Categorii
Site-uri recomandate
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara
Pentru sănătatea lui Raed Arafat
De ce trebuie ca, sistematic, cineva care reuşeşte cu enorme eforturi să realizeze ceva în structurile statului să fie dat la o parte imediat ce se pune problema reformării structurilor de stat?
Doctorul Raed Arafat este de multă vreme unul dintre eroii mei în viaţă. Am avut bucuria să-l cunosc abia de curând, la o conferinţă în care încerca să convingă tineri români, absolvenţi de studii în străinătate, să se întoarcă în România. Argumentul principal era că aici mai e încă foarte mult de construit. La finalul conferinţei însă, când a atins subiectul recentei propuneri de reformă a sistemului de sănătate, tot el a concluzionat că, paradoxal, mai e şi foarte mult de dărâmat.
Pe scurt, Raed Arafat se opune privatizării sistemului de ambulanţă şi a caselor de asigurări de sănătate. Nu e împotriva introducerii concurenţei private, dar ar vrea-o reglementată foarte clar şi foarte strict. Fiind un specialist şi un practician care a văzut multe sisteme în toată lumea şi unul care a construit într-un sistem atât de pestriţ ca al nostru, aş înclina să merg pe mâna lui. Aş insista ca expertiza lui să fie un centru de influenţă.
L-am auzit recent pe Traian Băsescu declarând iritat, într-un interviu, că Raed Arafat uită că şi el a început SMURD-ul ca o fundaţie, deci tot ca privat, cum ar veni. Eu l-am ascultat cu multă atenţie, mai bine de o oră, pe doctorul Arafat şi cred că nu uită nimic. Şi-a amintit cu lux de amănunte o mulţime de detalii de la începuturile SMURD-ului de acum 20 de ani. Persoane, situaţii, crize şi reuşite. Nu cred că uită nimic din ce şi cum a făcut pentru sistemul de sănătate din România şi nici ce i-a făcut sistemul de sănătate lui şi iniţiativelor lui. Nu uită de toţi politrucii şi şefii de consilii, comisii şi comitete care i-au pus beţe-n roate ori de câte ori au avut ocazia.

Nu ştiu câtă lume ştie de ce SMURD nu funcţionează în cadrul sistemului de ambulanţă, cum ar părea firesc, ci în cel al pompierilor. Motivul e simplu şi năucitor: salvarea a refuzat să-l adopte. Unora dintre mai marii sistemului nu li se părea normal ca maşinile SMURD să ajungă la un accident înaintea salvărilor sau ca un sirian să salveze viaţa unor români. Astfel de cretini au adus sistemul de sănătate la sapă de lemn şi în pofida lor a reuşit doctorul Arafat să creeze un sistem integrat de salvare a vieţilor la care Franţa se uită acum ca la un model de urmat. Şi a reuşit asta în cadrul unui serviciu al statului. Aşa ceva e de nepreţuit.
Nu mă pricep la organizarea sistemului de sănătate. Dar am avut de-a face cu servicii medicale din România, Ungaria şi Austria, şi private, şi de stat. Nu există comparaţie între sistemul de sănătate de afară şi sistemul de îmbolnăvire de la noi. Eu m-am format într-o cultură de business. Acolo, când dai de cineva care e foarte bun la ceva, mai ales la ceva la care nu te pricepi, cel mai inteligent lucru e să-l atragi de partea ta, să-l întrebi de ce are nevoie şi să-i dai cale liberă. Când nu poţi să-l ajuţi, te asiguri că nu-l încurci. Aşa se obţin cel mai rapid rezultatele şi performanţa.
Nu pot deloc să înţeleg de ce aşa o abordare nu are şanse şi în politica românească. De ce trebuie ca, sistematic, cineva care reuşeşte cu enorme eforturi să realizeze ceva în structurile statului să fie dat la o parte imediat ce se pune problema reformării structurilor de stat. Cine e mai în măsură să reformeze sistemul decât cei care au făcut-o deja pe cont propriu?
Doctorul Raed Arafat e o persoană foarte rară în spaţiul public românesc, spre deosebire de politicienii cu care se confruntă acum şi care reprezintă o tipologie mult mai răspândită. Medicul îndrăgostit de România trăieşte ca să construiască pentru cei din jurul său. Şi construind atât de mult, din nimic şi împotriva curentului, a dobândit un fel de înţelegere şi determinare care sunt, şi ele, foarte rare. Are viziune, metodă, pricepere şi rezultate. Adică tot ce lipseşte mai tuturor opozanţilor lui. Cel mai prost lucru pe care clasa politică îl poate face acum pentru sănătatea românilor e să-i ignore doctorului Arafat cei 20 de ani de muncă în slujba sănătăţii românilor. //
Cuvinte cheie: Raed Arafat, SMURD, salvare, privatizare, noua lege a sanatatii
Comentarii (36)
- 18.01.2012 | MariusP a scris:
"De ce trebuie ca, sistematic, cineva care reuşeşte cu enorme eforturi să realizeze ceva în structurile statului să fie dat la o parte imediat ce se pune problema reformării structurilor de stat?" Pot sa iti raspund eu la intrebarea asta, Cosmine: pentru ca cei care aveau sansa sa schimbe ceva in Romania si-au batut joc de speranta oamenilor, de increderea tinerilor care au dorit schimbarea cu adevarat. Stii la ce ma refer, nu? La URR. Daca tu ti-ai fi facut traba pana la capat, atunci nu ar trebui ca, SISTEMATIC, cineva care reuseste in Romania, sa fie dat la o parte. Pana sa dai pe-aici lectii, mai bine te-ai uita la tine.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 17.01.2012 | M. Andreuta a scris:
In acest moment in Romania sunt doua tipuri de proteste paralele. 1. Primul in sprijinul dr. Raed Arafat facut de oameni onesti si neangajati politic, care au inteles mesajul demisului cum ca privatii din tara sunt lichelele de la stat care vor dori sa faca profit 300% pentru a avea de unde sa-i plateasca pe politicienii care ii vor promova prin acreditari false. 2. Politicieni care in CV pot sa-si inscrie singura calitate a "originii curate" si care asteapta la putere sau in opozitie sa-si traga comision din privatizarea sistemului de urgenta, pentru ca in Romania nu exista o piata libera ci dirijata de fostele si actualele servicii. Acest protest a facut ca numarul oamenilor onesti si dezinteresati care participa la protest sa nu fi mai mare.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 14.01.2012 | Victor a scris:
Felicitari! Un om "format într-o cultură de business" care este de partea Dl. Arafat cu toate ca acesta este impotriva privatizarii sistemului de urgenta. Asta inseamna o gandire flexibila si nu o gandire ca cea a Dl. Basascu care transforma principiile capitaliste in dogme.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 13.01.2012 | Alchimistul a scris:
Buna ziua domnule Alexandru. Am citit un interviu de-al dvs., intr-o carte publicata recent. Acolo mi-ati lasat impresia ca stiti cum merg lucrurile in aceasta tara. Prin publicarea acestui articol, acum, imi lasati imresia ca ori sunteti foarte subiectiv v-a-v de dl. Arafat ori nu va-ti documentat indeajuns. Va recomand sa cititi si urmatorul articol si astept un punct de vedere din partea dvs. http://doc.hotnews.ro/arafat-vs-arafat.html. Multumesc.- 13.01.2012 | Altchimistul a raspuns:
Scuze pentru dublare si pentru o greseala de gramatica" v-ati"
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 13.01.2012 | Altchimistul a raspuns:
- 13.01.2012 | Alchimistul a scris:
Buna ziua domnule Alexandru. Am citit un interviu de-al dvs., intr-o carte publicata recent. Acolo mi-ati lasat impresia ca stiti cum merg lucrurile in aceasta tara. Prin publicarea acestui articol, acum, imi lasati imresia ca ori sunteti foarte subiectiv v-a-v de dl. Arafat ori nu va-ti documentat indeajuns. Va recomand sa cititi si urmatorul articol si astept un punct de vedere din partea dvs. http://doc.hotnews.ro/arafat-vs-arafat.html. Multumesc.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 13.01.2012 | nightmare a scris:
poate sunteti curiosi !!!.....ha ha ha Consiliul director Fundatia pentru SMURD Dl. Dr. Raed ARAFAT, Presedintele Consiliului director Dl. General locotenent Vladimir SECARA, Vice-presedintele Consiliului director, Inspector General, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta Dl. Adrian DITA, Director Corporate Affairs, IRS Management Group Dl. Frank HAJDINJAK, Director General, E.ON România Dl. Emil HUREZEANU, Scriitor, publicist si reputat analist politic Dna. Mihaela RADULESCU, Realizatoare si moderatoare consacrata de emisiuni de radio si televiziune Dl. Alex SERBAN, Senior Partner, Serban & Musneci Associates Dl. Radu TUDOR, Editorialist, analist pe probleme militare „Jurnalul National” Nu-i asa ca devine limpede motivul pentru care vuvuzelele lui Voiculescu ,Vantu si Elan au sarit cu manipularile ? Li se taie fondurile si li se duce monopolul de izbeliste. Si ca o completare….auditul este asigurat de firma Evalex Financial Services, adica sotia domnului Dan Radu Rusanu …un liberal de frunte, mare mester in audit-uri.- 14.01.2012 | Maria R. a raspuns:
Ei lasati,erati mai fericit daca in loc de Emil Hurezeanu si Radu Tudor erau dl.Lambrino si Bercea Mondialu?! La cate lacune avea proiectul pritocit de domnii Vladescu,Paunescu si Duta,bag sama ca tot unor monopoluri le era destinat... Ca problema,in afara incercarii de demolare comunistoida a dr-Arafat,asta este:bani de la buget sifonati catre buzunare particulare,foarte particulare... Asa ca se impune o refacere a proiectului,cu mentionarea unor mecanisme de control astfel incat sa avem o cat de mica speranta si noi,astia care nu suntem sudati la tzutzuroiul cu bani.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 14.01.2012 | Maria R. a raspuns:
- 12.01.2012 | gheorghe a scris:
S-ar putea ca dpdv politic acest atac la Raed Arafat sa fie pentru Basescu ce a fost atacul la adresa lui Hagi pentru Becali.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 12.01.2012 | Linda a scris:
Daca Raed e de acord cu intrarea in joc a actorilor privati dar doreste ca lucrurile sa fie foarte bine reglementate, totul este in ordine. Eu am intelesc ca urgentele de grad 0 nu este de acord sa se externalizeze. S-au externalizat de pilda serviciile medicale de dializa ale Spitalelor si lucrurile functioneaza foarte bine.- 12.01.2012 | Cetateanul Turmentat a raspuns:
Cand principiile devin dogme Sunt un cetatean care a votat constant cu PDL si Traian Basescu, adica cu dreapta. Sunt de acord cu multe dintre masurile pe care le-au luat, insa introducerea asigurarilor private de sanatate pe pachetul de baza si sustinerea acestui punct de vedere pana in panzele albe ma face sa nu mai votez in viata mea cu dreapta. In Germania de exemplu, fondurile pentru asigurarea de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT. Numai persoanele care castiga mai mult de 50.000 Euro pe an pot opta pentru asigurari private. O persoana care opteaza pentru asigurare privata nu poate opta si pentru asigurare de stat. 85% din populatia Germaniei au asigurarea de baza (de stat). Germania este o tara in care economia de piata chiar functioneaza, cu toate acestea, nu se joaca cu sanatatea cetatenilor ei. Se pare ca PDL si Traian Basescu au o mare problema: aplica legati la ochi principiile economiei de piata. Asa se intampla cand dogmele intuneca judecata. In SUA sistemul de sanatate privat este un dezastru si totusi PDL si Traian Basescu insista sa privatizam tot sistemul, inclusiv asigurarea pachetului de baza. Se uita astfel ca scopul politicii este sa slujeasca cetateanul si nu sa urmeze in mod rigid niste principii, care astfel devin dogme. - 13.01.2012 | Alergatorul a raspuns:
Este al treia sau a patra pagina unde gasesc acest mesaj. Este jenant ceea ce faci plus ca incercati sa manipulati. - 15.01.2012 | cineva a raspuns:
Dupa cum mai scriam si cu alta ocazie, exista basisti care se ocupa, probabil benevol, cu politia internetului. Care-i problema daca apare mesajul si pe alte site-uri? E interzis? Poate a vrut omul sa faca economie de efort si a dat copy-paste. Voi cum preluati cliseele prefabricate lansate de basescu si le repetati pana ti se face greata? Iti spun eu ce este jenant: jenant este ca o publicatie care a publicat pe larg stenogramele furnizate de diverse parchete si a facut campanie pentru arestarea tuturor acuzatilor DNA, sa descopere la doua zile dupa un mesaj televizat al farului calauzitor ca DNA e o leprozerie nationala. Jenant este ca Arafat, un erou salvator de romani pana mai ieri in aceeasi publicatie, sa se transforme peste noapte, la comanda, intr-un suspect de coruptie (daca nu kaghebist, cum insinueaza Roncea). Jenant este sa sustii la nesfarsit si in sfidarea tuturor evidentelor si a bunului simt, un presedinte-carmaci care si-a pierdut busola. Singurul termen care se potriveste la ceea ce i se intampla lui Basescu, din punct de vedere psihologic, este "meltdown". Omul e un megaloman care se prabuseste in marasm la cea mai mica opozitie, un mitocan care acopera cu sudalmi pe oricine misca in front, fie direct, fie prin intermediari mediatici.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 12.01.2012 | Cetateanul Turmentat a raspuns:
- 11.01.2012 | kiril a scris:
Dupa ce au vandut miliarde de pastile scumpe si fara efect (singurul efect dovedit fiind cel retard), au gasit ca singura solutie de astupare a scurgerilor, privatizarea. Mai bine spus autofalimentarea si scoaterea la vanzare. Casele de asigurari au fost bune cand aveau ce bani sa ruleze. Din aceasta cauza trebuie acum vandute. Sa-si bata capul altii cu ele. Arafat si implicit noi suntem victime colaterale. E vorba doar de bani si de usurinta cu care pot fi obtinuti. Oricum toata lumea se pricepe la football si la medicina.- 13.01.2012 | V. Ioan a raspuns:
Asa e! Sunt prea multi care se pricep la de toate. Dar dumneatale ai auzit ca sunt spitale care au fost dotate cu aparate in valoare de milioane de euro care stau nefolosite de mai multi ani? Daca dumneta n-ai auzit, eu am auzit si am vazut. Si ma intreb: oare un investitor privat si-ar permite o astfel de risipa? - 13.01.2012 | kiril a raspuns:
Inteleg argumentele dumitale. Acum 20 de ani as fi fost absolut de acord cu privatizarea sistemului. Dar acum, dupa ce am vazut si celebrul Sicko, imi imaginez un Becali sau un mafiot negricios la carma unei case de asigurari, vad clar afacerile care s-ar putea face cu o populatie supernaiva care are acces redus la avocat, care ar renunta la orice pretentii doar pentru o clipa de liniste. Imi imaginez oameni mal tratati (rau tratati) care nu vor avea o sansa in fata dosarelor bine puse la punct ale companiilor de asigurari. Sper sa gresesc...
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 13.01.2012 | V. Ioan a raspuns:
- 11.01.2012 | vasile a scris:
o tara cu un capitan de nava alcoolist care vrea sa mai faca niste bani prin viitoarele asa zise frime private de cacao, facute numai din interese. Singurul lucru care face diferenta la secunde si promptitudine in arta salvarii este SMURD, pacat ca tot ceea ce este bun trebuie sa dispara. Eu sper sa aiba nevoie domnul presedinte sau cineva drag lui, de o interventie rapida de salvare si acela sa moara asteptand sau sa vina niste incompetenti ... ca atunci tembelul isi va da seama ce inseamna lucrul facut ca la carte. Multumiri si felicitari pentru serviciul creat aici in Romania de Doctorul Raed Arafat, un suflet mare si dedicat 110% intr-o tara condusa de gunoaie ... Eu si multi alti cunoscuti vom semna petitia SMURD in numele celor dragi salvati, care inainte nu aveau nici o sansa. Dumnezeu sa-i ajute pe cei drepti si asemeni actiunilor lor, celor rai in toate.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 11.01.2012 | Ion Barbu a scris:
Un articol bun Hotnews. De ce nu luati si parerea altor doctori. http://www.hotnews.ro/stiri-esential-11156650-lucian-duta-presedintele-cnas-raed-arafat-trantit-usa-nas-spus-nu-vreau-schimb-nimic.htm- 11.01.2012 | Rodica a raspuns:
Domnului Ion Barbu: 1. Presedintele Romaniei are alta treaba, pe care ba n-o face, ba o face exprem de prost!Cum ar fi sa ne reprezinte. Ne-a reprezentat in ultimul timp hahaind, jignind, luandu-se la harta si spunand idiotii. Ba mai mult, nu are mandat sa-si vare nasul cel omniscient in acest subiect. Dintre cei doi, tocmai el n-are nici dreptul, nici pregatirea, nici rezultatele sa poata reprezenta un partener de discutie pentru dl Arafat in domeniu si topica. 2. Cand costurile salvarii unei vieti au prioritate in dezbatere fata de salvarea vietii propriu-zis, ma intreb cam ce volori aducem in discutie. 3. "Statul" nu exista de capul lui, in absenta cetatenilor sai! E de o tampenie fara margini sa te intrebi de ce ar trebui statul sa aiba grija de sanatatea oamenilor. Per total, dvs pareti un lingau cu coeficient de inteligenta sub medie si un limbaj pseudo-academic si aparent doct care, din pacate sau fericire, nu reuseste pe deplin sa mascheze aceste lipsuri. Persoanele ca dvs isi merita un astfel de presedinte, si ar merita sa primeasca raspunsurile la multe din intrebarile de mai jos din postura de victima a unui accident de circulatie la care sa vina la interventie salvarea reformata, privata si low cost! - 13.01.2012 | Loredana a raspuns:
"Ne-a reprezentat in ultimul timp hahaind, jignind, luandu-se la harta si spunand idiotii." din acest motiv am fost felicitati de Germania? - 13.01.2012 | Eu.eu eu a raspuns:
Esti putin nebuna Loredano.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 11.01.2012 | Rodica a raspuns:
- 11.01.2012 | Ion Barbu a scris:
Despre articol: Cand scrii un articol intr-un ziar de influenta ca 22 ar trebui sa stii despre ce scrii. Daca nu sa te documentezi asupra subiectului. E plina tara asta de oameni care isi dau cu parerea. Sa cunosti sistemul, sa cunosti persoanele la care faci referire. Ne batem cu pumnii in piept ca vrem sa u reconstruim Romania si de fapt procedam la fel ca cei pe care ii criticam. Nu e nici o rusine nu trebuie sa te pricepi la toate. Cateva elemente de analiza pentru cineva care doreste sa scrie pe subiect: 1. Cat costa o interventie in sistem SMURD, Salvare de stat? 2. De ce ar trebui acest sistem sa ramana de stat? De ce statul ar trebui sa se ocupe de acest aspect? De ce o companie privata, fundatie nu ar putea sa presteze acest serviciu mai bine? 3. De ce argumenteaza Arafat cu scrisori din Franta? Conferinta de presa intreaga transmisa la TVRinfo este destul de edificatoare. 4. De ce Arafat nu a creat pana acum premisele existentei unui sistem privat din functia care a detinut-o? 5. De obicei oameniicare stau prea mult in functii de stat se cred demiurgi , ei salveaza viata oamenilor, mici Ceausesti! 6. Dezbaterea ar trebui sa fie facuta pornind de la cauze si solutiile cu o cat mai mica implicare a statului 7. Nu inteleg din lege ca SMURD se desfiinteaza- 11.01.2012 | dan a raspuns:
nu intelegi fiindca nu ai cu ce! - 11.01.2012 | bipbip a raspuns:
@Ion Barbu: problema e ca presedintelui i s-a pus pata sa schimbe singura chestie care functioneaza cu adevarat in sistemul de sanatate romanesc. Dupa cum probabil ai inteles, Comisia de Urgenta din minister ii cam impartaseste punctul de vedere lui Arafat. Dar cum Basescu se pricepe la toate, trebuie sa se faca asa cum vrea Basescu... - 11.01.2012 | cosmin a raspuns:
Serviciul national de urgenta nu poate fi privatizat cum nici armata sau politia nu pot fi private. Ti-ai dori ca in cazul unui cutremur sa-ti verifice intii contul si dupa aia sa sape dupa tine? Dr.Raed Arafat e o institutie nationala pe care se pare ca nu o meritam. - 13.01.2012 | Loredana a raspuns:
bravo, raspuns la obiect. Sunt de acord ca aici problema este alta, nu privatizarea ...
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 11.01.2012 | dan a raspuns:
- 11.01.2012 | Isailă a scris:
Piata presupune concurenta intre intreprinderi (private) și stransa colaborare, spirit de echipa in interiorul acelor entitati. Despre colaborare și caliatți de sistem integrat ale serviciului public de urgenta vorbește Raed Arafat. Ai fan (bani publici) numai pentru un magar, nu dai de mancare la doi magari, care astfel nu mai sunt in stare să traga caruta cu pacienti, cum ar face-o un magar satul. Cealat magar să se finanteze din alta mancare, din bani privati. Basescu, si foarte multi romani nu inteleg aceste principii ale economiei de piata, sau fac pe prostii ca sa faciliteze furtul, risipa resurselor pe tot felul de jmecheri care au „calitatea” că sunt privati, sunt „de dreapta”. E vorba de extremism de dreapta, de dreptisti.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 11.01.2012 | Jean Constantinescu a scris:
In inventarul stricaciunilor politice din Romania inscriem la loc de frunte atacul asupra institutiilor. Bruma de institutii create din necesitatile realitatilor romanesti, acceptate o vreme si chiar functionale un timp, sint demontate sau sistematic sabotate de o politica publica voluntarista si de improvizatie. Si ANRE-ul din energie poate fi un exemplu, consemnat asemanator de catre institutiile financiare internationale.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 10.01.2012 | gyorgy tozser a scris:
Daca un meserias cu vechime iti spune ca ceva se poate,e aproape sigur ca are dreptate.Dar daca-ti spune ca nu se poate: e aproape sigur ca se-nseala. Iritarea prezidentiala este ,evident,rodul zumzetelor emise de consilieri-puse pe hartie sau transmise prin viu grai.Calitatea sfatului depinde de calitatea consilierului...Asta o stie prea bine si Traian Basescu,de la Cursurile Avansate de Management in Ind.Transportului Maritim-Academia Norvegiana.Daca n-a chiulit. N-au aparut inca in dezbatere cifre,grafuri,matrici,tabele,grafice,statistici (credibile,va rog!) si alte elemente care pot face rationala cavalcada de vorbe.Fara utilizarea instrumentarului matematic adecvat fiecare-si poate azvarli cu parerea .Cu patos si cu har oratoric.Dar degeaba.
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 10.01.2012 | lavinia a scris:
Doctorul Raed Arafat e o persoană foarte rară în spaţiul public românesc, spre deosebire de politicienii cu care se confruntă acum şi care reprezintă o tipologie mult mai răspândită. Medicul îndrăgostit de România trăieşte ca să construiască pentru cei din jurul său. Şi construind atât de mult, din nimic şi împotriva curentului, a dobândit un fel de înţelegere şi determinare care sunt, şi ele, foarte rare. Are viziune, metodă, pricepere şi rezultate. Adică tot ce lipseşte mai tuturor opozanţilor lui. In urma celor spuse mai sus se mai poate spera ca vom trai si noi intr-o tara normala? Daca o nulitate precum este dr.Cihodaru a fost ales consilier ( chiar n-are importanta unde?!), care nu s-a remarcat chiar prin nimic pozitiv...D-l Arafat oare va reusi sa mearga inainte cu toate proiectele domniei sale? Dar oare tinerii medici si voluntarii alaturi de care dr, Arafat a fost un adevarat model, vor mai avea entuziasmul de a lucra cu acalasi entuziasm si daruire? Trist, foarte trist! D-le Alexandru va multumesc pt articolul d-stra!- 11.01.2012 | speranta a raspuns:
Va inchipuiti cum ar fi la un cutremur, cu sau fara Raed Arafat? O armata formata din iepuri condusi de un general,sau o armata formata din generali condusi de un iepure(contracandidatii lui Raed care n-au facut nimic pana acum-"e usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune" ... sau vad doar BANI... PANA ACUM DE CE NU AU FACUT NIMIC?
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 11.01.2012 | speranta a raspuns:
- 10.01.2012 | viorel domenico a scris:
Persoana care nu accepta sa fie contrazisa e Basescu Traian. Care da indicatii pretioase in orice domeniu. Care le stie pe toate. Mai cu seama in afaceri dubioase unde la mijloc poate fi vorba de bani si de comisioane. Cred ca pentru sanatatea natiunii debarasarea de acest accident al istoriei numit Basescu e o chestiune de urgenta. Ajunge!- 10.01.2012 | erwin a raspuns:
"poate" are informatzii la care tu nu ai acces - sri, mae, etc..- adica ai dar de pe la televiziuni....
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 10.01.2012 | erwin a raspuns:
- 10.01.2012 | woland a scris:
Este adevarat ca sistemul sanitar si clasa politica i-au pus tot felul de piedici doctorului Arafat. Dar acum este altceva. Este un fenomen mult mai grav care se petrece de multa vreme si multi nu i-am dat atentie. E vorba de un personaj care nu accepta ca pot exista si pareri alternative la a sa, ca poate exista si alt adevar decat cel al propriei persoane. Si asta, in afara pierderii rezultate prin demisia lui Arafat, este mult mai grav si poate duce la consecinte mult mai rele in viitor. In rest, sunt de acord cu tot ce ati scris in articol.- 10.01.2012 | Cosmin Alexandru a raspuns:
Nu-l cunosc foarte bine pe doctorul Arafat, dar atât cât l-am cunoscut nu mi-a părut deloc o persoană fixistă sau auto-suficientă. Singura lui dorință era să-și dea cu părerea oameni care se pricep la subiect, care au vreun fel de experiență și rezultate, nu care au doar interese. - 11.01.2012 | Mircea Kivu a raspuns:
Cosmin, cred ca woland nu se referea la doctor, ci la marinar
Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim! - 10.01.2012 | Cosmin Alexandru a raspuns:
De acelasi autor
Nicușor Dan e un om care se uită în ochii tăi, nu în buzunarul tău. E un om care îți ...
Cineva ar trebui să prepare o poțiune pe care să o înghită mai marii partidelor și care ...
Cu foarte rare excepţii, toate frânturile de dialoguri în contradictoriu pe care le mai prind la televizor ...
Nu avem deprins exerciţiul relaţiei tonice cu cel pe care nu îl cunoaştem. Până când ...
Dacă preşedintele României e foarte deranjat de profiturile excesive, n-ar putea fi iritat un pic şi ...
Toate articolele (66)
Editorial
Editie scrisa | Ion Vianu
În fața statului lacom, greoi, infiltrat de interese neoneste, insensibil la binele public, patronat de campionii ...
Editie scrisa | Sorin Ionita
Primele semnale ale noului Executiv român seamănă izbitor cu debutul la guvernare al FIDESZ, în ...
Editie scrisa | Rodica Palade
Deutsch şi Voiculescu, rudele de snge ale Guvernului Ponta
Strânsă cu uşa de ziarişti, Corina Dumitrescu, ciudata (pentru neavizaţi) nominalizare a Guvernului ...
Editie scrisa | Andrei Cornea
Liderii useliști și-au dat seama că au dărâmat un guvern, creând enorme așteptări ...
Editie scrisa | Rodica Palade
Cum să furi nu unul, ci multe, multe milioane
Averea SNCFR a fost dată în administrarea Societăţii Feroviare de Turism, cu scopul devenit clar ...
Recomandarea editorilor
Editie scrisa | Ion Vianu
În fața statului lacom, greoi, infiltrat de interese neoneste, insensibil la binele public, patronat de campionii ...
Editie scrisa | Andreea Pora
Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...
Editie scrisa | Laura Stefan
Jocul de uzură cu marile dosare
E pentru prima dată în istoria României când oameni importanți ajung să dea socoteală ...
Editie scrisa | Andrei Cornea
Când vor începe și politicienii noștri să fie oameni pragmatici? Cum așa?, va sări ...
Editie scrisa | Sorin Ionita
Primele semnale ale noului Executiv român seamănă izbitor cu debutul la guvernare al FIDESZ, în ...
Subiectele zilei
Lista lui Ponta. Vezi pe cine a dat afara si pe cine a numit in loc
Premierul Victor Ponta a decis, miercuri, o serie de eliberari din functie la nivel de sefi ...
Fost consilier de stat al preşedintelui Ion Iliescu şi secretar de stat în ...
Inspectoratul de Stat in Constructii a depus, miercuri, o cerere in instanta prin care spune ca nu se mai constituie parte ...
Ponta cere Parlamentului sa stabileasca cine va merge la Consiliul European
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca a prezentat in sedinta Guvernului si va trimite catre Parlament o scrisoare prin ...
Cursul de referinţă anunţat miercuri de Banca Naţională a României (BNR) a atins un nou maxim istoric, ...












