. Ultima solutie: Andronescu

Lui Victor Ponta ii plac incompatibilii si, in special, plagiatorii. Faima lor a trecut deja hotarele. Cam mult si cam ...


Între două dictaturi

Varianta Ponta la dictatura băsesciană şi ciuma portocalie arată de ce protestatarii din Piaţa ...


Victoras, arata-i lui Felix ca esti barbat!

Probabil ca Victor Ponta s-a gindit la insasi doamna Corina Dumitrescu, rectorita uneia dintre renumitele fabrici de diplome ...


Toate articolele (297)

Editorial

Editie scrisa | Ion Vianu

Un proces ireversibil

În fața statului lacom, greoi, infiltrat de interese neoneste, insensibil la binele public, patronat de campionii ...


Editie scrisa | Sorin Ionita

Victor Ponta și Viktor Orbán

Primele semnale ale noului Executiv român seamănă izbitor cu debutul la guvernare al FIDESZ, în ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Deutsch şi Voiculescu, rudele de sânge ale Guvernului Ponta

Strânsă cu uşa de ziarişti, Corina Dumitrescu, ciudata (pentru neavizaţi) nominalizare a Gu­ver­nului ...


Editie scrisa | Andrei Cornea

Satana și politica

Liderii useliști și-au dat seama că au dărâmat un guvern, creând enorme așteptări ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Cum să furi nu unul, ci multe, multe milioane

Averea SNCFR a fost dată în administrarea Societăţii Feroviare de Turism, cu scopul devenit clar ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei