Categorii
Site-uri recomandate
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara
Puterea – acum!
Aşadar, „o sută de soluţii pentru salvarea României“ – nici mai multe, nici mai puţine –, iată programul de guvernare PSD! Printre ele, eliminarea reducerilor salariilor bugetarilor din prima zi de guvernare, eliminarea contribuţiilor sociale din partea celor plătiţi pentru drepturi de autor din prima săptămână şi tot aşa. Totul în ovaţii generale la Congresul PSD, cu susţinerea lui Ponta ca viitor prim-ministru. Prezenţi şi anumiţi lideri sindicali, precum Dumitru Costin şi Marius Petcu, cu mandat precis să scoată cât mai multă lume în stradă de „ziua moţiunii“.
Nici nu mai merită de arătat că totul nu e decât demagogie deşănţată şi că aproape nimic din program nu e realizabil. Te întrebi atunci: oare oamenii aceia sunt nebuni de-a dreptul? Oare şi-au pierdut chiar de tot minţile, deoarece bunul simţ a fost de mult abandonat?
Nu, nu şi-au pierdut minţile, ci sunt doar de un perfect cinism. Vor într-adevăr să dărâme Guvernul Boc cu ajutorul moţiunii şi au nevoie de o mare presiune populară – marşuri, greve „spontane“, spre a-i determina pe unii parlamentari ai puterii, ezitanţi, să voteze moţiunea. Mizează, desigur, pe naivitatea (ca să nu spunem prostia) unor categorii de bugetari şi de pensionari, spălaţi pe creier de posturile de televiziune aservite. Ceea ce nu-i, din păcate, o miză tocmai falsă.
Dar te poţi din nou întreba: la ce bun să dobori Guvernul Boc tocmai acum? Ce vei face apoi? Răspunsul meu este că vor face aproape exact acelaşi lucru pe care l-ar face Guvernul Boc – teleghidaţi desigur de FMI şi de celelalte organisme internaţionale. De ce? Pentru că nu există altceva de făcut, iar ei ştiu bine asta. Miza nu este să „salveze România“, ci să ajungă la putere. Mai mult, să ajungă la putere acum. Şi, cumva, e logic ceea ce vor.
Într-adevăr, dacă Guvernul Boc mai durează jumătate de an, treptat va începe, probabil, ieşirea din criză. Salariile bugetarilor ar putea reîncepe să recupereze puţin câte puţin la anul. Până la urmă, dependenţa economiei româneşti de cea europeană va duce inevitabil la o reluare a creşterii. Legea pensiilor şi Legea salarizării unice s-ar putea să intre în vigoare şi să-şi arate meritele. La fel şi Legea educaţiei. Cu cheltuielile bugetare tăiate, deficitul de la anul va fi mai mic. Cel puţin, unele dintre privilegii (inclusiv celebrele „stimulente“) vor dispărea, spre satisfacţia opiniei publice. Poate că şi unele reforme din justiţie („mica reformă“) vor intra în vigoare. Până la alegeri mai sunt 2 ani, iar în 2 ani Guvernul Boc şi PDL pot recupera întrucâtva din popularitatea pierdută. Ceea ce – cu Traian Băsescu preşedinte până în 2014 - poate însemna ameninţarea unei noi perioade de opoziţie pentru PSD – primejdie mortală pentru acest partid, obişnuit mereu să conducă direct sau prin interpuşi totul.
Iată de ce nu trebuie lăsat PDL şi Guvernul Boc – se gândesc probabil cei de la PSD – să aibă, tocmai ei, beneficiul ieşirii din criză şi al reformelor structurale, deşi ei au meritul de a le fi implantat, cu toate inconsecvenţele şi erorile pe care le cunoaştem.
La fel, în mare, s-a întâmplat şi în 2000, cu diferenţa că atunci aveau loc alegeri. Guvernul Năstase a profitat de reformele şi de începutul de creştere economică amorsat în timpul guvernărilor Convenţiei Democrate, mai ales în timpul Guvernului Isărescu.
Toată lumea a observat că Năstase a aplicat o politică relativ de dreapta şi că ar fi introdus chiar şi cota unică, dacă nu s-ar fi opus Ion Iliescu, bătrânul stângist. Ba a fost chiar singurul guvern de până acum care a dus până la capăt un acord cu FMI. Nu mă îndoiesc că emulul său, Victor Ponta, va urma aceeaşi cale oportunistă, dacă va ajunge la putere, secondat de liberali.
Pentru asta însă, Guvernul Boc trebuie pus la pământ acum şi organizate apoi, repede cumva, alegeri anticipate. Acum este, pentru ei, momentul oportun. Dimpotrivă, orice amânare poate fi fatală pentru PSD şi PNL şi salvatoare pentru PDL. Ca să nu se întâmple asta, se pot promite, nu o sută, ci un milion de soluţii pe hârtie!
Cinism – numele tău este „politică“! //
Taguri:
Congres PSD, Program de guvernare 100 de puncte, sindicate, guvernare, putere.
Comentarii (27)
- 12.11.2010 | Moldovan Elena Dorina a scris:
Aveti dreptate,domnule Cornea ,doar accederea la putere intereseaza PSD-ul si nu rezolvarea problemelor reale ale poporului.Iar cinismul lor se vede si din faptul ca ii considera pe romani ca pe o masa de manevra, ca pe o "turma",ca pe o "magma"informa si deforma ce trebuie sa se adecveze poftelor si dorintelor lor.Avem o jalnica clasa politica care nu s-a capacitat pana acum ca puterea inseamna responsabilitate si nu privile-gii,ca a guverna sau a fi in opozitie inseamna a fi in slujba poporului,a-l sluji cu demnitate si onestitate.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 25.10.2010 | Kalashnikov a scris:
Traiasca Regele Mihai I al tuturor Românilor ! Astazi, 25 Octombrie 1921 vine pe lume Majestatea Sa pentru a fi rege peste un popor de nerecunoscatori, un popor care ia in derizoriu tot, un popor care nu-si cunoaste interesul si care distruge tot ce atinge, inclusiv destinul unei personalitati de-o frumusete interioara deosebita, cum este Majestatea Sa! Asta e evolutia poporului Român?! Ponta, Antonescu, Basescu? Având alaturi un Suveran care si-a iubit poporul mai presus decât orgoliul si eticheta de Rege, un Suveran care a fost umilit si batjocorit de comunistii tiganului Iliescu, un Rege care este intre noi precum un Soare si noi stam cu ochii-n rahatul zamislitor de buruieni ca alde Ponta, Antonescu, Base si compania ... Dumnezeu ne-a dat mai mult decât am fi meritat ... cum ne da si fondurile europene pe care nu le putem accesa ... cine spunea ceva despre inteligenta si discernamantul poporului roman? ... Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta ... si asta-n 2010 ... si asta fiindc-am fi inteligenti!? ..." Niste prosti Maria Ta / Prosti, prosti Motoace dar ...MULTI !" Si-atunci si-acum in 2010!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 24.10.2010 | Gabi Negutu a scris:
Bine, bine, de acord, dar eu cu cine votez? Am nevoie si de ceva putin mai optimist.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 23.10.2010 | Gothard Ladislau a scris:
Probabil cea mai bună observaţie argumentată şi analiză politico-economică din săptămâna acesta din presa românească a societăţii civile. Cu respect.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 22.10.2010 | a scris:
pentru intelesu lu matale coane cornea: 78 de masuri.... na, e bine? daca mai sta juma de an guvernul boc ne ducem dracu coane cornea!!! du/te bre si lasa/ne!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 21.10.2010 | demagogie desantata 2 a scris:
... in concluzie, decizia privind cheltuielile de personal este una de compromis relativ la alte cheltuieli, iar decizia nu este una simpla, de genul "mai putin este mai bun/mai mult este mai rau". demagogia este mai subtila decat ne-ar place sa credem, inca nu reusim sa o identificam clar si combatem eficient. la prezentarea compromisului investitii/personal ar trebui adaugate si unele precizari legate de investitii dirijate in interese clientelare. nu cred ca este un aspect deloc de neglijat. va doresc succes in santarea demagogiei.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 21.10.2010 | demagogie desantata a scris:
"spre satisfacţia opiniei publice ..." ? cheltuielile de personal ale statului nu sint mari in mod absolut. nici nu are prea mult sens sa discuti in sensul asta despre marimea cheltuielilor. ponderea acestor cheltuieli relativ la buget si la alte cheltuieli este ceea ce trebuie discutat. de exemplu cheltuielile de personal au o anumita structura care face ca raportul intre venitul maxim si venitul minim sa fie de 1 la 50. (cand se includ in veniturile personale, datorate pozitiei ocupate in structura administrativa a statului, si alte venituri - de exemplu plati pentru participarea in consiliile de administratie a diverselor societati la care statul este actionar, raportul devine mult mai mare). in noua lege unica a salarizarii, in forma legii 330/2009, raportul este aparent redus la 1 la 12, dar deja legea va fi schimbata in sensul maririi acestui raport la 1 la 15. de ce ? pentru ca unora le pare inacceptabil sa aiba un salariu numai de 12 ori mai mare decat salariul minim pe economie, chiar daca foarte multi bugetari au salariul minim, chiar daca in alte state europene este asa. avem deci o problema legata de distribuirea abuziva a cheltuielilor de personal. numai ca se pare ca NIMENI IN PRESA NU ESTE INTERESAT DE SUBIECT. pentru ca asa-i la noi, se face propaganda nu atat pe continutul problemei, ci pe interesele personale. nu numai demagogie ci si falsitate, deformarea adevarului, omisiune, angajare oarba in partizanate mult prea pragmatice. nu se cauta solutii, ci avantaje personale. un alt aspect important al marimii relative a cheltuielilor este compararea lor cu alte cheltuieli de la alte capitole ale bugetului. fara indoiala ca exista un compromis intre cheltuielile de personal si cheltuielile pentru investitii sau consumuri materiale. cheltuielile de personal sint prea mari daca impiedica desfasurarea celorlalte cheltuieli. sa luam de exemplu investitiile. poti sa reduci investitiile si atunci ai bani pentru personal, numai ca iti sacrifici viitorul. si atunci sacrifici cheltuielile de personal pentru investitii, numai ca lucrurile nu sint atat de simple. analizand investitiile statului, se vede ca ele se remarca prin ineficienta - vezi autostrazile romanesti. numai ca a pune problema balansului asta este incomplet, pentru ca exista si un alt mod de a face investitii. cum ? daca se dau bani pentru consum, respectiv se cresc cheltuielile de personal, sacrificand INVESTITIILE STATULUI, banii vor merge in consum si vor stimula produsele cele mai cerute/bune de pe piata, iar producatorii respectivelor produse vor prospera si eventual, VOR INVESTI. sigur, nu vor investi unde vrea statul, dar asta ar fi un repros real daca statul ar investi eficient, si sigur, produsele vandute, care vor face profitul, nu sint cele care avantajeaza eventual producatorii romani. dar asta nu este neaparat un scop - sintem in economia de piata. in concluzie, decizia privind cheltuielile de personal este una de cmpromis relativ la alte cheltuieli, ia
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 21.10.2010 | razvan a scris:
@19 Liviu din Timisoara - criza personala am facut-o fiecare din noi, dar de criza din economie nu putem fi acuzati. si ma astept ca primul ministru si guvernul sau ne scoata din ea. eu de pilda am acelasi salar ca inainte de criza (aproape salariul mediu) si am un credit pt locuinta. faptul ca ma descurc mai greu ca inainte e din vina mea sau din vina celor care maresc tva-ul, cresc impozitele, etc.?
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 21.10.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
Stimate domn, din criza nu te scoate nici primul ministru, nici Basescu, nici UE ! Criza ne-am facut-o singuri cand ne-am aruncat la credite orbeste, o suportam fiecare cu o curea f stransa si iesim fiecare punand osul. Ati observat ca tara cu cele mai putin greve, este ...Anglia? Sa fie o coincidenta , cu spiritul englezesc , ala care a cucerit jumate de planeta ?
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 21.10.2010 | Imreh a scris:
Perfect de acord cu D-l A.Cornea. Parerea mea personala este totusi ca primul ministru actual ar trebui schimbat urgent cu o personalitate neerodata, cu o mare credibilitate si cu carisma, ca cele implementate sa fie bine comunicate populatiei (de talia lui Isarescu). Sa ne ajute cel de sus si sa iesim din criza asta.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 21.10.2010 | Coman Horatiu a scris:
Situatia e sinonima cu cea din anul 2000 ! Conventia Democrata, electrocutata mediatic permanent pe Antena 1 mai ales (hidoasele numere de circ ale lui Tuca-show vor prefigura sedintele de regresie in masa de azi, de pe moguliziuni) , reusea, pe ultima suta de metri, macrostabilitatea economica, reducerea inflatiei, prima crestere economica (inca minora, de 2%, dar, totusi, prima crestere dupa un deceniu de Nirvana etatista) si deschiderea spre viitoarele investitii straine (prin cateva legi capitaliste multasteptate; de exp. legea repatrierii profitului investit). La fel, gratie politicilor fara echivoc pro-NATO si UE, in 10 decembrie 99 invitarea Romaniei la inceperea negocierilor de aderare la Uniunea Europeana consacra, de facto, parcursul unei politici externe inteligente si patriotice in cel mai pur inteles. Vorba lui Turcescu, Conventia reusise, in premiera, sa "puna mingea la mijlocul terenului". Numai ca gratie DEMONIZARII mediatice, nu Conventia va culege roadele ci PSD-ul si extremismul lui Vadim. Fost-a prostimea tocmai inocenta pentru ce a urmat atunci ? Dar astazi, cand aceeasi Reactiune intarita cu tradarea liberala, se pregateste sa mai salveze cateva ceva din ceea ce nu mai merita salvat ( Statul de Dreptzi ! in fata privilegiilor de toate felurile) ? PS. Ca si intre cunoscuti, cine n-a reusit sa vada la timp atunci - prin perdeaua de fum a ORGIILOR critice - meritele Conventiei, constat ca NU a mai putut vedea nici azi padurea din cauza copacilor : potentialul de insanatosire al carui vector politic nu poate fi decat presedintele Basescu si fortele civice si politice care l-au sustinut. Pare maniheista afirmatia mea, dar asta e ! Ma bucur ca astazi se adevereste ca, in privinta Conventiei democrate, ce-i putini AM AVUT DREPTATE !
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 20.10.2010 | joenegut a scris:
Pe ce te bazezi ca PDL isi revine? Istoria spune ca intra in istorie si atat, sunt o stransura dezgustatoare si incapabila, cu xenofobi pe care nu merita niciun moment sa-i admiri.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 20.10.2010 | CheshireCat a scris:
"Mizează, desigur, pe naivitatea (ca să nu spunem prostia) unor categorii de bugetari şi de pensionari, spălaţi pe creier de posturile de televiziune aservite. Ceea ce nu-i, din păcate, o miză tocmai falsă." Cam cum au mizat si altii cand anuntau cu surle si tobe ca vor mari salariile profesorilor cu 50% din prima zi de guvernare, nu? In rest, felicitari pentru analiza "echidistanta", (a se vedea ca nu doar psd ci si surata ei vitrega de pe esichierul politic, pd-(l???) e obisnuita sa fie in arcul guvernarii, intr-un fel sau altul... Ce naiba, ori suntem obiectivi ori nu mai suntem!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 20.10.2010 | CheshireCat a scris:
"Mizează, desigur, pe naivitatea (ca să nu spunem prostia) unor categorii de bugetari şi de pensionari, spălaţi pe creier de posturile de televiziune aservite. Ceea ce nu-i, din păcate, o miză tocmai falsă." Cam cum au mizat si altii cand anuntau cu surle si tobe ca vor mari salariile profesorilor cu 50% din prima zi de guvernare, nu? In rest, felicitari pentru analiza "echidistanta", (a se vedea ca nu doar psd ci si surata ei vitrega de pe esichierul politic, pd-(l???) e obisnuita sa fie in arcul guvernarii, intr-un fel sau altul... Ce naiba, ori suntem obiectivi ori nu mai suntem!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 20.10.2010 | miki a scris:
BAHI SCLAVILOR IN LOC SA CRITICATI PUTEREA VA DEDICATI OPOZITIEI CE LUME??IN ORICE TARA TODEAUNA SE CRITICA PUTEREA TOCMAI AM VAZUT PDL-ISTI CA AU VOTAT. Pedeliştii spun că au votat din greşeală şi că vor iniţia două proiecte de lege prin care vor corecta aceste modificări. RUSINE
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 20.10.2010 | ania a scris:
Multi au uitat ca pana in 2004 am avut coruptie, fara corupti. Au uitat cum ministrul justitiei si prim ministrul, mergeau la audieri, de mana cu infractorul. Uita cat amar si disperare a adus SOV in sufletul a mii de romani (ganditi-va ce ati simti daca cineva v-ar fura portmoneul).
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | bigbad a scris:
Cine nu a simtit pe piele lui, guvernarea Nastase cu intreaga camarila,poate sa-l creada cu faimosul lui program de 100 puncte.Uitati-va la Vicor Ponta si la modul cum abordeaza problemele, incat iti provoaca o intrebare:Este micul Titulescu sau socialistul Hitler,vestit prin demagogie si minciuna
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Sile a scris:
Asa este ! Ramine de vazut insa ce se va intimpla de fapt. Pentru ca pe noi simpli cetateni ne intereseaza sa vedem ca porneste odata o reforma reala si nu numai la suturile in fund ale FMI si U E. Saptamina viitoare speram a aflam . O zi buna!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | SILVIA a scris:
Tot promit , ptomit...,ma intreb si normal ar fi sa ne intrebam cu totii : de unde fratilor sa dea ?? Demagogie numai ca sa cadem in plasa lor ca niste pesti ce ne zbatem pe uscat si tot ne vor manca !!! Ii intereseaza un singur lucru : sa ajunga la PUTERE , sa poata diminua din "pierderile"suferite de cand sunt in opozitie !!! Nu ii intereseaza tara , romanii , pensionarii , sanatatea..etc...,decat PUTEREA Pe mine una nu ma conving !!!!!!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Dumitru Brad a scris:
Pentru Chitu... Cand devii dependent de un sistem bancar privat in care politicile statului si ale bancii nationale nu-si regasesc in proportie mai mare de 10% masurile de protectie a curentei proprii si promovare a productiei interne si investitiilor, dar pe de alta parte aceleasi banci private fac profituri de miliarde prin politici de creditare ...cu buletinu...normal ca motorul cresterii NESANATOASE este consumul. Trebuie sa investesti pana la nivel de initiativa pe persoanr fizice pt mica industrie si agriocultura mai ales(incurajata de masuri legislative, politici interne guvernamentale protectioniste...etc) si sa incurajezi investitia dinafara prin acceptarea conditionata la un nivel normal a unor concesii pe termen mediu si lung (pentru atragerea nu numai a banilor straini dar si al know-howlui). Cele mai tari tari din lume isi acopera nevoia interna cam cu 30% din ce produc si restul merge la export! Numai cre nu pot produce...conditionat de clima si relief este importat...dar conditionat high quality! (vezi zona Benelux, Suedia, UK...etc). Asa ca las-o moarta cu consumul ...mai ales cand se refera in cazul nostru la supermarketuri aprovizionate in proportie de 80% din China si Turcia!!!
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | ronea a scris:
Si mai este un motiv pentru care "La putere acum!"Voiculescu si Patriciu stau pe tusa, buzunarele si ele, Vintu pierde banuti, puscaria bate la usa! Pina cind atita cura de slabire?
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
Multumiti-i aluia cu politica " liberala" pe bani din buget ! Ai fost bugetar ...pe loc ai avut imprumutul pe masa ! Si, daca ai fost smecher ...ai facut credite in doua banci ...fiindca oricum nu se putea face o verificare !
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
Tema de casa : 1. Unde este pestera lui Ali-baba ... de la care PSD-ul are cheia ? 2 . Cum e posibil ca intr-o tara cu atatea nefacute , sa nu fie locuri de munca ? 3. Cine este Ali-baba si care sunt cei 40 de hoti ?
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | delfin a scris:
De acord cu Chitu, dar eu nu am datorii in banca, sunt pe zero, deci pot consuma. Cumpatat, dar consum se numeste. Sunt destui cei care vor reincepe consumul care va duce la relansarea economica. Nu cred ca istoria ultimei crize se va repeta.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
A fost candva, altcumva ? A vrut altceva PSD-ul ...decat sa puna mana pe butoane, si nimic mai mult ? L-au gasit pe oportunistul de vocatie ( Crin ) , drept "aliat" !
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Chitu a scris:
Da, de acord cu dvs in ceia ce priveste intentiile PSD. Din pacate, oamenii inteleg pe dos dintr-o incapacitate de gandire rationala. Unde nu sunt eu de acord cu opinia dvs e ipoteza nejustificata a iesirii din recesiune. Cred ca trebuie sa definim mai exact, ca sa vorbim intr-un limbaj inteligibil, criza. Criza e una de natura financiara si cu reverberatii in realitati recesioniste. Criza financiara, asa cum a aratat ea, a fost evidenta atunci cand o banca din SUA a inceput sa aiba probleme in recuperarea creantelor de la proprii debitori. Nemaiputand-si recupera banii imprumutati, risca, fara ajutorul statului american, sa intre in imposibilitatea efectuarii platilor. Circuitul fluxurilor financiare a fost opturat, asadar, de neputinta debitorilor de a returna imprumutul. Sa zicem, desi nu e defel asa, ca fluxul financiar se va decongestiona si ca circulatia baneasca va intra in normal si fara sincope. Ce urmeaza dupa aceia, insa, nu e catusi de putin motiv de jubilatie. In dogma numita "economia de piata", totul se reduce la raportul cerere/oferta; iar motorul ce-o face sa functioneze se numeste CONSUM. Ce s-a intamplat acum e efectul a ceia ce s-a intamplat inca de la venirea la putere, in SUA, a lui Clinton. Asta, baiat destept, a spus pur si simplu: dati-i drumul la consum prin creditare. Zis si facut. Asta, ca metoda economica, a mers pana ce potentialul de consum (cu munca din viitor) si-a atins limitele. Azi, oamenii sunt datori bancilor pe 5, 10, 15 ani. Uneori si mai mult. Ca individul (dator) sa redevina consumator (ca inainte) e nevoie sa-si achite ratele si intarzierile de la banca. Din criza s-ar putea sa iesim, din efectele ei, nu. Efectele ei sunt semnalele recesioniste. Asta inseamna ca nu e de lucru pentru ca nu se mai consuma; iar de consumat nu se va incepe sa se consume, la nivelul de acum cativa ani, decat atunci cand individul consumator si-a onorat obligatiile vechi catre banca. E ca atunci cand un om a mancat prea mult si i s-a facut rau. Pana ce stomacul lui nu digera excesul de mancare, organismul nu-si va revenii din indigestie. Excesul de mancare al organismului e similar cu excesul de credite (pana acum activa ani) din economie. Asadar, daca PSD vine al putere, problema e aceiasi. Focul crizei se va fi stins el, dar imaginea apocaliptica post incendiu va ramane.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 19.10.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
EXACT.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
De acelasi autor
Când vor începe și politicienii noștri să fie oameni pragmatici? Cum așa?, va sări ...
Deja, în cazul Ioan Mang, mingea e la primul ministru: îl va demite sau nu din funcția de ministru al ...
Pentru ca pedeliştii să devină „ungureni“ este necesar ca ei să ajungă aproape de ...
Liderii useliști și-au dat seama că au dărâmat un guvern, creând enorme așteptări ...
Guvernul Ungureanu cade după nici trei luni de guvernare. Traseiștii au avut ultimul cuvînt. Beneficiarul ...
Toate articolele (339)
Editorial
Editie scrisa | Ion Vianu
În fața statului lacom, greoi, infiltrat de interese neoneste, insensibil la binele public, patronat de campionii ...
Editie scrisa | Sorin Ionita
Primele semnale ale noului Executiv român seamănă izbitor cu debutul la guvernare al FIDESZ, în ...
Editie scrisa | Rodica Palade
Deutsch şi Voiculescu, rudele de sânge ale Guvernului Ponta
Strânsă cu uşa de ziarişti, Corina Dumitrescu, ciudata (pentru neavizaţi) nominalizare a Guvernului ...
Editie scrisa | Andrei Cornea
Liderii useliști și-au dat seama că au dărâmat un guvern, creând enorme așteptări ...
Editie scrisa | Rodica Palade
Cum să furi nu unul, ci multe, multe milioane
Averea SNCFR a fost dată în administrarea Societăţii Feroviare de Turism, cu scopul devenit clar ...
Recomandarea editorilor
Editie scrisa | Ion Vianu
În fața statului lacom, greoi, infiltrat de interese neoneste, insensibil la binele public, patronat de campionii ...
Editie scrisa | Andreea Pora
Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...
Editie scrisa | Laura Stefan
Jocul de uzură cu marile dosare
E pentru prima dată în istoria României când oameni importanți ajung să dea socoteală ...
Editie scrisa | Andrei Cornea
Când vor începe și politicienii noștri să fie oameni pragmatici? Cum așa?, va sări ...
Editie scrisa | Sorin Ionita
Primele semnale ale noului Executiv român seamănă izbitor cu debutul la guvernare al FIDESZ, în ...
Subiectele zilei
Lista lui Ponta. Vezi pe cine a dat afara si pe cine a numit in loc
Premierul Victor Ponta a decis, miercuri, o serie de eliberari din functie la nivel de sefi ...
Fost consilier de stat al preşedintelui Ion Iliescu şi secretar de stat în ...
Inspectoratul de Stat in Constructii a depus, miercuri, o cerere in instanta prin care spune ca nu se mai constituie parte ...
Ponta cere Parlamentului sa stabileasca cine va merge la Consiliul European
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca a prezentat in sedinta Guvernului si va trimite catre Parlament o scrisoare prin ...
Cursul de referinţă anunţat miercuri de Banca Naţională a României (BNR) a atins un nou maxim istoric, ...












