Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Politica | Editie scrisa
07.12.2010

Pentru criteriile Macovei, apăsaţi tasta 1

de Andreea Pora 

35 comentarii

Actualul PDL nu mai are aproape nicio legătură cu publicul care s-a mobilizat, în 2004, împotriva corupţiei ilustrate de guvernarea PSD cu al său „Năstase patru case“ şi, în 2007-2008, împotriva ticăloasei coaliţii moguli-politicieni. Transplantul de principii, criterii de integritate şi de oameni care să le susţină consecvent, dincolo de funcţii şi de privilegii, a eşuat. Răsunător. Înţelegi că s-a ales praful până şi de mimarea unei reforme, când vezi cum Solomon este reales în unanimitate, numele lui Falcă vehiculat drept candidat la Capitală sau când constaţi cât de bine s-au pătruns liderii PDL, în cazurile Ridzi şi Pasat, de învăţămintele manualului de protecţie anti-DNA editat de PSD. Ce să mai vorbim de nepotism, politizare, căpuşarea bugetului, licitaţii cu dedicaţie, achiziţii cu negociere directă sau alte asemenea obiceiuri de partid-stat. Marea problemă a acestui partid, pesedizat în substanţa lui, este nu atât criza, nu incoerenţa şi urechismul unor măsuri, ci dezamăgirea produsă propriului electorat de puţinătatea vocilor care se ridică în apărarea principiilor în virtutea cărora s-a obţinut votul. Este jalnic să constaţi că dintr-un partid întreg, plin, nu-i aşa?, de idealişti şi cârcotaşi tăcuţi, doar Macovei şi Preda au rămas „încremeniţi în proiect“ şi o ţin morţis pe a lor: integritate şi crearea unor coduri etice privind standardele de admitere în partid şi pentru întreaga carieră politică.

Dacă domnii cu greutate şi doamna cu tocuri cred că electoratul activ şi implicat gândeşte ca ei şi nu ca Macovei, ei bine, se înşală. Cum se explică faptul că filosofelile de cămin cultural ale veşnic tânărului şi milionarului Boureanu despre „cercurile intelectuale“ versus „baza partidului“, că giumbuşlucurile Elenei Udrea care nu vede relaţia capitalistă dintre lungimea tocului şi muncă sau monologurile lungi, dese şi în prime-time-ul TVR ale premierului despre „realizările“ epocii produc, cel mult, ironie sau jenă, în timp ce principiile, aşa hăituite cum sunt, generează mereu dezbateri? O fi vreo conspiraţie şi aici sau mai degrabă arată că nici măcar criza nu le poate veni de hac?

Întrebarea pusă de Macovei (conferinţa Integritate în Europa Centrală şi de Est): „cum vor răspunde public şi în faţa electoratului cei care vor refuza să introducă aceste criterii în PDL?“ nu va primi răspuns, sunt convinsă. Deşi PDL este singurul partid la care un asemenea răspuns contează şi în funcţie de care se vor face, într-o bună măsură, poziţionările şi judecăţile în alegeri. Nu are rost să mai spun că nici de la PSD, nici de la PNL nu se aşteaptă reforme, principii sau criterii şi, onest vorbind, nici n-ar avea de ce, pentru că cele două partide nu au promis nicicând aşa ceva. Electoratul lor, chiar şi al PNL, nu are astfel de angoase şi probleme. Lupta pentru putere, chiar dacă incomplet tranşată, nu se va da în această zonă. În schimb, la PDL, da. Dacă politicienii partidului vor rămâne uniţi, indiferent de tabere, de complicităţi şi interese, în respingerea dezbaterii acestei teme, a adevărurilor expuse de Macovei şi Preda, PDL va pierde alegerile, chiar dacă va intra cu un scor rezonabil în parlament. Pentru că va fi votat doar de nucleul dur, cel conectat la bugetul partidului sau al ţării şi de cei câţiva nostalgici probăsescieni.

Electoratul educat, independent de resursele statului sau de reţelele de sinecuri ale partidului se va reorienta spre „răul cel mai mic“ (care o fi acela nu se întrevede) sau va sta acasă. O dată, pentru că lipseşte alternativa, a doua oară, pentru că se demonstrează imposibilitatea reformei până şi în partidul care, în fond, avea cel mai mare potenţial spre aşa ceva. În momentul de faţă, PDL se apropie cu paşi mari de acel partid-stat împotriva căruia s-au ridicat, în 1996 şi 2004, oamenii care doreau schimbarea. Dacă va rămâne aşa, depinde de repeziciunea cu care liderii PDL vor reuşi să închidă singurele guri care mai spun ceva în care, parte a electoratului care a înclinat balanţa în 2008 şi 2009, se regăseşte. Dacă înţelege că drumul principiilor, îngust, dar rezistent în timp, îi poate fi salvarea, vom mai auzi şi alte voci.

Chiar, ce mai faci, Traian Ungureanu? E frumos Bruxellesul? Se văd altfel de acolo Falcă, Solomon şi dosarele lor? Domnule Baconschi, susţineţi sau nu introducerea criteriilor Macovei în statut? Chiar dacă unele dintre ele ar putea-o viza pe „frumoasa, deşteapta şi talentata“ doamnă Udrea? Dacă da, aveţi la dispoziţie, domnilor, tasta 1. Apăsaţi-o cu încredere. E valabil şi pentru nemulţumiţii care nu-şi găsesc glasul. //

Taguri:

Monica Macovei, PDL, Cristian Preda, Elena Udrea, DNA.

 

Comentarii (35)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 14.12.2010 | boris marian a scris:
    Din păcate, așa cum înțelegem noi democrația, boala corupției nu va fi eradicată, ba va lua proporții până la autosufocare. Atunci, abia atunci se va încinge opinia publică, populația și va rerevoluționa ( ceea ce trebuia făcut din 1989) întregul sistem care s-a dizolvat, da a rămas în soluție.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 13.12.2010 | Liviu din Timisoara a scris:
    Doamna Pora , contra unor porniri constant viscerale e foarte greu sa contraargumentezi cerebral. Din fericire, e numitorul comun spre care, vor nu vor ... ne vom indrepta,in cele din urma. Istoria nu o fac astia ... ci ii obliga sa invete cate ceva. Am ascultat deunazi si un comentariu al doamnei Alina Mungiu Pippidi, care numai " fan " Basescu nu poate fi socotita ... Ma intreb unde or fi barbatii de stat ...fiindca, deocamdata, doar cateva voci feminine par a fi lucide. Spor la gandit! Ah ...transmiteti-le domnilor Stelian Tanase si Emil Hurezeanu ca nu-i credeam asa de izmenosi in fata unui fost si viitor detinut de drept comun ...atata tot. In rest, sa le vorbeasca banul ! Asa cum nu l-as fi putut vedea pe Stefan Iordache in reclame la detergenti sau Prostamol ... as fi vrut sa nu ii vad in postura aia ... Inca mai sper !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | V. Ioan a scris:
    Stimata doama Pora, Cand domnul presedinte Basescu opta pentru suspendarea ministilor care au dosar penal, consideram masura nu numai legala, ci si morala. Ma gandeam ca statutele partidelor politice ar trebui sa contina obligatoriu prevederea ca liderii lor politici sa fie suspendati din functii politice pe perioada in care acestia au dosar penal. Astazi nu mai sunt sigur pe rationament. Din informatiile mele (oameni ca doamna Macovei trebuie sa stie mai bine), in perioada comunismului, un membru PCR nu putea fi arestat fara acordul sefilor lui de partid. Daca avizul era favorabil, inainte de a fi arestat, invinuitul era exclus din partid. Invinuitii cei mai abili, prietenii sau rudele lor, cautau protectia unui sef de partid de un rang superiorul celui ce-i acceptase arestarea. Daca scapa printr-un astfel de procedeu, de regula se revansa devenind informator al securitatii. Ma gandesc ca nerespectand prezumtia de nevinovatie, facem un pas inapoi si incepem sa avem unele afinitati cu comunistii. Procurorii, chiar daca nu sunt membri de partid, au optiuni politice si chiar relatii amicable cu cate un partid. Nu numai theoretic, ci si practice, un procuror de rea credinta sau superficial, poate pe baza unei reclamatii nefondate sa porneasca urmarirea penala a unui lider politic. Urmarirea poate dura si chiar fara proces, un an-doi. Pe urma se poate constata ca inculpatul e nevinovat, dar in acest timp a fost suspendat din functiile politice. Nu vi se pare ca perioada in care a fost suspendat seamana cu o condamnare penala ce interzice anumite drepturi cetatenesti? Eu optez pentru un principiu care mi se pare ca e in dreptul roman: “Decat sa condamni un nevinovat, mai bine lasi sa scape zece vinovati.” In ce priveste pe doamna Udrea, doamna cu tocuri, am impresia ca este in dizgratia revistei cam de cand a sustinut-o electoral pe EBA. Numai ca din informatiile pe care ni le da presa, EBA ne reprezinta onorabil. Iar daca avem in vedere doar faptul ca Partidul Popular din Parlamentul Europei a primit-o in randurile ei cu vot unanim si ar fi suficient s-o privim cu respect. Din ultimile fapte ale doamnei cu tocuri retin ca la Sangeorz a semnat un contract, care, impreuna cu celelalte semnate de dumneaei, privind utilizarea fondurilor europene nerambusabile a deposit suma de trei miliarde de euro. Sangeorzului i-a revenit o suma echivalenta cu bugetul sau pe 20 de ani. Retin ca doamna cu tocuri nu a evitat primariile conduse da primar PSD sau PNL, ignorand faptul ca sunt in opozitie. Banii vor fi utilizat la reparatii si constructii de drumuri sau pentru canalizari. In fata unor astfel de realizari, chiar daca intra in obligatiile de serviciu ale doamnei cu tocuri, propun Revistei 22 sa le constate, s-o felicite si sa-i ureze noi succese in absorbtia fondurilor nerambursabile, europene. Apelativul “doamna cu tocuri” mi se pare amuzant, nu e blamarea tinerilor cu blugi, care isi lasau barba sau nu se tundeau standar, spre indignarea militi

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | Ioan a scris:
    p.2 In ce priveste pe doamna Udrea, doamna cu tocuri, am impresia ca este in dizgratia revistei cam de cand a sustinut-o electoral pe EBA. Numai ca din informatiile pe care ni le da presa, EBA ne reprezinta onorabil. Iar daca avem in vedere doar faptul ca Partidul Popular din Parlamentul Europei a primit-o in randurile ei cu vot unanim si ar fi suficient s-o privim cu respect. Din ultimile fapte ale doamnei cu tocuri retin ca la Sangeorz a semnat un contract, care, impreuna cu celelalte semnate de dumneaei, privind utilizarea fondurilor europene nerambusabile a deposit suma de trei miliarde de euro. Sangeorzului i-a revenit o suma echivalenta cu bugetul sau pe 20 de ani. Retin ca doamna cu tocuri nu a evitat primariile conduse da primar PSD sau PNL, ignorand faptul ca sunt in opozitie. Banii vor fi utilizat la reparatii si constructii de drumuri sau pentru canalizari. In fata unor astfel de realizari, chiar daca intra in obligatiile de serviciu ale doamnei cu tocuri, propun Revistei 22 sa le constate, s-o felicite si sa-i ureze noi succese in absorbtia fondurilor nerambursabile, europene. Apelativul “doamna cu tocuri” mi se pare amuzant, nu e blamarea tinerilor cu blugi, care isi lasau barba sau nu se tundeau standar, spre indignarea militiei ce-i aduna din cand in cand si-i duceau la frizer sa le redea chipul de om nou. Cred ca sunteti prea tanara si nu aveti amintiri din deceniul 7 al secolului trecut.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | Ioan a scris:
    Stimata doama Pora, p.1 Cand domnul presedinte Basescu opta pentru suspendarea ministilor care au dosar penal, consideram masura nu numai legala, ci si morala. Ma gandeam ca statutele partidelor politice ar trebui sa contina obligatoriu prevederea ca liderii lor politici sa fie suspendati din functii politice pe perioada in care acestia au dosar penal. Astazi nu mai sunt sigur pe rationament. Din informatiile mele (oameni ca doamna Macovei trebuie sa stie mai bine), in perioada comunismului, un membru PCR nu putea fi arestat fara acordul sefilor lui de partid. Daca avizul era favorabil, inainte de a fi arestat, invinuitul era exclus din partid. Invinuitii cei mai abili, prietenii sau rudele lor, cautau protectia unui sef de partid de un rang superiorul celui ce-i acceptase arestarea. Daca scapa printr-un astfel de procedeu, de regula se revansa devenind informator al securitatii. Ma gandesc ca nerespectand prezumtia de nevinovatie, facem un pas inapoi si incepem sa avem unele afinitati cu comunistii. Procurorii, chiar daca nu sunt membri de partid, au optiuni politice si chiar relatii amicable cu cate un partid. Nu numai theoretic, ci si practice, un procuror de rea credinta sau superficial, poate pe baza unei reclamatii nefondate sa porneasca urmarirea penala a unui lider politic. Urmarirea poate dura si chiar fara proces, un an-doi. Pe urma se poate constata ca inculpatul e nevinovat, dar in acest timp a fost suspendat din functiile politice. Nu vi se pare ca perioada in care a fost suspendat seamana cu o condamnare penala ce interzice anumite drepturi cetatenesti? Eu optez pentru un principiu care mi se pare ca e in dreptul roman: “Decat sa condamni un nevinovat, mai bine lasi sa scape zece vinovati.”

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | Doran a scris:
    @rodana9: Ca sa nu crezi ca ai castigat duelul cu P Joita, apreciez ca faci o confuzie enorma. D-na Pora nu se spovedeste-inpre a va da voua bucuria de a pune tunurile pe ea, ci propune o noua dezbatere din unghi jurnalistic. Cat priveste profesionalismul si moralitatea jurnalistei A. Pora, trebuie sa mai evoluati spiritual pentru a avea o alta perspectiva. Fara patima.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | rodana9 a scris:
    Petrica Joita(Joiana), credeam ca esti doar agramat nu si retardat. Nu te intereseaza dezbaterea de idei, opinii, practici atacul la persoana si inalti osanale doamnei Pora; urmeaza sa-i atingi si partea dorsala cu buzele, ca pe sfintele moaste. Eu nu polemizez cu nulitati; daca as fi in slujba unui partid, cum pretinzi, as face-o asa cum o faci tu, de pilda, aici, pe acest blog. Am exagerat? Citeste ce scriu cei mai multi mai sus. Fac presupuneri nefondate? Pe lista scurta cu numirile la TVR se aflau: Pora, Turcescu, Rodica Culcer. Informeaza-te si apoi vorbeste! A scris mult presa despre aceasta. In timpul campaniei electorale am scris un comentariu in urma unui articol al d-nei Pora, foarte dur si nu a trecut de cenzura. Am incercat si a doua oara- acelasi deznodamant. Intreaga revista era aservita lui Basescu si al sau geniu. De atunci si pana in urma cu 2 zile n-am mai postat nimic si nici n-o voi mai face pana ce d-na Pora si cei asemenea ei nu-si vor recunoaste deschis metehnele, vinovatia pentru ce a fost si mai ales pentru ce este acum in societatea romaneasca SI DIN VINA LOR.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | STAN PATITU a scris:
    PDL a ajuns partidul taranimii. Este singurul lor rezervor electoral. Taranii sunt cei care au pierdut cel mai putin din cauza dezastrului din economia tarii. Restul oamenilor sunt foarte, foarte nemultumiti, inclusiv oamenii din fiefurile PDL-iste. Toata lumea face "misto" de Boc, de Udrea, de B...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.12.2010 | @rodana9 a scris:
    Am insomnii, asa ca imi fac timp sa raspund. 1.Exagerezi. 2. Faci o presupuneri nefondate...doamna Pora vroia sa conduca tvr-ul ... sa fim seriosi. Se citeste o ciuda mare in comentariul tau, exprimari de genu "nesimtirea pedelista", "de a nu le permite sa se exprime(exact asa cum faceau absolut toti pedeleii, probabil ca o strategie - hada )" fiind mai mult decat elocvente. Plateste bine partidul sa stai pe net aiurea? O zi buna.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 11.12.2010 | Gothard a scris:
    Către unii din comentatori : PENTRU REASCULTAREA MESAJULUI APĂSAȚI DIEZ!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 11.12.2010 | T. Bucur a scris:
    @ D-na Pora Stimata Doamna! La multe dintre opiniile dvs. exprimate in acest articol ma alatur si eu. Cu urmatorul AMENDAMENT: sa votam raul cel mai mic, e corect, cu precizarea ca, deocamdata, PDL constituie raul cel mai mic, deci sa-l sustinem, pentru ca nu avem alta varianta! As fi dorit sa citesc in textul dvs. si asa ceva. Nu mai lansati, pe ocolite, varianta de a nu ne prezenta la vot!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 11.12.2010 | Radu Humor a scris:
    @Andreea pora : "Ati citit ultima postare de pe blogul lui Geoana? Cea in care marturiseste ca s-a dus la Vantu (printre altele) ca sa-i ceara intrebarile pe care urma sa i le puna Robert Turcescu? Daca preferati un astfel de personaj, e optiunea dvs. A mea nu, cu toata criza, greselile si incompetenta actualului guvern. Multumesc. Andreea Pora" Din pacate vad ca-l preferati in continuare pe cel care n-a fost nevoit sa mearga la Vantu dupa intrebari ca au venit ele la el ! Si ma gandesc ca la asta se referea @Kretzu cand spunea ca nu atacati raul la radacina, pregatind doar o eschiva smecheroasa pentru Basescu. Din pacate, dupa cata sustinere neconditionata ati acordat portocaliilor, in ciuda unor evidente , ati pierdut si dreptul moral de a va revolta impotriva lor. Asa ca vi se potriveste de minune "Ciocul mic!" solicitat imperativ de o alta portocalie viu colorata ( nu inteleg de la ce vi s-a luat dvs. culoarea ?!)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | rodana9 a scris:
    Domnule Petre T. Joita(sau cum va numiti cu adevarat), Nu mi-am propus sa ajung "pana la glezna" doamnei Pora, am teluri mai inalte decat acesta, modelele mele sunt repere cu adevarat morale. "Curajul" doamnei Pora? Care? In ce consta? Ce a riscat? S-a jucat cu propria imagine care se dezintegreaza cu fiecare zi scursa. De ce nu mai merge acum la emisiuni sa sustina aceleasi aberatii impotriva evidentei? Curaj si onestitate ar avea daca si-ar asuma comportamentul, pozitia partinica eronata, vehementa dementiala care a facut mult rau acestui popor ignorant care, dupa ultimul sondaj, s-ar intoarce la comunism intr-o veselie. Pe acest lucru s-a si bazat numita doamna cand a infestat creierele de furnica ale conationalilor sai. S-a facut cunoscuta, nu mai este nevoie de studii de caz, de profil psihologic. Ce trebuia sa se mai intample pentru a o cunoaste pe aceasta jurnalista? O radiografie cranio-cerebrala? Poate pentru dumneata, mie mi-e totul foarte clar asa cum ii este oricui are cativa neuroni. Si inca ceva: inainte de a ataca o persoana, ar fi tare bine daca v-ati pune la punct ortografia, domnule. Poate va ajuta doamna Pora in acest sens, tot da dumneaei lectii tuturor. Ar face-o "dezinteresata". Si inca ce

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | Horatiu @ Ioan a scris:
    Ce cinic esti, Ioane ! Auzi tu, mai : "dupa povestile sforaitoare cu reformarea,condamnarea comunismului bla!bla....incercati o unda de vinovatie?" Ai sperante marunte ! Astepti apostazia d-nei Pora ? poti sa astepti ..Tot dansa trebuie sa-ncerce "undele vinovatiei" !? Pai ce s-a spus despre mironositzele PeNaLe sau despre Stanga Matusii Tamara nu a fost decat adevarul. Iar condamnarea comunismului si reforma statului nu sunt bla-bla-uri decat pentru tine si cei care si-au pierdut candoarea si simtul dreptatii; dar mai ales Nevoia lor.~~~~~~~~~~~ Daca tot d-na Pora trebuie sa-ncerce regrete pentru ca macar a inteles sa serveasca cauzele cele bune, ce sa mai zicem atunci de jigodiile care inteleg sa-si dreseze telespectatorii prin sezatorile lui Vantu si Felix ? Ciutacii, Ursii, Stanele, Gabrielele (slabe cu Firea), Ghitzulestii si Ciuvicile care nu si-au pus inca cenusa in cap pentru noaptea exit-poll-urilor mincinoase ? Pentru filmuletele trucate cu "Basescu spaima pustimii" ? Pentru toate cele .. Claustratii din Babylon TV..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | Delawar - @ Dorian a scris:
    In schimb, pe voi d-na Pora va deranja cand critica "virtuoasa" opozitie. In conceptia voastra, dansa e obiectiva doar cand critica puterea actuala ? In anii dezmatzului bugetar din vremea guvernarii Tariceanu, cu exceptia catorva voci izolate din presa, tot PDL-ul era ciuca batailor, desi era in opozitie. Presa de trust era vadit de partea aliantei PSD-PNL si atunci ca si acum. Dar memoria are picioare scurte.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | dorian a scris:
    Critica stalinista a opozitiei si critica a la Munca de Partid ante 89 a guvernarii vor unii.Voci ca a dnei Pora se pare ca deranjeaza.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | ioan a scris:
    In sfarsit reusiti sa vedeti dincolo de lungul nasului!...dupa povestile sforaitoare cu reformarea,condamnarea comunismului bla!bla....incercati o unda de vinovatie?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | PAFI a scris:
    Spunea cineva mai jos si vreau sa subliniez si eu ca e o iluzie sa crezi ca transformarea Romaniei intr-o democratie si intr-o economie de piata functionala depinde de un politician sau chiar de un partid. Poate in 1848 ar fi avut succes o astfel de viziune, astazi nu mai are. Coborati va rog la baza, la cei care voteaza, veti pleca ingroziti din tara - cei care puteti - sau va veti resemna. Coruptia pleaca de acolo, din mentalitatea celor multi. Solidaritatea, colaborarea pentru binele comun, planificarea atenta, corectitudinea, cinstea, nu pot veni din neant si nici nu se pot face cu mea culpa. Si am citit in articol o referire la cei educati si la preferintele lor: v-ati gandit ce e aia educatie astazi? O spoiala de lecturi la facultate urmata de o diploma se numeste educatie? Educatie se numeste credinta ca orice e permis pentru a "te descurca" si asta e chintesenta Romanului, nu de ieri sau de astazi.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | Coman Horatiu a scris:
    In privinta dosarelor lui Falca si Solomon gresiti, d-na Pora ! Acolo, dupa cate stiu, e nuca tare a reformelor : JUSTITIA !!! Stat in stat. Mostenit. No man.s land-ul nostru.. al tuturor. O putere careia inca din start i-a fost DECRETATA separatia fara a-i fi mai intai decretata PURIFICAREA. Printr-o lustratie. Printr-o denazificare tenace si laborioasa. Cum orice regim totalitar in faza de descompunere ideologica nu e altceva decat o oligarhie, mandra noastra justitie postdecembrista nu a mai putut fi decat o JUSTITIE de CASTA. Si asa a ramas pana astazi chiar daca biografiile s-au mai primenit. Nu s-a primenit insa CODUL cifrat al functionarii sale anterioare : PRIVILEGIILE si protectia lor mascata dupa ..proceduri si gingasii procedurale. Justitia nu-i mai poate fi imputata presedintelui. In privintza DNA (obsesia neuitatului Chiuariu @ Co.), Basescu si-a facut datoria in limitele constitutionale. Oamenii pe care i-a numit au lucrat si dosarele sunt gata de mult. Ce a tinut de presedinte, s-a facut. Restul depinde de vointa politica a majoritatii partidelor. Adica si de votul nostru pentru continuitate sau pentru discontinuitatea politica promisa de presedinte si PDL (o discontinuitate deocamdata precara, firava ca un pui golas, dar care macar inca mai ..eclozeaza)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 10.12.2010 | Coman Horatiu a scris:
    Da, d-na Pora ! Trebuie dat in ei cu biciul, dar nu trebuie sa demobilizam inca. Pentru ca, spre deosebire de guvernarile Reactiunii, nicio piatra nu a ramas nerasturnata in timpul mandatului- Basescu si alor sai. Ori, asta inca mai poate conta.. Mi-e mai teama de un remake similar celui de dupa Conventie : cu Iliescu si Vadim la balotaj si cu o guvernare care a reanimat retelele paralele de putere din stat. Ca acestea au facut pui, o dovedeste preacurvia ulterioara a PNL .. PS. "Meciul" inca se joaca. Cei din PDL trebuie "canonizati" tocmai pentru ca in lipsa de altceva mai bun pe tabla de sah NU AVEM !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 09.12.2010 | PETRE T JOITA a scris:
    Ptr KRETZU SI RODANA9:DACA MAI TRAITI TREI VIETI NU VETI REUSI SA AJUNGETI NICI LA GLEZNA DNEI PORA MAI RAILOR,CURAJOASA,CINSTITA,DEZINTERESATA DE FUNCTII SI FOLOASE.DACA AI CUNOASTE PE DNA PORA AI REGRETA CE AI SCRIS.IARTAI DOAMNE CA NU STIU CE FAC.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 09.12.2010 | Dan B. a scris:
    Parerea mea vis-a vis de asumarea unor greseli oricine ar fi impricinatul fie el Geoana, Andreea Pora, subsemnatul, un anonim postac etc este ca nu acuzind vom trece mai departe.Asta era atributul stalinismului.Nici penalizind orice greseala, asta e deja capitalism performant.Suntem in faza panatalonilor scurti(expresia apartine dlui Plesu) si trebuie sa invatam din greseli.Nu sa dam lectii .Asa ca , sa admiram orice judecata libera si sincera, de oriunde ar veni ea.Oricum nu sunt prea dese.Ca tot vine Craciunul.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 09.12.2010 | kretzu a scris:
    vad ca trebuie sa ma justific. asa se intampla daca am avut curajul sa intreb de ce nu este criticat si basescu atunci cand greseste. prin urmare: l-am votat fara ezitare pe base in turul II si l-as vota si acum (sigur, fata de geoana). nu am votat psd decat o singura data (si regret mult si acum), pe iliescu in turul II 2000 si atunci puternic influentat exact de rev 22. in logica dvs si a unora dintre cititori daca critici pdl si pe zeus automat esti pesedist, retrograd, corput, platit de moguli etc. in definitiv, nu inteleg ce legatura are geoana cu postul meu? eu ma asteptam sa va referiti la udrea, la videanu, la berceanu, la cat de "democratic" a fost aleasa eba, la reformele si lupta asidua contra coruptiei a lui basescu, la tepele din piata victoriei etc. in alta ordine, corect, d-na. unele afirmatii ale mele au fost exagerate. ref la ridzi ati luat atitudine de mai multe ori, dar cam demult nu v-ati mai oprit asupra acestui subiect. ps: in toamna trecuta, in timpul campaniei electorale ati scris un articol sublim ref la mass-media mogulilor in care "demonstrati" ca din moment ce ei detin 43% din audiovizual si 28% din presa inseamna ca au in maini 71% din mass media si prin asa influenteaza votantii. atunci treceati cu vederea o serie de mici amanunte: in acele cifre erau incluse publicatii gen gazeta sporturilor, clik, historia, bolero etc si mai ales adevarul (care in campanie n-a publicat deloc politica, chiar daca este al lui patriciu); oricum cifra corecta era de 35.5% din mass media, dar asta dadea prost pt ca insemna ca mogulii erau departe de a controla totul si votantii aveau de unde sa se informeze corect. intrebarea mea este: va mai mentineti si azi "argumentele", chiar daca nu mai suntem in campanie elctorala? sau lupta contra lui geoana trebuie dusa continuu? oare n-ar fi cazul sa fie dapasita aceasta marota si sa ne concentram mai mult asupra abuzurilor crase ale acestei puteri, care iata acum nu se jeneaza sa ia 25 mil euro de la mame, bani pe care pdl îi delapideaza intr-o saptamana?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.12.2010 | rodana9 a scris:
    Doamna Pora, Este de-a dreptul meschin sa va "lepadati de Satana", abia acum si o faceti pas cu pas, ca pe o retragere strategica, doar-doar nu s-o observa. In timpul campaniei electorale, cu toate figurile acelea de trista amintire care perorau in favoarea lui T. Basescu, ati fost de o inversunare penibila, demna de o cauza buna cu adevarat, in a-l sustine pe cel ce dovedise in cei 5 ani de dinainte cat de limitat, grobian, mincinos patologic si ipocrit este. Toate acestea au fost atat de evidente incat nu aveati cum sa nu le sesizati. Niciunul din afara PDL nu a clamat atat de apasat in favoarea lui T.Basescu asa cum ati facut-o dv, niciunul n-a pierdut atata timp ca dv. la emisiunile-dezbatere pe aceasta tema. Ori de cate ori deschideam televizorul si doream sa le urmaresc, ma intampina chipul al carei posesoare sunteti, dublat de nesimtirea pedelista(pe care ati adoptat-o "en fanfare"), de a vorbi peste toti ceilalti, de a nu le permite sa se exprime(exact asa cum faceau absolut toti pedeleii, probabil ca o strategie - hada )pentru a nu se putea vorbi impotriva idolului dv., de care, fascinata fiind, marturisiti si azi ca nu va dezlipiti. Ati contribuit din plin la manipularea masei mari de ignoranti, la influentarea acesteia. Fiti mandra! Am gandit-o de atunci si mi-am exprimat suapiciunea ca v-ati pus in solda diavolului pentru interese personale. Voiati mariri, doamna! Voiati sa conduceti Televiziunea Romana, s-a devoalat misterul, dar, asa cum "Zeus" s-a dezis de mai toti cei care-i fusesera aproape, v-a dat cu flit pana la urma. Era de asteptat. Omul asta nu poate trai decat din conflicte, atunci este el tare, se simte important, crede ca are replica, ca este spiritula, cand, de fapt,este un vierme jalnic si atat. S-a creat un gol imens in jurul lui, dar nu pentru ca acesta ar fi aparat principii, ca ar fi luptat impotriva coruptiei, cu care vi se umplea gura in discursuri, doamna, nu pentru cauzele acestui neam, ci pentru ca, limitat fiind si viciat pana in strafunduri, "cand a ajuns imparat, intai pe taica-sau l-a taiat". Niciodata, orice ati face, nu veti spala rusinoasa dv. pozitie de atunci, nu putem uita ca sunteti mult, mult mai vinovata decat ceilalti pentru ca ati avut si aveti si arma scrisului in completare. Nu aveti dreptul moral sa ne spuneti, acum, cum sunt PDL si T. Basescu (ha, ha, ha, nu ati intuit ca-l va pune pe Bocusor prim- ministru! Atunci, cat de lucida erati? Eu am si pariat pe asta cu probasescienii si apoi au spus, spasiti, ca n-au crezut ca o va face, asa cum ati fost convinsa si dv.). Asa au fost atunci, ca si acum. Ei nu s-au schimbat nicio clipa. A revenit vederea orbilor si auzul surzilor. Atat. Imi raspundeti si mie sau aplicati cenzura cand textul devine incomod? A, da, norocul nostru ca presedintele a stabilit o multitudine de relatii externe(misiunea lui principala), ca sefii de stat si de guverne l-au bagat in seama cam cat o musca sacaitoare deasupra unei balegi.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.12.2010 | Spectator de peste ocean a scris:
    Din curiozitate tocmai m-am dus la blogul Elenei Udrea. Acolo nu gasesc nici "giumbuslucuri", nici obsesii legate de "lungimea tocului", ci postari despre procesul cu Olguta Vasilescu, ziua nationala si un proiect despre constructia salilor polivalente. Asa incit impresia mea este ca ne-adecvarea la realitate poate fi imputata in egala masura atit guvernantilor, dar si criticilor acestora.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.12.2010 | o parere a scris:
    Elisabeta hai sa discutam propunerea ta pe mail politicapeinternet@yahoo.com!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.12.2010 | Rosu a scris:
    1! Am zis 1!!! :)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.12.2010 | elisabeta a scris:
    E de bine. Mă hotărâsem să trec în rândul nefericiţilor de profesie, să-mi plâng de milă, dar am descoperit că există oameni care pot insufla speranţă, că nu trebuie să ne pregătim de parastase, ci de întoarcerea la acele virtuţi, ignorate de unii. Trebuie să existe o schimbare, o altfel de politică, fără viclenie, fără şiretlicuri, fără, fără… Şi de ce nu, un partid al bloggerilor. Cred că ar fi transparent şi de viitor.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.12.2010 | o parere a scris:
    Democratia este o iluzie iar exemplul cel mai elocvent, SUA, a reusit pe acesta cale datorita terenului virgin in care s-a dezvoltat si a unor oameni exceptionali care au promovat-o.Oricum acest vis este pe cale sa ia sfarsit si acolo Se pare ca societatea romaneasca, care a fost ciuntita de comunism, nu are nici liderii si nici contextul istoric favorabil pentru o democratie functionala. Problema cu adevarat grava in Romania este semidemocratia pe care o traim care nu face decat sa slabeasca increderea populatiei in democratie.Romanul obisnuit, care voteaza in tara, nici nu stie ce este aceea o democratie pentru ca nu a trait asa ceva.Aici este rolul ziaristilor sa faca educatie democratica poporului. Daca veti esua Romania va cadea din nou in dictatura.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 07.12.2010 | Samurai a scris:
    Analiza D-nei Pora este pertinenta (ca si celelalte de altfel), desi personal cred ca un pic prea idealista. Problema coruptiei in Romania nu este numai a celor care o fac ci si a celor (multi) care o accepta. Desi toata lumea se plange de coruptie, prea putini (si nu ma refer la politicieni) ar sanctiona de fapt pe cei care comit astfel de fapte (vezi Solomon de la Craiova ales cu 70%, Mazare si altii). Teoretic un astfel de partid nou ar trebui sa aiba succes, dar in Romania nu se aplica aceasta regula, iar ceea ce spunea Blaga la un moment dat ca pe Macovei&co i-ar vota doar bloggerii oare sa fie dureros de adevarat. PS. Pentru Kretzu: Faptul ca Basescu&co sunt cum sunt nu inseamna ca PSD, PNL si altii ar fi mai buni. Daca nu arunci cu flegme in ei in stil Gadea&co nu inseamna ca esti de partea lor, dar se pare ca pentru sustinatorii PSD se aplica din plin principiul cine nu este cu noi este impotriva noastra, deh reflexe bolsevice cultivate timp de 20 de ani (a se vedea si termenii de falanga fascista, intelectuali ai lui Basescu, intelectuali ai lui basescu si multi altii)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 07.12.2010 | Vasile a scris:
    Este laudabil faptul ca dna. Pora "a intrat in joc" si a dat raspunsul cuvenit lui Kretzu. Apreciez persoanele care nu se tupileaza dupa cires atunci cand sunt "provocate la duel". Apreciez si amaraciunea lui Kretzu dar, oameni buni, asta este viata atunci cand stam pe margine si asteptam sa se realizeze dorintele noastre prin talentul si zbaterea altora. Ar fi interesant de vazut cum ar arata situatia atunci cand Kretzu se va hotara sa treaca la inaintare... Ce zici maestre, ai curaj ? Important este sa speram la mai bine. Asa sa ne ajute Dumnezeu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 07.12.2010 | Andreea Pora a scris:
    Pentru Kretzu Va rog sa aveti amabilitatea sa cititi ce scriu inainte sa va pronuntati. Nu i-am tinut "partea" lui TRU, pur si simplu nu m-am pronuntat. Din jena. Pentru asta imi fac mea culpa. Nu am sustinut niciodata ca alianta PSD-PDL ar fi "reformista" (cititi articolele), ci ca a fost o necesitate a momentului din motive pe care le stiti- printre altele si refuzul PNL de a intra la guvernare, va reamintesc ca a conditionat de pozitia de premier. Am spus ca ar fi fost de preferat un guvern minoritar decit alianta cu PSD. Nu am aparat-o pe Ritdzi, ba din contra, iarasi, cititi. Nu ma "lepad" de PDL, pentru ca nu l-am adoptat. Daca ati fi fost atent la criticile pe care i le-am adus, inclusiv in campanie, probabil ca nu ati ridica aceasta chestiune. Basescu a gresit numindu-l pe Boc, am spus-o imediat dupa alegeri. Continui sa am convingerea ca intre Basescu si Geoana este de preferat primul. Ati citit ultima postare de pe blogul lui Geoana? Cea in care marturiseste ca s-a dus la Vantu (printre altele) ca sa-i ceara intrebarile pe care urma sa i le puna Robert Turcescu? Daca preferati un astfel de personaj, e optiunea dvs. A mea nu, cu toata criza, greselile si incompetenta actualului guvern. Multumesc. Andreea Pora

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 07.12.2010 | kretzu a scris:
    inainte de a le cere socotela unor penibili gen TRU (apropo, cand lua bani de la pdl pt a le face propaganda in cotidianul de ce l-ati aparat?), poate n-ar strica daca v-ati face mea culpa. chiar credeti ca lumea a uitat propaganda teribila pe care o faceati si uneori o mai faceti si acum acestui partid? faptul ca in 2009 sustineati cu ardoare alianta pdl-psd sub pretext ca ar fi "reformista"? ca v-ati facut ca ploua in cazul ridzi? etc etc dvs vedeati doar moguli, antene bla bla care toate s-ar fi opus din rasputeri unui pdl incoruptibil si competent? si inca ceva: daca tot va lepadati de pdl, de ce nu loviti raul la radacina. oare cine l-a numit pe boc prim-ministru? cine a promovat o toapa ca udrea in fruntea romaniei?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 07.12.2010 | Dan B. a scris:
    Un articol scris cu hotarire.Respectul meu d-na Andreea Pora.Nu critica cu orice pret a puterii e de dorit, ci critica apasata,cu convingere si fara eternele hiperbolizari ale mogulilor.Chiar ce mai faceti dle TRU?Nu de mult erati ziaristul meu favorit chiar daca publicati in cel putin 2 publicatii ale lui SOV.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 07.12.2010 | MARIA a scris:
    Da, daca PDL nu vrea sa se reformeze, e timpul separarii apelor: cei care doresc cu adevarat schimbarea de cei care nu-si doresc decat binele personal. Am tot spus, Basescu a castigat cu Macovei si Stolo in spate si nu cu BVB, care jeleau pe la moguli. Doar Cristian Preda a spus sigur pe el, ca Basescu v-a castiga.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

Politizarea roşie

Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...


USL se pregăteşte să redevină FSN

Social-democraţii şi-a pregătit terenul să guverneze nu doar fără opoziţie, ci şi ...


Ponta se ascunde la Academie. Ultima solutie: Andronescu

Lui Victor Ponta ii plac incompatibilii si, in special, plagiatorii. Faima lor a trecut deja hotarele. Cam mult si cam ...


Între două dictaturi

Varianta Ponta la dictatura băsesciană şi ciuma portocalie arată de ce protestatarii din Piaţa ...


Victoras, arata-i lui Felix ca esti barbat!

Probabil ca Victor Ponta s-a gindit la insasi doamna Corina Dumitrescu, rectorita uneia dintre renumitele fabrici de diplome ...


Toate articolele (297)

Politica

Editie scrisa | Stefan Vianu

(I)moralitate şi politică

În țara în care doctoratele se produc pe bandă rulantă și în care profesori plagiatori ...


Editie scrisa | Andreea Pora

Politizarea roşie

Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...


Editie scrisa | Laura Stefan

Jocul de uzură cu marile dosare

E pentru prima dată în istoria României când oameni importanți ajung să dea socoteală ...


Editie scrisa | Lidia Moise

Leul în tranşeele crizei

Se poate spune că întrega piaţă financiară a lumii s-a poziţionat în tranşee. ...


Editie scrisa | Laurentiu Diaconu Colintineanu

Grexit

Ieşirea din ruină, falimentul sau sfârşitul definitiv - acestea sunt trei scenarii posibile, în ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei