Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Actualitate | Editie scrisa
14.09.2010

Să nu uităm

de Andrei Cornea 

29 comentarii

„Lemnul“ din care e făcută natura umană este, vorba lui Kant, strâmb. Când primeşti bani mulţi de la un patron pe care oricum l-ai slujit în genunchi de ani de zile, e foarte greu să-i spui „nu“ când e la greu.

Aţi ghicit, patronul e „mogulul“ de presă Sorin Ovidiu Vântu, arestat săptămâna trecută şi acuzat de a-l fi ajutat sistematic pe mâna lui dreaptă de la FNI, Nicolae Popa, să supravieţuiască în Indonezia, la adăpost de justiţia română, care îl condamnase definitiv la 15 ani de închisoare în afacerea FNI. Iar „lemnul putred“ e al celor care, de zile întregi, s-au perindat la Realitatea TV, vociferând că acest om, despre care se crede cu mult temei că a făcut o uriaşă avere pe seama a sute de mii de naivi păgubiţi, e o victimă a lui Băsescu.

În decembrie anul trecut, chiar între cele două tururi de scrutin prezidenţiale, Nicolae Popa, urmărit prin Interpol, a fost arestat în Indonezia. Aflând, Geoană a dat fuga noaptea la Vântu să-l asigure că, dacă va câştiga alegerile – ceea ce la acel moment părea foarte probabil –, arestarea lui Nicolae Popa nu va avea urmări în România. Vântu exulta. Ca şi Patriciu de altminteri, lucra deja de câteva săptămâni cu garda jos: nu numai că îi trimitea în continuare bani lui Popa, dându-i posibilitatea să trăiască îndestulat la Jakarta, dar vorbea fără fereală la telefon cu el. Nu se mai temea că va fi ascultat – ceea ce era –, convins fiind că Băsescu e deja terminat şi că, de luni (lunea de după alegeri) „toată lumea se pupă pe gingii cu toată lumea“. Nu s-a întâmplat aşa. Istoria şi-a bătut joc de „mogulul“ înfumurat, care se credea invincibil şi se pregătea, prin marionetele sale politice, să ia puterea efectivă în stat. Sărmanul Geoană a pierdut – în mare măsură, tocmai pentru că s-a aflat că a fost noaptea la Vântu. Ancheta a continuat, s-au strâns probe de natură bancară şi, în fine, la sfârşitul lui august, preşedintele Indoneziei a semnat decretul de extrădare pentru Nicolae Popa. Iar Vântu, împotriva căruia se strânseseră deja probe din ascultarea (legală, permisă de un judecător) a convorbirilor sale telefonice cu Popa, cât şi de natură bancară, a fost arestat, fiind învinuit de „favorizarea infractorului“.

Atunci s-a dezlănţuit dezmăţul mediatic la televiziunile mogulilor. Invitaţi importanţi şi angajaţi permanent au renunţat, fără ezitare, nu numai la orice etică profesională, dar au părut că şi-au pierdut şi orice brumă de inteligenţă. Să dăm nume? Istoria – dacă tot am invocat-o – va trebui să consemneze la capitolul nemernicie prestaţiile unui Cristian Tudor Popescu, Bogdan Chirieac, Mircea Dinescu, Adrian Ursu, Victor Alistar, Cornel Nistorescu, Doru Buşcu, Adrian Păunescu, pentru a nu mai vorbi despre inşi precum Dan Diaconescu, Norica Nicolai etc. Şi să nu uităm, desigur, de Emil Hurezeanu, un intelectual fin şi un comentator de valoare, devenit şeful echipei de sabotare a justiţiei, în dispreţul principiilor pe care le-a apărat odinioară la Europa Liberă.

Să dăm fraze? Cred că mai mult decât orice stupiditate debitată de CTP, Chirieac sau Bolcaş, merită de reţinut această vorbă de aur a lui Mircea Dinescu, disidentul anticeauşist de odinioară, devenit, ce-i drept, boier mare de Cetate. Dinescu a explicat astfel motivul pentru care îl vizitează des pe Vântu: „Întâmplător, este un mare intelectual!“.

Să dăm teme invocate? Sunt banalizate: Băsescu dictatorul. Băsescu-Putin. Vântu e Gusinski al nostru. (Gusinski nu a fost extrădat de Spania la cererea Rusiei.) Băsescu e crud şi vrea să se răzbune pentru că e criticat în mod justificat la Realitatea TV (chiar şi pe un câine rănit uşor, din eroare, cu un glonţ de cauciuc de un poliţist la descinderea la casa lui Vântu, deoarece, în fapt, era dezlegat şi lătra ameninţător). Regimul e la strâmtoare şi încearcă să găsescă un ţap ispăşitor. Diversiune a serviciilor din mâna lui Băsescu. Stat poliţienesc. Încălcare a drepturilor omului, prin abuzul poliţiei împotriva căţelului. Politizare a justiţiei. Utilizare abuzivă a stenogramelor convorbirilor telefonice. Prejudicierea dreptului la imagine. Încercare de a sugruma presa defavorabilă puterii, presă care primeşte din partea lui Vântu, la despărţire, următoarea recomandare, demnă de un Ştefan cel Mare redivivus: „Nu închinaţi nimănui Realitatea TV!“. Aproape nu mai merită de adăugat că niciuna dintre aceste acuzaţii nu a fost în niciun fel dovedită sau măcar făcută plauzibilă şi că stenogramele, a căror autenticitate nimeni nu a negat-o, par să ateste că Vântu – cum spunea chiar el – îl „întreţinea“ pe Popa în Indonezia, fiind chiar presat de acesta să o facă. Şi mai că nu merită de amintit că a pleda pentru cel care te plăteşte împotriva justiţiei nu e jurnalism, ci mercenariat sordid.

Opinia publică rămâne, desigur, sceptică, după cazurile Becali, Dan Diaconescu etc., cunoscând corupţia magistraţilor şi, în general, capacitatea sistemului judiciar românesc de a tergiversa la nesfârşit judecarea cazurilor sensibile.

Mă despart însă de o poziţie precum cea care urmează: în România liberă, după ce arăta că nu este vorba despre o arestare politică, editorialistul (Cristian Câmpeanu) scria, referitor la „războiul declanşat de Băsescu împotriva sistemului şticăloşitţ“, că, „dacă ar fi să pariem, cel mai sigur ar fi să pariem pe sistem“. Dimpotrivă, deşi victoria acestuia este deocamdată mai probabilă, cred că raţional este să nu pariem pe sistem. Fiindcă, dacă vom paria împotriva sistemului, în caz de succes, vom câştiga potul cel mare, în vreme ce, în caz de pierdere, nu prea mai avem de fapt ce pierde.

Iar între timp, să nu uităm de gunoiul verbal produs zilele acestea. Şi să-i ţinem minte şi pe cei care l-au gunoit peste noi. //

 

Comentarii (29)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 21.09.2010 | Chitu a scris:
    @ Maria. Nu, dna Maria, nu desfiintarea statului de drept am vrut eu s-o pun in discutie, ci altceva. Acele ceva e sa nu ne mai facem din concepte teoretice icoane la care sa ne inchinam si altare in fata carora sa ingenunchem. Sunt departe de a ma lasa stapanit de patos, si cu atat mai putin de a-l vedea pe Vantu in puscarie. Aici nu Vantu e problema, ci categoria celor de talia lui Vantu, proliferarea lor mai bine zis intr-o societate ce pretinde ca ofera drepturi. Dreptul cui e garantat ? Al lui Vantu sa ma insele, sau al cetatenului onest sa nu fie inselat ? Ale cui drepturi le garanteaza statul de drept, si pe ale cui ar trebui sa le garanteze ? Pana la urma nu ei sunt problema, ci sistemul permisiv al legilor care le permite sa fie ceia ce sunt. Asa cum mediul insalubru permite microbilor sa se dezvolte, tot asa si statul de drept face din delicventi elita societatii. Iar in fata acestui sistem legislativ, cu regret o spun, noi ne inchinam ca babele in fata Altarului din Biserica. Pe mine ma intereseaza, dar fara sa ma stapaneasca, ordinea si dreptatea sociala, care ar trebui sa fie axioma calauzitoare a unei societati ce se pretinde democrata. Dreptul lui Vantu - de fapt e vorba de un abuz de drept aici - de a fenta legile, inseamna un drept mai putin pentru un viitor si probabil pagubit. Cu cat oameni de talia lui Vantu, sau a altora ca el, circula mai liber printre noi, ca un efect al abuzului de drept, cu atat drepturile semenului lui, cum ar fi acela de a nu fi excrocat de excroc, se diminueaza. Ma intereseaza ca libertatea (sau restrangerea) dreptului individual sa mearga pana la a mentine la cea mai inalta cota alpina dreptul cetateanului cinstit, onest si muncitor; inclusiv a dreptului lui de a nu fi inselat sau buzunarit cu maniere intelectuale. Talharul e tot talhar, sub orice forma l-ai intalnii: si daca-ti da cu parul in cap ca sa-ti ia ce-i al tau, si daca te manipuleaza cu promisiuni mincinoase, cu scopul de a te buzunarii, e tot aia. Talharul intelectual, rafinat, scapa in tesatura legislativa a statului de drept, abuzand de drept. Ca acum.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.09.2010 | Maria R. a scris:
    @Chitu,#27:"statul de drept, conceput in ideea spusa atat de simplu, mai raspunde imperativului din vremea lui Hobbes ? Daca un om e pagubit de semenul lui, daca statul este neputincios (pentru ca s-a dorit o perpetua pipernicire a lui), iar legea face din judecator un arbitru, atunci ce motiv am eu sa respect acest stat de drept ?; cu tot cortegiul lui de legi, si care e incapabil sa apere omul simplu si naiv de semenul lui, jivina bipeda, vicleana, surubaita in smecherii financiare si care te buzunareste cu nerusinare. Vedeti diferenta: eu stau demn si neincrezator in fata unei legi strambe, incapabila sa selecteze neghina hotiei "-ar trebui sa intelegem ce anume de aici? Ca nu trebuie sa tindem spre un stat in care justitia se face in sala de tribunal,pe baza unui dosar cu probe solide si o sentinta data de un judecator independent de capriciile unui puternic al zilei? Cu tot respectul pentru eruditia dvs.,si patosul in a-l trimite la ocna pe Vantu,eu nu cred ca asta e solutia:justitie pe micile ecrane,de tip telenovela sud-americana.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.09.2010 | daniel a scris:
    Felicitări, domnule Cornea! Un articol bine argumentat şi de bun simţ a ajuns în vremile noaste o raritate, în comparaţie cu frecvenţa comentariilor aberante cu care ne dezgustă câteva televiziuni. Mai rămâne doar să faceţi ca "22" să aibă audienţa OTV-ului, Antenei 3 etc. Dar, chiar dacă ar fi o cauză pierdută, e îmbucurător să ştii că există cineva care spune lucrurilor pe nume.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.09.2010 | Chitu a scris:
    @ Shadow. Am inteles ce vreti sa spuneti. Daca accept sa va raspund, abuzand oarecum de amabilitatea revistei, n-o fac pentru ca sunt de acord cu punctul dvs de vedere, ci pentru ca, desi sunteti de alta parte a baricadei teoretice, ati facut-o totusi civilizat si respectuos. Diferenta intre mine si dvs este simpla, dar si profunda. Eu nu ma inchin legii (ca idee) si statului de drept (ca institutie) neconditionat, pe cand dvs, da. Pentru mine legea e un derivat din vointa omului, pe cand la dvs dreptul omului e un derivat din litera legii. Daca invoc, in sprijinul meu, metafora, intrebatoare, "cine a aparut intai, oul sau gaina?", adica omul sau legea, raspunsul este evident prin el insusi: Omul. Omul, daca admitem idea liberala a lui Hobbes, a aparut intai in natura, ca individ independent, cand avea habitatul vecin cu al primatelor, ca fiinta de sine statatoare. Observand insa ca natura face ca omul, individul (burghezul de mai tarziu), sa fie intr-un permanent razboi cu semenul, adica "un razboi al tuturor impotriva tuturor", tot omul, atunci, a acceptat ca e nevoie de o putere suficient de mare care sa apere individul de lacomia a semenului. Asa a aparut Leviathanul - adica stramosul primitiv al statului de drept, de azi. Observand ca Leviathanul o ia pe aratura, ca din protector devine tiran, din intelept devine fantezist, atunci tot omul s-a gandit sa-i puna niste zabale (adica legi), ca sa-l poata cabra (pe Leviathanul asta) ca pe patrupedul cabalin. Sistemul legislativ e ca un labirint de drumuri, jalonat cu legi menite sa ne arate drumul libertatii. Unele legi - adica jaloanele, menite sa limiteze libertatea individului pana la granita libertatii semenului sau - sunt ca niste portite secrete de evadare din cetatea legislativa. Portitele alea sunt cunoscute doar de "iscoade" calauzitoare (avocati), care, contra parale, te scot de manuta din cetatea labirintica a sistemului legislativ, redandu-ti libertatea. Asa arata sistemul de legi in democratie. Dar pe mine nu legea in sine ma intereseaza, ci capacitatea ei, plecant de la originea parintilor liberalismului, de a apara un individ de lacomia altui individ; adica a pagubitului de un Stoica (Caritas), Danielescu sau Catarama (SAFI), Vantu (FNI) s.a.m.d. Pe acest esafodaj teoretic, al dreptului individual abstract, s-a insurubat teoria statului de drept. Acum, va intreb, statul de drept, conceput in ideea spusa atat de simplu, mai raspunde imperativului din vremea lui Hobbes ? Daca un om e pagubit de semenul lui, daca statul este neputincios (pentru ca s-a dorit o perpetua pipernicire a lui), iar legea face din judecator un arbitru, atunci ce motiv am eu sa respect acest stat de drept ?; cu tot cortegiul lui de legi, si care e incapabil sa apere omul simplu si naiv de semenul lui, jivina bipeda, vicleana, surubaita in smecherii financiare si care te buzunareste cu nerusinare. Vedeti diferenta: eu stau demn si neincrezator in fata unei legi strambe, incapabila sa selecteze neghina hotiei

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.09.2010 | radu a scris:
    Sa nu uitam, dle Andrei Cornea. Sa nu uitam ca nu se fac descinderi in forta, cu focuri de arma, in casa cuiva care nu opune rezistenta. Sa nu-i uitam nici pe colegii dvs. intelectualii care au mancat, cum bine zice presedintele dvs., din palma lui Vantu atata amar de vreme. Sa nu-l uitam nici pe Traian Basescu, care a devenit presedinte cu ajutorul lui SOV. Intreb: cand Vantu era frecvntabil pentru Basescu si colegii dvs., nu era tot ticalosul de la FNI? Daca nu-i devenea dusman politic lui Basescu mai era cautat acum de justitie si transformat in spectacol?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Shadow a scris:
    @Chitu continuare Tonomatele lui vantu sunt platite de vantu in timp ce "tonomatale" si "institutiile" statulu " folosite sunt pe banii contribuabililor. Daca dvs "vreti" ca "excrocul" sa fie in puscarie inseamna ca ati "judecat" deja si ma indoiesc sincer ca aveati toate datele. Chiar si aceasta "judecata personala" nu conteaza in fata justitiei si deciziei justitiei intr-un stat de drept. Pe dvs nu va poate manipula nici un fel de "spirit de dreptate" atata timp cat nu cunoasteti toate datele. Dimpotriva pot trage concluzia ca sunteti manipulat de "tonomatele institutionale". 7. fals justitia "oficiala" nu poate face dreptate pt ca nu este complet independenta. Parchetul in primul rand nu este independent iar o parte a castei judecatorilor au parte si ei tot de la presedentie de "liste pt santaj" (generalul sri codlea daca mai tineti minte). Asta nu inseamna ca poate fi inlocuita justitia oficiala cu "justitia tv". 8. Dreptatea nu exista in absenta respectarii legii. In cazul asta exista doar "dreptatea dvs", "dreptatea mea", "dreptatea fiecaruia" si deci ar fi normal eventual sa ne "impuscam" intre noi pt ca fiecare are "dreptate". Aia nu este "dreptate" si nu reprezinta nici un sistem doar o tembela anarhie. In cazul dvs nu este anarhie pt ca sunteti doar o "victima" a "dreptatii prezidentiale". Sunteti manipulat perfect si probabil sunteti si un subiect perfect de manipulare. 9. Sesizarea UE si SUA e facuta de ambasadori in primul rand. 10. referirea la stenograme apartine dlui cornea ori vad ca nu ati avut dubii vizavi de ele. Ati ascultat dvs niste "convorbiri telefonice" ca eu nu am ascultat? Lucrati in sistemul ascultarilor? 11. GDS. Pt "interesele lor" si mai ales pt lipsa lor de argumente sau mai bine zis argumentatie falsa care nu este "demna" de statutul de "intelectual". Hotii trebuie dovediti pt a primii pedeapsa. Fara aceasta "minora" caracteristica statul de drept nu poate sa existe. 12. Dvs nu sunteti tonomat. Dvs nu prea intelegeti ceea ce este statul de drept, justitia, dreptatea, etc. Ma indoiesc ca stiti ce inseamna sa fiti crestin ca tot ati facut o referire la acest cult pe care spuneti ca il "rezervati".

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Shadow a scris:
    @Liviu Matale vb putin si spui si mai putin. Procuratura nu face ce vrea intr-un sistem de justitie real. Are termene si nu poate odata ce a pus mana pe probe sa "pasuiasca" cazul in speta. Chiar cu "anii de zile". Procuratura in Romania asta a facut de 20 de ani incoace. Fie ca era vorba de dosarele "mogulilor" fie ca era vorba de dosarele "politicienilor". A folosit "probele" pt "interese politice" ale celui la putere. In rest albul si negrul il disting foarte bine. Nu imi trebuie un "tatuca" sa imi explice ce e fiecare.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Shadow a scris:
    @Chitu Am intradevar un adevarat cult pt statul de drept. Nu ma anima nici un fel de "partizanat fata de vantu". Nu aveti in comentariul meu nici cel mai mic argument pt a dovedi asa ceva. Exista insa in comentariul dvs ceea ce se numeste "proces de intentie". Cultul fata de Dumnezeu nu exclude nici pe departe posibilitatea unui cult pt statul de drept asa cum nici nu "implica" un astfel de cult. Pe puncte: 1. Dati-mi exemple unde "practica" a dovedit ceea ce sustineti. Eu am lucrat si la stat si in mari corporatii si nici vorba de astfel de "practica". Angajatii nu "urmeaza" pe sef decat daca "cred" in el si il respecta. Frica nu duce la "durata" mare de angajare. Nu o suporta nimeni mult timp. 2. Argumentul pt care vantu nu poate fi o victima nu e argument. Vinovatia directa se decide la tribunal si nu la tv. In orice stat de drept. Chiar si pt cei care poseda doar cultul "crestin" si il si exerseaza cum scrie in Scriptura vinovatia morala nu o judeca televizorul si nici macar biserica ci doar Dumnezeu. Omul chiar si "partas lumesc" la o infractiune, inselatorie, etc este considerat nevinovat pana la decizia instantei fara referire la "fostele"sale "pacate". Aici ati reusit sa treceti ipocrit de la "vinovatia morala" la "vinovatia directa" ceea ce "nici crestin nu prea este". La explicatia cf careia vantu nu a intrat in puscarie pana acuma (a fost in puscarie din cate stiu eu pt alte treburi) doar pt ca "legea e stramba" sau sunt "prea multi complici" defineste doar "extremismul" dvs si necunoasterea totala a principiilor de drept cat si refuzul de a accepta un stat de drept. kafkian intradevar. 3. Intarirea statului nu inseamna justitie selectiva, nu inseamna acuzare fara probe, nu inseamna "distrugerea imaginii persoanei", nu inseamna "dreptate" dupa ureche cum va place dvs (propria dvs notiune de dreptate nu concorda cu dreptatea si cu drepturile "celorlalti"). 4. Actiunile lui vantu ma lasa rece ca sunt "prostie" sau inteligenta atata timp cat nu intervin in principiile "statului de drept". Cand intervin sunt o problema. Referinta la "inclinarea balantei" era facuta doar fata de "prostioara" sustinuta de dl cornea. 5. La importanta "probelor bancare" se observa stilul de justitie actuala. care duce cu gandul la "posibilitate de santaj" si eventual de "complicitate cu infractorul". Un stat de drept nu foloseste astfel de "probe" cand nu ii ies "negocierile". Le foloseste imediat ce le obtine. 6. Cuantificarea numaruluid e "tonomate" ale lui vantu ma lasa rece. Nu ma lasa rece numarul mare de "tonomate" ale administratiei. Cei care au toate datele si detin toate fraiele problemelor. Cand o "administratie" si "tonomatele sale" se apuca de "facut liste" cu "opozantii"(ziaristii) indezirabili statul de drept isi pierde semnificatia. Democratia devine o vorba. Diferenta intre "administratie" si un singur om fie el vantu este enorma. Tonomatele lui vantu sunt platite de vantu in timp ce "tonomatale" si "institutii

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | woland a scris:
    O intrebare dle Cornea: revista dv. de unde incaseaza subsidiile ca sa functioneze? Tiraj nu aveti, publicitate nu prea, cei de la Conrad Adenauer s-au cam saturat de pozitiile antidemocratice ale revistei. Oare cine va sustine?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.09.2010 | Coman Horatiu a scris:
    @ Chitu ~ Aveti dreptate ! In fatza obtuzitatii amicilor convinsi de reincarnarea lui Stalin la Cotroceni, imi vine adesea in minte cuvantul resemnat si sceptic rostit de Max Planck spre sfarsitul vietii : ... " Niciodata nu-ti poti infrange adversarii prin demonstrarea adevarului, trebuie doar sa incerci sa le supravietuiesti " .. ~ Cum santem, adesea, de-ai pacatului si prostiei conjuncturale, cel mai teama mi-e sa nu-mi fi supus, la randul meu, candva, vreun semen la aceleasi .. munci ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
    Shadow ... vorbesti mult si spui putin. Procuratura poate pune pe masa judecatorilor un dosar atunci cand socoate ca are suficiente probe in sprijinul acuzatiilor...si , stiti de ce. In rest ...incerci sa faci alb din negru !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Chitu a scris:
    @ Coman Horatiu. Dle Horatiu, nu va mai amarati de ceia ce spune lumea. Daca Basescu e un Stalin mioritic, atunci eu sunt Papa de la Roma. Oamenii o spun din rautate sau din frustrare. Nu incercati sa-i convingeti de contrariul. Spuneti-va si dvs parerea cu detasare si lasati-i in pace. Creada fiecare ce vrea sa creada. Ramaneti prieteni, dar cu opinii diferite. Eu asa fac cu cei cunoscuti. Daca ei accepta postura de sclavi ai ideii, atunci sa traisca in sclavia autoimpusa. De cele mai multe ori alea nu sunt opinii, ci resentimente, prejudecati, ura, dispret nedisimulat; toate izvorate din subconstient. Cu fortele subconstientului uman nu te poti lupta pe calea dialectica a argumentatiei, ca intre oameni rezonabili, a tezei si antitezei izbavitoare. Cel mai bine e sa nu va lasati antrenat in asemenea discutii fara rost. Nu duc nicaieri, dar va bulverseaza echilibrul psihic si va umple de nervi.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Chitu a scris:
    @ Shadow. Din comentariul dvs transpare, cel putin in aparenta, un adevarat cult pentru statul de drept in general si pentru legi in special. De fapt nu respectul pentru lege va anima, ci partizanatul fata de Vantu. Eu imi rezerv cultul doar pentru Dumnezeu; acest Mare Anonim, cum il numea Blaga. Am sa incerc sa dau o alta interpretare opiniilor dvs, insirate si numerotate in comentariul de fata. 1. Relatia patron-salariat n-o implica ea supunerea totala si neconditionata a salariatului fata de patron, dar practica a dovedit ca aici se ajunge in majoritatea cazurilor. Peste tot in lume. 2 Vantu nu poate fi o victima a incalcarii drepturilor omului in conditiile in care el e unul din vinovatii, cel putin moral, de a fi subtilizat banii unor "investitorii" (cam lacomi, ce-i drept). Un om care e partas la o infractionalitate, la o inselatorie, nu poate fi o victima a nerespctarii drepturilor. Daca Vantu n-a intrat in puscari pana acum, atunci exista doua explicatii: sau legea e stramba sau sunt prea multi complici. Victimele, in cazul Vantu, nu sunt decat pagubitii. Intarirea statului (reforma in varianta actuala nu e un deziderat al meu) nu e data de respectarea dreptului unui excroc, ci de dreptate; care se face sau nu se face. 3 Daca e adevarat ca Vantu a inclinat balanta in favoarea lui Basescu, atunci sa stiti c-a facut-o din prostie, nu cu intentie. Si chiar daca admiteam ca oamenii lui Vantu au facut pozele alea, asta nu-l disculpa de inselatoria savarsita. 4. Ce importanta are ca "probele bancare" erau gatate de luni de zile ? 5, Nu spun ca nu exista si tonomate prezidentiale, dar afirm ca Vantu are prea multe tonomate. Cum puneti dvs problema e un fel de "ba, pe-a matii". Adica: daca Basescu are tonomate, de ce Vantu sa n-aiba. 6. Ce vreti sa spuneti, ca daca eu sunt pentru ca excrocul sa fie in puscarie, asta inseamna ca sunt manipulat ? Daca e adevarat ca sunt manipulat, intr-adevar, atunci admit ca ma manipuleaza spiritul de dreptate. 7. Daca accept ca jutitia televizata e un surogat de justitie, atunci trebuie sa admiteti ca nici justitia oficiala nu e o justitie care sa faca dreptate. Dreptatea e mai importanta decat respectarea legii. 8 Cine a sesizat UE si SUA ? Cumva, oamenii lui Vantu ? 9 Nu stiu la ce stenograme faceti referire Poate vreti sa spuneti convorbiri telefonice. 10. De ce pe intelectualii de la GDS ii catalogati ca "intelectuali prezidentiali" ? Doar pentru ca acesti intelecuali doresc ca hotii sa-si primeasca pedeapsa binemeritata ? Adica orcine are o parere, cum sunt si eu, e musai sa fie tonomat ?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Adi Roman a scris:
    Pe domnul Patriciu l-a deranjat un film despre capitalismul romanesc, din care domnia sa iese cam sifonat, si generalizeaza in acelasi spirit anti-intelectualist de acum 20 de ani. Scrie domnul Patriciu: "intelectuali de acum nu fac diferenta între succesul antreprenorial bazat pe codul etic al capitalismului si, de cealalta parte, furtul în complicitate cu birocratia statului". Mineriada continua, asa este, dar mainile vazute si nevazute care manuiesc si astazi bata trebuie cautate in alta parte. Si domnul Patriciu, expert in filme cu lovituri sub centura, stie exact numele noilor mineri. Imi amintesc d-le Cornea cum ati surprins esenta Romaniei de azi: o tara pe muchie de cutit, in care violentele de acum 20 de ani se pot repeta oricand, in alte forme, dar cu acelasi impact devastator asupra statului de drept. Si culmea e ca marele pariu, marea miza ramane tot cea de acum 20 de ani: orientarea tarii catre etica occidentala si sistemul ei de valori sau revenirea in matca lumii noastre vechi la care pune umarul cleptocratia (atata timp cat statul trebuie parazitat si piata libera evitata ).

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Adi Roman a scris:
    @ Ciuperceanu Catalin -- .. Aveti dreptate ! Ca in orice societate confuza, fiecare simte, in felul lui, ca spiritul mineriadei e mai viu ca oricand. De pilda, omul de afaceri Dinu Patriciu, scria in ziarul sau - ironia sortii, tot Adevarul - despre Mineriada continua. Insa pe domnul Patriciu nu-l deranjeaza mineriadele zilnice de la televiziunile de stiri, din parlament sau din justitie. Nu. Nu le vede, nu le pomeneste si cred ca in sinea lui le accepta, fiindca ele sunt mineriade utile, impotriva inamicului sau numarul 1, Traian Basescu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Alex - Va mai amintiti demoniz a scris:
    *Pe langa televizor, politicienii au gasit bate noi sa-si loveasca mortal adversarii: Parlamentul, Curtea Constitutionala, Consiliul Superior al Magistraturii, Curtea Suprema si, in general, tot ce inseamna institutie cheie in Romania. Am vazut in ultimii ani zeci de mineriade in Parlament: de la tentativa de suspendare a presedintelui din mai 2007, pana la mineriadele impotriva justitiei prin protectia acordata marilor penali. Am vazut mineriade impotriva CNSAS, alta institutie cheie defiintata de Sergiu Andon, acelasi ziarist care acum 20 de ani desfiinta, in articole de ziar, Piata Universitatii. .. si a presedintelui Constantinescu !? Aceleasi metode sunt puse la treaba astazi impotriva lui Basescu ! Tot ceea ce ameninta ARANJAMENTUL cleptocratiei trebuie demonizat .. *Am vazut apoi zeci de mineriade juridice duse de Curtea Constitutionala, colonizata pana mai ieri de oamenii lui Ion Iliescu, schimbati tot urmand logica mineriadei. Liderul PNL, Crin Antonescu, a marturisit public ca doreste sa trimita un politician la Curtea Constitutionala pentru ca partidul domniei sale se afla in razboi. Sunt convins ca si PSD si PDL gandesc la fel, dar nu fac eroarea sa se laude ca sacrifica institutii cheie in razboiul politic.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | DAN a scris:
    Voi incepe aceste randuri prin a afirma ca diferenta de substanta este aceea ca cele scrise / transmise de catre Altermedia, Realitatea TV, etc., apar ca o porunca determinata de necunoastere, ceva ireal si de ce nu, ca o actiune comparativa cu prostia, ce adanceste taramul etic in sens negativ. Compararea actiunii cu prostia, reiese si din faptul ca determinatia acestei actiuni cade in afara sentimentelor unor oameni si probabil ramane identica cu ceea ce cei enumerati doresc sa transmita unor adepti ai lor si nu numai, ce pot fi orbiti, manipulati in sens negativ, sunt goliti de ganduri, raportand in particular teoria mincinoasa ce este valabila in universul lor atat de confuz, lipsit de claritate. Cei enumerati par sa aiba atractivitate pentru influenta nefasta , in sensul ca nepotrivirea cuvintelor lor ajung intr-o relatie incapabila de a fi considerata ca adevar al vremurilor noastre. Am vazut, am auzit la Postul Realitatea TV, prezentarea acestei Asociatii Altermedia , ce tine mai mult de existenta valabila a Universului lor, adica a ceea ce este spre influenta nefasta catre audienta. Antena 3, Realitatea TV si OTV, examineaza modul in care criteriul de influenta negativa se desavarseste ca porunca , in sensul acolirii adevarului real, batandu-si joc de cele cateva valori ale Romaniei. Mi se pare normal ca H.R. Patapievici sa fie indignat. Din acest motiv, aceasta influenta NU o sa duca departe , probabil multi sunt indiferenti fata de continutul transmis de asociatie si cele trei posturi. Se poate pune intrebarea : trebuie ca in aceste momente incercate sa existe o deturnare de adevar, in sensul bataiei de joc la adresa unor personae sau a unor cetateni? Ma uit la Realitatea TV cu stupoare si constat ca oameni in care am avut incredere (ex: Razvan Dumitrescu) arunca cu noroi in jurnalisti consacrati, R.D. afirma ca Robert Turcescu si Radu Moraru nu sunt obiectivi asupra adevarului, similar cum Altermedia arunca cu noroi in d-nul Patapievici. Daca luam in considerare aceste afirmatii, atunci, prezentarea TV in sine va aparea ca ceva contradictoriu, deoarece acesta determinatie a fost lasata pentru a crea confuzie. De aceea afirm ca suntem intoxicati de posturile Realitatea TV si Antena 3, inclusiv OTV si Altermedia. Partea buna a PSD este ca ei NU au oameni pregatiti bine, iar oadata cu disparitia jonglerului Iliescu, vor disparea multe capete, poate inclusiv trusturi de presa. Voi incheia prin a afirma ca Iliescu NU se potoleste nici acum, in ceasul al 12 lea, si cred ca daca ar avea posibilitata sa urce pe tron, acest lucru NU va fi refuzat de catre el. SA NU UITAM ca democratia mai inseamna si recunoasterea greselilor intr-un mod constructiv, nu distructiv , iar lupta contra sistemului ticalosit mai inseamna si faptul ca noi sa NU mai toleram comportamentele contrare legii intr-o forma sau alta! Va multumesc.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Ciuperceanu Catalin a scris:
    ** Instrumentul numarul unu de terorism social a devenit televiziunea. Ajunse pe mana unor fosti colaboratori ai Securitatii sau particulari cu antecedente penale, televiziunile de stiri au intretinut temele si perpetuat metodele de acum 20 de ani. Ce vedem astazi? Ton isteric, instigare continua, violente verbale, manipulare, demonizarea adversarului, anti-intelectualism declarat sau cultivat de jurnalisti care au scris mai mult decat au citit. *** Deschideti televizorul pe Realitatea sau Antena 3 si cititi in paralel textele scrise acum 20 de ani de Cristian Tudor Popescu & tovarasii sai de la Adevarul. Unitate uluitoare de ton, metode si stil. Pana si temele sunt aceleasi. Anti-gazetaria de acum 20 de ani, complicitatea cu raul si stagnarea, ziaristi ultrapopulisti fraternizand cu masele largi populare, lideri de opinie demoland orice gest reformist - nimic nou, totul perfect conservat.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Banea Cosmin - Preziceri mogu a scris:
    Preziceri mogule fara precedent (Cominform-ul functioneaza fara cusur) -- Daca in primavara, Adevarul jongla penibil cu Oprea si Tismaneanu, acum ziarul mogul a reusit sa publice o ampla traducere a unui articol critic la adresa lui Basescu dintr-un saptamanal italian de stânga cu o zi înainte ca articolul sa apara în Italia. Ceea ce, trebuie sa recunoastem, e o performanta si un semn ca Internationala III continua sa functioneze fara cusur. Asteptam traducerea unui articol din Pravda sau Izvestia de saptamana viitoare.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.09.2010 | Coman Horatiu - Medias a scris:
    Aveti dreptate, d-le Cornea ! La randul meu, am intrat intr-un fel de razboi rece cu majoritatea prietenilor exact pe tema indicativului : " Stalin la Cotroceni ! " .. Nici unul dintre ei nu mai roseste asumand enormitatea .. Spre stupoarea mea nelecuita ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | gabarelo a scris:
    Magistral, multumim frumos!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | f.com a scris:
    Felicitari, dle. Andrei Cornea. Cu mult bun simt, dar cu o adanca sagacitate spuneti lucruri perfect adevarate despre mercenariatul media. Pacat ca nomenclatura media nu citeste 22. Singura revista care mai apara spiritul justitiei, al moralei, adevarului si democratiei. Sunt impotriva linsajului mediatic intreprins de mercenariatul Antenelor, al Realitatii si mai nou al haznalei OTV.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | andrei boghe a scris:
    Felicitari pentru articol, dle Cornea. Vocea ratiunii in mijlocul isteriei media. Sintetizati sentimentele tuturor romanilor care cred in statul de drept si in democratia reala, de tip occidental.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.09.2010 | Maria R. a scris:
    @Shadow,#4:la randul meu,adresez felicitari lui Shadow! De fapt,avem nevoie de luciditate. Nici eu nu cred ca va fi servita justitia cu un proces in stil sud-american. Si daca se va termina cu o apoteotica plata de despagubiri via Haga... Nu o sa ne ajunga zilele de viata ptr.a"blagoslovi"ideea Basescu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | Iuliu a scris:
    Felicitari Dle Andrei Cornea pentru acest articol. Avem nevoie de Revista 22 si va multumim pentru ceea ce scrieti. Sanatate maxima!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | Shadow a scris:
    @Dle Cornea spuneti numai prostioare. 1. relatia patron-salariat nu implica sustinerea catre patron "imediata" si "totala". Nicaieri in lume. 2. vantu poate fi o "victima" a lui basecu si a "regimului sau" in conditiile in care drepturile sale nu sunt respectate. Ori o prima proba de nerespect a drepturilor sale rezida in motivarea judecatoarei care i-a dat 29 de zile de arest preventiv. Nu va exista nici o intarire a statului si nici o reforma in Romania daca vantu va fi inchis fara respectarea legii si a drepturilor. 3. in decembrie anul trecut taman vantu a fost cel care a inclinat balanta in favoarea lui basecu si nicidecum altfel. In fond "salariatii sai" au realizat si pozele nu-i asa? 4. Probele de "natura bancara" erau deja stranse de luni de zile. 5. e bine ca faceti liste si dvs ca si "tonomatii prezidentiali" in fond primele liste de jurnalisti "anti" s-au facut la Cotroceni in timpul "regimului" basecu. Asta era mentalitatea anilor 50. A regimului si a "intelectualilor" acelor vremuri. 6. In mod normal pt cineva inteligent si care nu se lasa "talibanizat" victimele colaterale in "sceneta" deja obisnuita a parchetului (la ore de "telejurnal") ar trebui sa spuna ceva. Cat e "competenta" si cat manipulare si imagine. Nu e cazul dvs. 7. Tot o persoana inteligenta si mai ales democrata pana in varful unghiilor ar fi foarte atenta la "justitia televizata", la modul in care ilegal ajung informatii din dosare in presa, etc. E deja un "obicei" pt parchetul romanesc. 8. S-au sesizat deja si ambasadori ai UE si ai SUA fata de incercarile "regimului" basecu de a subordona si controla presa(presa tinuta in csat langa terorism, disperatele incercari de legiferare aberanta a pdl contra presei, etc). O persoana inteligenta ar fi tinut seama de aceasta stare de fapt. 9. Cat despre acea fantastica demonstratie care reiese din "că stenogramele, a căror autenticitate nimeni nu a negat-o" ce sa mai spun? Ca apartine unei persoane care isi doreste in realitate o "non justitie" si binenteles sabotarea existentului inca functional? Intelectual fin de talia lui hurezeanu. 10. Concluzia insa spune totul si face parte "oarecum"(spun oarecum pt ca stiu care sunt interesele celor din GDS) naiva din opinia "intelectualilor prezidentiali". Rapunem sistemul, ce mai conteaza ca nu exista "nimic" care sa fie pus in loc pt ca "basecu" nu poate fi pus in loc. Ma asteptam la mai mult de la astfel de intelectuali acum cativa ani. Dupa cei cativa ani de basism nu ma mai astept la absolut nimic de la acestia. Decat eventual de "sinecuri", mangaieri parintesti pe capsoare si palme dupa cap date nu de "viziunea" ci de "vizionarul" aflat inutil inca temporar la Cotroceni. PS. Sistemul nu poate fi "schimbat" de un om, nu se poate bate cu un om asa cum prost lasati sa se inteleaga "personificand" pe actualul sef de stat de la nivelul lui de om (mic as spune) la nivel de "idee". O sa aveti exact ceea ce va doriti sa nu va mai plangeti

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | B. a scris:
    I-ati uitat pe Stelian Tanase si pe Adrian Cioroianu!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | ronea a scris:
    E deprimant sa observi cum oameni altminteri inteligenti, instruiti si nu chiar saraci, fie nu capteaza nimic din realitate , fie sint diabolic de imorali. Sint indivizi care au primit pe bancile scolii romanesti doar informatie, nu si formatie. Sint indivizi gata sa lucreze in solda lui Hitler, sau Ceausescu. Sint oameni din tagma acelora gata sa te impuste pe bani, si care nu inteleg care-i problema, de vreme ce au fost platiti de cineva sa o faca.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.09.2010 | 0rt0d0x.wordpress.com a scris:
    Pariul lui Pascal, aplicat de D-l Cornea la nivel politico-jurnalistic...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

Pragmatici versus profitori

Când vor începe și politicienii noștri să fie oameni pragmatici? Cum așa?, va sări ...


Ponta şi Mang

Deja, în cazul Ioan Mang, mingea e la primul ministru: îl va demite sau nu din funcția de ministru al ...


Pedeliști sau ungureni

Pentru ca pedeliştii să devină „ungureni“ este necesar ca ei să ajungă aproape de ...


Satana și politica

Liderii useliști și-au dat seama că au dărâmat un guvern, creând enorme așteptări ...


"Era" Băsescu s-a încheiat

Guvernul Ungureanu cade după nici trei luni de guvernare. Traseiștii au avut ultimul cuvînt. Beneficiarul ...


Toate articolele (339)

Actualitate

Editie online

Lovitura guvernului Ponta in dosarul lui Adrian Nastase. DNA face perchezitii la ICS

Inspectoratul de Stat in Constructii a depus, miercuri, o cerere in instanta prin care spune ca nu se mai constituie ...


Editie online

Modificare a Codului Fiscal: Crestere a pragului TVA la 65.000 euro si pacura colorata pentru combaterea evaziunii

Noul proiect de modificare a Codului Fiscal prevede creşterea la 65.000 de euro a pragului afacerilor peste ...


Editie online

USL face pregatiri pentru suspendarea presedintelui. Vrea modificarea legii referendumului

  USL vrea sa modifice legea referendumului, cu scopul de a simplifica procedura de demitere a presedintelui ...


Editie online

Uninominalul pur a fost adoptat. A fost eliminat pragul electoral

Camera Deputatilor a adoptat, ca for decizional, proiectul de lege privind introducerea votului uninominal majoritar intr-un ...


Editie scrisa | Andrei Cornea

Pragmatici versus profitori

Când vor începe și politicienii noștri să fie oameni pragmatici? Cum așa?, va sări ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei