Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Nota ZERO | Editie scrisa
12.10.2010

Nota ZERO la purtare: Despre tinereţe, onoare şi politică

de Rodica Palade 

34 comentarii

Se acordă ROBERTEI ANASTASE, preşedinta Camerei Deputaţilor.

Nu este în cauză că Roberta Anastase a fost top model sau călugăriţă. Ambele împrejurări pică, mai ales bărbaţilor din România, mănuşă: ironii, aluzii deşucheate, mă rog, tot tacâmul gangului, ca să denunţe ceea ce nu mai avea nevoie de niciun ingredient „tare“ - preşedinta Camerei Deputaţilor a patronat frauda din parlament, privind ilegalitatea votului în şedinţa din 15 septembrie. Punct. Ieşirile ei ulterioare, cum că pesediştii ceruseră bani contra vot pe Legea pensiilor, pentru clienţii lor din teritoriu, i-au agravat situaţia.

Nimeni nu îşi mai imaginează că parlamentul ar fi o „gură de rai“, străină de tranzacţii. Ba dimpotrivă. În acest caz, dacă tot a fost vorba de un târg, ori eşti „pur“ şi îl denunţi din capul locului, ori eşti politician şi ai grijă ca măcar să-l faci ca lumea. Hrebenciuc ştie ce spune. Şi-apoi, cum crede Roberta Anastase că şi-ar fi putut acoperi propria-i fărădelege arătând cu degetul spre o altă fărădelege? Mister. După cum mister rămâne şi faptul că cei doi care o flancau la prezidiu, Sever Voinescu şi Mihai Voicu, au închis ochii şi au lăsat să curgă ilegalitatea ca şi cum ar fi fost nişte Văcăroiu sau Dorneanu, huliţi în alte discursuri chiar de către ei. Pentru că, prin rapida lor adaptare la culoarea mediului, Anastase+Voinescu+Voicu spulberă speranţa multora dintre noi că venirea oamenilor tineri în partide ar putea pune capăt unui detestabil fel de-a fi în viaţa politică: clientelar, necinstit, îngâmfat, sordid.

„Returnarea în parlament de către preşedintele Băsescu a Legii pensiilor reprezintă o mână întinsă parlamentului, în general, şi opoziţiei în particular“ - spune acum, superior şi autosuficient, Roberta Anastase. Şi eu care credeam că d-na Anastase a văzut acea mână întinsă, întâi de toate, către ea. Nu, nu mă mai aştept să demisioneze. Decât, poate, peste cadavrul partidului şi nu se face. Ci să-şi asume simplu, clar şi cu convingere: da, am greşit. Şi, ŕ propos de tineri oameni în politică: mai ştie cineva care e stadiul procesului care o priveşte pe o altă speranţă a PDL, Monica Iacob Ritzi?

Taguri:
Roberta Anastase, Camera Deputatilor, parlament, Sever Voinescu, Mihai Voicu.

 

Comentarii (34)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 19.10.2010 | amuzat a scris:
    ps: daca tot ii dati cu cutuma asta parlamentara, imi spuneti si mie de ce nu ne intoarcem in mod oficial la comunism? pt ca dvs spuneti ca practica politica asta e: chiar daca opozitia are dreptul sa decida daca sustine sau nu o lege (nu zice nimeni ca e obligata sa o sustina daca nu crede in ea, de-asta este teoretic, "democratie") si sa protesteze cum doreste (chiar si prin greva parlamentara), puterea trebuie sa faca orice ca sa treaca legea. cu ce ne diferentiem de perioada partidului-unic?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.10.2010 | amuzat a scris:
    @coman horatiu 1. nu inteleg de ce dati atat vina pe opozitie. majoritatea parlamentara este detinuta de putere, or daca nu a existat, cvorum, a fost pt ca aceasta lege nu se bucura cu adevarat nici de sprijinul unor formatiuni politice ale coalitiei de guvernare. altfel imi spuneti unde erau domnii, printre care si asa-zisii independenti pro pdl? pt mine tocmai asta face vizibila intentia fraudarii! 2. necunoasterea legii si nerespectarea regulamentului camerei deputatilor -tocmai de gardieni- prejudiciaza institutia in sine, democratia si arunca o mare indoiala in privinta corectitudinii la orice tip de alegeri. eu imi pun mai noi intrebarea daca Basescu a castigat cu adevarat alegerile sau le-a furat, daca in parlament se fura ca-n codru si nimeni nu plateste pretul. daca dvs spuneti ca al treilea om in stat da dovada de nerozie, cu atat mai mult trebuie schimbat fiindca este incompetent. nu cred ca pdl murea, oricum isi punea tot un pedelist, right? problema este ca Basescu este mult prea orgolios ca sa recunoasca ca oamenii lui comit erori politice grave, iar acel dublu-standard de care vorbeati ii apartine, vezi Blaga-Anastase.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.10.2010 | Coman Horatiu @ amuzat a scris:
    Raman, totusi, la parerea ca numaratoarea Robertei Anastase e DOAR o NEROZIE care poate friza penalul - o neatentie indusa de INERTIA CUTUMEI MOSTENITE. Spun asta, pentru ca numaratorea sa e lipsita de cea mai elementara logica. Daca ar fi fost un vot strans la Camera - in prezentza mobilizatoare a opozitiei - ar mai fi avut un INTZELES gestul sau ; NU si o scuza. Dar asa, in absentza opozitiei, nu-i ramanea decat sa asigure cvorumul si FORMALITATEA numaratorii corecte. "Succesul" (votarea legii) era deja garantat. Atat ! Asadar - chiar daca fapta sa NU e scuzabila prin INERTIA CUTUMEI careia, din comoditate condamnabila, i s-a abandonat - nici INTENTIA FRAUDARII constiente NU e sustenabila ; pentru ca NU AR FI AVUT DE CE SA O FACA !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.10.2010 | Shadow a scris:
    @Coman Horatiu 1. Cum adica "daca este fapta penala"? Furtul la vot e "fapta penala" nu "poate si nu daca. Nu exita "modalitate de vot" in care se dubleaza numarul celor care voteaza pro sau contra decat in tari bananiere. 2. Mi se pare normal sa sustin ca trebuie aplicata aceeasi judecata tuturor celor care au "practicat" o astfel de fapta indiferent de partid. Din cate am inteles de la udrea "sarmana" cu studii de drept sustine ca era(este) o obisnuinta. Mai sa fie ce "dublu standard". Totusi pana acum nu am vazut o asemenea amploare si "sfidare" pe fata. 3. delictul de opinie, pro sau anti este o tampenie "puerila" caracteristica unor indivizi care nu inteleg mecanismele democratice. Matale poti sa nu crezi in "dictatura dictatorului". Exista insa argumente care dovedesc contrariul de la "depasirea de atributii" ale institutiei prezidentiale (in dauna altor institutii separate si independente intr-un stat de drept) pana la "centralizarea" serviciilor si "cenzurarea" celorlalti "beneficiari" ai informatiilor acestor servicii. Iar "linsajul mediatic" nu este altceva decat "raspunsul" actiunii de nesimtire prezidentiala (lipsa de educatie, de tact, dovada de prostie, etc) care a avut grija sa se refere la o gramada de ziaristi cum s-a referit. Tu nu vrei sa intelegi ca daca "unul" incepe sa se "joace" si "restul" o vor face. Presedintele jucator a creat premizele "jocului" la orice nivel in stat. 4. pana sa-si asume roberta "ilegalitatea" trebuia sa se sesizeze parchetul. Si sa actioneze. Nu sa astepte "ordine de sus".

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.10.2010 | gigi a scris:
    va cumparat si pe voi patriciu? d-aia scrieti in contra lui basescu? sinteti sclavii mogulilor? sa va fie rusine

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.10.2010 | amuzat a scris:
    inca ceva: blaga a platit cu demisia de onoare (singur a recunoscut) pentru vina celor 3-4 politisti, fiindca nu putea permite sa cada intreaga vina pe institutiile MAI cand responsabilitatea din fisa postului sau era aceea sa se asigure ca institutiile din subordinea lui isi desfasoara activitatea cum trebuie. asa si cu anastase (pt mine nu conteaza ca e de la PDL, putea sa fie f bine de la PNL, PNL, PSD, UDMR) ca presedinte al c deputatilor, este acolo sa se asigure ca totul decurge cum trebuie, in conformitate cu regulamentul camerei deputatilor. cum nu putem da afara niste parlamentari alesi de popor, nu credeti ca anastase (impreuna cu secretarii de sedinta, da, inclusiv Voicu), trebuie sa plateasca pretul pentru ca, fiind al treilea om in stat a creat (impreuna cu altii, ce-i drept) aceasta situatie? pana la urma, niste capete trebuie sa inceapa sa cada, ca sa scapam de aceasta cutuma comunista avand in vedere ca nu putem "da afara" parlamentul! nu credeti ca se impuneau totusi niste demisii de onoare si in acest caz? eu cred ca acesta este sensul articolului doamnei Palade si pentru aceasta, ma inclin cu respect. faptul ca sunt "amuzat" nu are legatura cu articolul dansei, ci sunt amuzat fiindca asta este atitudinea care-mi permite sa nu innebunesc cand vad cat de avansati suntem ca democratie...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.10.2010 | amuzat a scris:
    @coman horatiu repet, ca sa intelegeti ca nu judec cu doua masuri. in opinia mea, orice presedinte al camerei deputatilor si secretar de sedinta care se face vinovat de asemenea delicte, adus in justititie. nu conteaza culoarea politica ! intr-un comentariu la un alt articol, am vorbit putin de romanul lui orwell 1984 si ecranizarea lui. exista o scena memorabila la sfarsit, in care un cetatean este torturat in diverse moduri pana ajunge sa creada ca 2+2 nu fac 4, ci fac 5. eu va intreb, traim intr-un asemenea stat? daca un cetatean vine si-mi spune, "da, 2+2 fac 5, nu ma afecteaza prea mult, pot sa spun ca e incult, nu stie sa calculeze sau este nebun. sau poate pur si simplu, are o zi mai proasta. insa faptul ca al treilea om in stat (dupa presedintele in stat si presedintele senatului) vine si-mi spune 70=160, asta este cu totul altceva, intelegeti? in secunda 2 pdl trebuia s-o schimbe de la sefia camerei deputatilor, pentru ca un asemenea comportament stiti ce transmite "nu eu, r anastase, ca om, sunt mai tampita si cred ca 70=160, ci, eu, partidul,prin absenta sanctiunilor la adresa ei, cred asta" . cam bolsevic nu credeti, cineva sa indeplineasca cu atat fanatism ordinele venite de sus, pentru ca apoi sa mai si reactioneze asa cum a facut-o. ce-a facut dupa basescu, cu retrimiterea legii, a fost un gest penibil prin care nu si-a salvat vreo onoare, ci a evitat sa-si asume raspunderea ptr niste afirmatii anterioare. eu nu cred ca 3-4 politisti inarmati la un miting au atentat la stat si institutiile lui (situatie umflata bombastic de "22"la rang de militiada, cu referire la mineriada LOL), ci frauda presedintelui camerei deputatilor si a secretarului de sedinta, care-au transformat camera deputatilor intr-un circ. indiferent cine face asta, cati au mai fost, cate precedente sunt, trebuie adusi cu totii in justitie, pe baza probelor. sper ca raspunsul meu va multumeste, ca cetatean, as dori sanctionarea oricarui al doilea sau al treilea om in stat, si eradicarea acestei cutume care mie, ca si cetatean care-si exercita dreptul de vot, imi transmite in romania lui 2010 ca nu conteaza daca nu e cvorum, ci "conteaza doar cine numara voturile" (Stalin)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.10.2010 | sTAN @ Gothard a scris:
    Sa recapitulam: Vantu da un interviu la Realitatea si ameninta ca va publica TOATE stenogramele convorbirilor sale din ultimii ani (sa intelegem ca si-a inregistrat discutiile). Niste lideri de sindicat incep sa se agite, politicienii incep sa se agite .... Traduc: daca voi nu ma ajutati pe mine sa-l dau jos pe Basescu si Doamne fereste sa fac puscarie, va dau in gat pe TOTI. Interesant de aflat ce discuta acest infractor cu Marica, Luca, Nistor... Sa vedem maine ce alt lider mai scoate oamenii in strada...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Mos Ion Roata a scris:
    Sincere felicitari pentru aceasta CORECTA analiza! D-na Pora l-o fi citit? Ca are ce-nvata !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu @ amuzatul a scris:
    Cred ca principiile mele sunt limpezi : daca se vor dovedi ca fals, uz de fals si abuz in serviciu nu mai am nimic de zis (ceea ce e foarte probabil)! Legea trebuie sa primeze. Vorba ceea : Fiat Justitia pereat mundi ! Dar tot imi ramaneti datori cu un raspuns : ~ Cum ramane cu precedentele de gen ale celorlalte grupari politice ? Imi puteti explica pudoarea subita ce va cuprinde cand vine vorba de precedentele opozitiei !? - (astept raspuns). Caci, cu ocazia asta, am aflat de o cutuma parlamentara care ne-a lasat cu gura cascata .. Dar, pana atunci, constat ca n-ati scos o vorba despre negocierile de culise pentru primariile PSD in schimbul absentei de la vot. Demagogia opozitiei nu va infioara la fel de mult ? Sau mironositzele "virtuoasei" opozitii sunt tabu ? ~ PS. Sper sa nu fiu inteles gresit : nu evoc marlaniile politice ale opozitiei pentru un troc pro-PDL sau R. Anastase (vina, daca se va dovedi, e in sine suficienta ). Vreau doar sa-mi cunosc interlocutorii; caci am impresia (sau poate ma-nsel) ca judecati cu doua masuri diferite aceeasi cutuma parlamentara - "respectata" de TOTI

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | amuzat a scris:
    ps: @coman horatiu delictele de care s-ar face vinovata anastase sunt abuz in serviciu, fals si uz de fals, rasfoiti putin legea, sa vedeti daca se pedepsesc sau nu. dar mai am o intrebare pt dvs: daca nu se pedepseau (presupunem ca va sunt straine notiunile) se mai putea inregistra plangerea penala a celor de la psd? :))))

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | amuzat a scris:
    @Florin cand scrii un comment sau chiar si un articol, nu este nepoliticos sa scrii direct cristi preda, nu dl. cristian preda (este o chestiune generala daca veti consulta macar presa) insa se vede treaba ca ca nu stati bine la capitolul lecturi, fie presa, fie beletristica. @horatiu, ati primit deja niste replici la care ma raliez. in romania anului 2010. avem pretentia ca suntem un stat democratic, un stat membru al UE. sa consideri gafa ce a facut Anastase in camera dep este fie o imensa prostie, fie un mare fanatism. cu un partener de dialog aflat in una din aceste situatii, nu vreau sa discut. fapta r anastase este de natura penala, asa cum s-a subliniat anterior. adica dvs veniti si ne spuneti ca daca opozitia va face greva parlamentara, puterea are dreptul sa treaca toate legile? pai traim in totalitarism, sau cum vine asta? atunci de ce mai exista putere si opozitie? au murit atatia oameni in 89 ca sa ne intoarcem la comunism? nu ma intereseaza ca aceasta este o cutuma, daca este asa, cu atat mai mult trebuie sa i se puna punct, eu nu vreau sa vad Parlamentul transformat in marea adunare nationala! ok?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Gothard Ladislau a scris:
    Ziua de joi arată ca o notă zero pentru ANAF, pentru legiferarea evaziunii fiscale (și pentru stimulente pentru conflicte de interese). Cu viitorul parlamentar psd marica în frunte. Cu respect. PS. Angajații ANAF s-au îndreptat către, din cauză de pile, și , din lipsă de performanță de orice fel, nu ar putea lucra (majoritatea lor) vreodată la privat sau pe cont propriu. Zero cu coroniță!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu a scris:
    Nu sunt absurd : daca modalitatea aceasta de a vota ( chiar si in situatiile-limita, in lipsa opozitiei ) e incriminata penal de lege, atunci NU mai e loc de tocmeala ! Nimeni nu poate invoca necunoastrea legii. Roberta Anastase trebuie sa-si asume ILEGALITATEA. ~ In schimb, daca nu e explicit interzisa de lege, atunci e implicit permisa (prin cutumele si practicile lasate la latitudinea vietii parlamentare, dambovitene sau de aiurea) - principiul democratic. In regimurile totalitare principiul e inversat: tot ceea ce nu e explicit permis, e implicit interzis. Tuturor celor care ne repugna astfel de practici nu ne ramane decat sa le contestam - indiferent de simpatiile politice care ne despart. Dar nu prin intermediul cele doua masuri : pentru unii muma, pentru altii ciuma. **PS. @ Shadow : delictul pro-Basescu nu e o tampenie puerila, e presupozitia asunsa a majoritatii basescofobe ; cu valoare functionala ! Cea care transforma in individ suspect orice om pentru care calomnierea lui Basescu si PDL nu e un fapt neutru, iar obiectivitatea critica sau aprecierea un delict. Adica, suspecti devin tocmai cei care mai au proprietatea termenilor si nu cred in basmul cu "dictatura dictatorului" (linsat mediatic in regim de 24/24 pe ecranele presei de trust ..)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu a scris:
    Daca e fapta penala, atunci SA FIE ! Eu nu stiu sigur si nu le iau apararea nici unora din cei care au "tropat-o". Nici macar celor pe care i-am votat. Dar atunci fiti consecventi si clamati aceeasi pedeapsa pentru TOTI cei care, de-a lungul timpului, s-au folosit de asemenea "subterfugii".. Caci tot in fruntea mesei si a bucatelor, tot in parlamentul tarii s-au savarsit si precedentele CELORLALTI ! Tot in Agora binelui public si in vazul tuturor. Nu mai faceti pe echidistantii judecand cu doua masuri : una pentru Basescu si team-ul sau si alta pentru mironositzele pesedo-PeNaLe - cei care beneficiaza de o IMUNITATE la critica incredibila ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Shadow a scris:
    @Coman Horatiu "amuzantule" (ca numai un amuzant poate sa considere furtul ca fiind o "nevinovata" gafa) lasand la o parte ca in Parlament nu conteaza "deserviciul" adus unui grup parlamentar cat conteaza respectarea legii si in cazul in speta a "democratiei" ce ai vrut sa spui cu "obtuzitatile"? Basecu nu este de vina ca roberta a furat decat cel mult moral pana la probe contrarii (de amestec in treburile parlamentare si alte dandanale), delictul "probasescu" sau "antibasescu" sunt tampenii(non argumente puerile) ca si delictele "urii" sustinute de tot felul de "intelectuali prezidentiali". Vina morala nu apartine doar lui basescu ci si pdl-ului si psd-ului care au creat acest "presedinte" de camera. Cat ii doare pe autori de "vina lor morala" se vede. Dupa cat de sustinuta este de catre o parte dintre cei care au creat-o. Ca partea "cealalta" (psd-ul) mananca azi o broasca e drept, ca doar le pica bine dar asta nu poate sa "minimalizeze" faptul extrem de "furt la vot" in forul legislativ. Sper sa o vad pe roberta la "gherla" asa cum sper sa-i vad pe toti cei care incalca legea acolo. In cazul robertei ar trebui sa se aplice si circumstante NEATENUANTE. Adica o pedeapsa chiar mai grea decat cea uzuala datorita functiei detinute. La fel si sever voinescu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Pentru Horatiu dupa Amuzat a scris:
    - La nivelul Camerei Deputatilor fapta Robertei Anastase este FAPTA PENALA! ADICA INFRACTIUNE cu si in public. Basistii din pdl sunt ca si sicofantii lui Ceausescu si Ilici. N-ar fi rau sa li se aplice o scadere de 25% din venituri si averile familiale declarate -acolo sunt banii de pensii ! In ce o priveste pe R. Palade sper sa nu fi scris acest text dupa ce a vazut fluturasii de salariu pe august si septembrie de la ICR!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu a scris:
    Poate ca merita sa se faca inaugurarea EXPLICITA a acestei practici COMODE de vot. Poate ca oficializarea CUTUMEI ar fi necesitat din partea presedintei Camerei Deputatilor si a gruparii majoritare urmatoarea clarificare (sa ne imaginam): ~ Ei bine, stimati colegi din opozitie, daca tot v-ati hotarat sa parasiti sala, atunci ingaduiti-ne sa simplificam lucrurile: vom vota conform uzantei consacrate in astfel de cazuri. Sa consideram votul majoritatii IN BLOC, ca sa nu ne mai chinuim, inutil, cu prezentza tuturor colegilor la vot sau cu scrupulozitatile procedurale devenite caduce prin absentza voastra ! * Probabil ca daca ar fi oficializat uzantza "traditionala", presedinta Camerei Deputatilor ar fi pus de la inceput boii inaintea carutzei. Odata conventia reafirmata de comun acord, precautia tactica ar fi dezamorsat incarcatura exploziva a "fraudei intentionate" cu care ii canonesc acum .. mironositzele Reactiunii ; ca si "amuzatul" pe mine (si cand zic Reactiune politica, stiu ce zic) ** Cat despre ce cred eu despre cutuma asta a votului ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | julius001 a scris:
    .."Nimeni nu îşi mai imaginează că parlamentul ar fi o „gură de rai“, străină de tranzacţii. Ba dimpotrivă. În acest caz, dacă tot a fost vorba de un târg, ori eşti „pur“ şi îl denunţi din capul locului, ori eşti politician şi ai grijă ca măcar să-l faci ca lumea"..........altfel tradus - Roberta ia zero la purtare fiindca nu e a ajuns "politician", adica nu e rodata suficient, nu a invatat sa aiba "grija" sa faca porcariile cu perdea ..in logica asta iliescu sau vacaroiu sau hrebenciuc iau 10 la purtare fiindca, iata, stiu trage sforile cu talent...foarte frumos, doamna palade! ..cam ce nota la purtare meritati pentru astfel de gandire ?!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Emil a scris:
    Un articol bun, problema este ca apare cu o intarziere de vreo 3 saptamani. Precum a spus si unul din comentatorii dinainte, inainte de a-l baga si pe Mihai Voicu in cofa furaciosilor, ar fi trebuit citite stenogramele sedintei. Se gasesc pe net.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Florin@ AMUZAT a scris:
    "Nota ZERO la purtare: Despre tinereţe, onoare şi politică" -daca articolul te amuza e una, sa ai o atitudine de mujic fata de oameni, cat despre femei se zice/scrie Doamna Andreea Pora, Dn. Rodica Culcer, cand vorbesti cu amicii in parcare merge orice exprimare. Ma astept la o replica virulenta din partea ta, asa imi dovedesti ca nu intelegi nimic. AMUZÁT, -Ă, amuzați, -te, adj. Distrat, înveselit, desfătat. – V. amuza

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | codrut constantinescu a scris:
    Monica Iacob Ridzi tocmai a nascut (acum vreo 2-3 luni) caci la PRO TV au aparut, la Stiri, normal, imagini de la botezul copilului. In mod firesc, natural, omenesc cred ca anchetele s-au autosuspendat pentru a-i oferi linistea necesara cresterii copilului, banuiesc, macar pana la varsta majoratului. Sa aiba si tara asta cine sa plateasca viitoarele pensii...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | amuzat a scris:
    @coman horatiu: cu siguranta a fost o gafa ("o frauda neintentionata") asa cum marmota inveleste ciocolata in staniol :)) ps: daca sunteti simpatizant cu carnet de partid, puteti transmite colegilor dvs. sa lase deoparte fanatismul? intelegem ca vor sa indeplineasca directivele date de tovaras, dar totusi "the rule of law" spune ca scopul nu scuza mijloacele macar de ochii occidentului sa ne prefacem ca suntem o democratie, nu? :))

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu @ Shadow si Goth a scris:
    De acord cu voi ! Obtuzitatea contestatarilor de meserie ( ai actualei guvernari ) porneste de la o presupozitie latenta : DELICTUL pro-Basescu ! Convingerea la moda, desi nemarturisita, ii ghideaza conform proverbului : "pentru unii muma, pentru altii ciuma !"- Cată de te mai pune cu "obiectivitatea beton" ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu @ Dan B. a scris:
    Afirmi ca : "In managementul performant greseala stimatei d-re Roberta ar fi pusa pe seama celor ce au promovat-o in asemenea pozitie unde e clar de la o posta ca nu are ce cauta" - exagerezi, caci am impresia ca stiu cine e cel vizat .. Dupa cate stiu, cand e vorba de Basescu si PDL, tu lucrezi pe cazuri imaginare de ingeri - nu de realism politic ! Nici nu ma asteptam sa nu ceri, in subsidiar, demisia lui Basescu pentru gafa Robertei Anastase - caci El e, de fapt, DELICTUL ANTICIPAT (asa ne invata mironositzele care mai pun de o .. suspendare). Gafa Robertei Anastase (caci gafa e, nu cum cred amuzatii de felul lor ) e, mai inainte de orice, o vina individuala care va afecta, prin deviatie, si partidul la viitoarele alegeri. Daca nu-si va da demisia, ar trebui sa i-o ceara cineva. De acord ! Numai ca ineditul tau spirit justitiar nu e lipsit de echivocuri, absentze, ingaduintze si mutzenii semnificative - o stare de swing si la propriu si la figurat (mai tii minte ? economia duduia, jazzul tinea loc de politica, iar profetii umblau, ca si acum, cu capul spart ! ) ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 14.10.2010 | Coman Horatiu @ Amuzatu a scris:
    Cand am numit-o, mai mult sau mai putin inspirat, gafa, m-am gandit la deserviciul involuntar adus grupului parlamentar PDL ( si implicit majoritatii de guvernare ). Caci DOAR din interiorul majoritatii de guvernare ( cu care inca ma simt solidar), nerozia poate fi admisa ca NEINTENTIONATA - prin consecinte. De fapt, adevarata miza a disputei care anima taberele e intrebarea : ce-a fost ? frauda intentionata (ticalosie) sau frauda neintentionata (gafa) ? ~ Avand in vedere precedentele din guvernarile trecute, presupunerea tacita a votului majoritar in bloc, atunci cand opozitia s-a hotarat sa lipseasca din sala, a devenit demult timp O TRADITIE parlamentara la noi ; mai precis, o conventie - o intelegere tacita. Acceptabila sau nu, morala sau imorala, asta e alta poveste. Dupa dezvaluirile d-nei Udrea, acum stim cu totii ca au practicat-o toate majoritatile guvernarilor precedente fara ai scuza, la rigoare, pe nici unii. Tocmai pentru ca s-a bazat pe traditia (probabil imorala) a votului majoritar in bloc - in cazul exceptional al lipsei din sala a opozantilor -, mizand pe o conventie tacita si nu pe o practica explicita, Roberta Anastase a comis o nerozie. Cu alte cuvinte, raman la parerea ca a fost o frauda NEINTENTIONATA, o gafa - neanticipand transformarea opozitiei, din CO-fondatori ai acestei practici uzuale in .. mironositze. Pacat, pentru ca astfel a dat apa la moara contestatarilor unei legi a pensiilor care are ca principiu .. deratizarea; combaterea gherilei politice, juridice si sindicale din campul bugetului public de pensii ..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 13.10.2010 | Gothard Ladislau a scris:
    Ne așteptam ca o practică găunoasă din parlament mai veche decât trei mandate prezidențiale contra naturii după o revoluție în care s-a strigat ”Jos comunismul” să fie oprită de un aer proaspăt și tinerețea din partidul aflat la putere. Dezamăgirea evidentă nu poate fi anesteziată cu scuza că ”Uite, și reprezentantul opoziției a încălcat legea”. PDL s-a complăcut , din păcate, (și asta vizibil, că ce nu știm...) într-o serie mare de iresponsabilități și ilegalități pentru ”uciderea” cărora au fost votați. Iresponsabilități și ilegalități - repet - promovate de looserii din 6 decembrie, de zeci de ani, care au ca program politic și economic pentru ”bunăstarea” României două idei : ”fraudă!fraudă!” și ”suspendarea Băsescului”, și care nu pot suporta - precum curvuța - că au îmbătrânit și nu mai au privilegiile ”cuvenite de drept”. Și pentru asta - spune un viitor NEvotant (sau ANTI) al psd sau al pnlsd - doamna Anastase ocupă primul loc, săptămâna aceasta, la rubrica doamnei Rodica Palade. Cu respect.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 13.10.2010 | Dan B. a scris:
    In managementul performant greseala stimatei dre Roberta ar fi pusa pe seama celor ce au promovat-o in asemenea pozitie unde e clar de la o posta ca nu are ce cauta.La noi se lucreaza cu tapi ispasitori .Fie ei Ioana Maria Vlas ori Roberta Anastase.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 13.10.2010 | Shadow a scris:
    @Dna Palade Ati citit cumva stenogramele sedintei? Ati vazut cumva ca reprezentantul opozitiei (Voicu) a sustinut ca nu este cvorum si asa a si semnat "procesul verbal"? Daca da poate imi spuneti cum a lasat acesta sa "curga ilegalitatile"? Dar in nevoia dvs de a "diminua" ilegalitatea unora incercati sa-i "spalati" sustinand un neadevar (generalizare la mai multi). Sper ca "neadevarul" este doar lipsa de "informare" (chiar si greu credibila) si nicidecum o minciuna.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 13.10.2010 | amuzat a scris:
    @Coman Horatiu, nu v-ar strica o mica rasfoire a dex-ului (sau macar un mircea eliade) cred ca aveti probleme in a intelege ce inseamna cuvantul "gafa" adica :3. Gest, atitudine sau vorbă nepotrivită, care poate constitui o indelicatețe sau o jignire NEINTENTIONATA adusă cuiva" SURSA http://dexonline.ro/definitie/gafa ceea ce a facut Anastase NU ESTE O GAFA CI UN GEST INTENTIONAT, CU TOTUL PREMEDITAT :))

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 13.10.2010 | Coman Horatiu a scris:
    Aveti dreptate, d-na Palade ! Desi sunt votant PDL, trebuie sa recunosc gafa impardonabila a Robertei Anastase. Aceasta nu trebuia sa uite ca scopul -corect ! - al contributivitatii NU scuza .. mijloacele ! Pacat, caci, vorba d-lui Hurezeanu, o lege, de asemenea importantza, ar fi necesitat maximum de atentie, prezentza la vot si scrupulozitate procedurala ! In privintza d-lui Voinescu, totusi, exagerati ! E prematur sa .. "demobilizati" deja ! "Prodigalitatea" noastra traditionala n-ar trebui sa ignore seceta prelungita .. ( cat despre Ridzi, sa-i multumim lui D-zeu ca n-a facut parte din cabinetul Nastase; altfel, DNA-ul, inca mai facea petitii pentru ridicarea imunitatii de .. Casta )

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.10.2010 | kretzu_007@yahoo.com a scris:
    felicitari doamna. scurt dar taios si foarte la obiect. si se incheie superb cu trimiterea la ridzi. in sfarsit cineva de la 22 are curajul sa spuna lucrilor pe nume si in ceea ce priveste pdl. pana acum analizele erau obiective doar fata de psd si pnl, iar pdl era menjat ba chiar laudat cum ca face reforma. acum de ce nu mai striga nimeni sa venim la tzepe in piata vitoriei. articolul dvs ma face sa cred ca vechea rev 22 poate renaste. felicitari inca o data

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.10.2010 | Lizi a scris:
    In sfarsit un articol demn de publicatia care-l gazduieste,felicitari,va mai astept si cu altele de o asemenea abordare!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.10.2010 | amuzat a scris:
    Sincere felicitari! In sfarsit, citesc si eu o analiza obiectiva din care Pora si Culcer au de invatat!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

Ţara mea

Între Bucureşti şi oraşul X, sute de kilometri, prin câmpie. Satele şi oraşele care ...


Ponta, plagiatorul şi pălăria

Poziţia nefirească a lui Victor Pon­­ta ţinându-l în braţe pe pla­gia­torul ...


Doar pentru stabilitatea ţării

În 2008, la 1 Decembrie, de Ziua Ţării, Gabriel Oprea devenea un fal­nic general locotenent cu trei ...


Deutsch şi Voiculescu, rudele de sânge ale Guvernului Ponta

Strânsă cu uşa de ziarişti, Corina Dumitrescu, ciudata (pentru neavizaţi) nominalizare a Gu­ver­nului ...


Guvernul Ponta în blocstart

Pentru prima dată în istoria politică post­de­cem­bristă, opoziţia preia guvernarea ...


Toate articolele (273)

Nota ZERO

Editie scrisa | Rodica Palade

Ponta, plagiatorul şi pălăria

Poziţia nefirească a lui Victor Pon­­ta ţinându-l în braţe pe pla­gia­torul ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Doar pentru stabilitatea ţării

În 2008, la 1 Decembrie, de Ziua Ţării, Gabriel Oprea devenea un fal­nic general locotenent cu trei ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Păţania lui Flutur

Va spune cu siguranţă, dacă deja n-a făcut-o, că n-a ştiut, n-a văzut, n-a auzit. Că, ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Onoarea pierdută a unui mare cardiolog

Este un medic strălucit. Specializat în bypass-ul coronarian şi autorul primului transplant de inimă ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Cuţitul din spatele lui Chiliman

Ce faci dacă în organizaţia pe care o conduci ai un om de toată isprava? Un om care, fără ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei