Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Politica | Editie online
15.02.2012

Liberali, scapati de Antonescu!

de Andreea Pora 

127 comentarii

Evolutia din ultimii doi ani a lui Crin Atonescu ridica serioase semne de intrebare asupra a ceea ce a ajuns PNL. Liberalii sint reprezentanti de un personaj care nu are nimic in comun cu istoria acestui partid (faimoasa sintagma "noi sintem urmasii bratienilor"), cu modul in care se face politica europeana, dar in primul rind cu bunul simt, inteligenta, ratiunea si dramul de reticenta care ar trebui sa caracterizeze un aspirant la cea mai inalta functie in stat. Antonescu face pur si simplu de rusine PNL si tiraste politica pe drumul vadimist, unul pe care chiar romanii l-au vrut inchis definitiv. Semnificativ, Antonescu si Vadim au fost singurii politicieni care au acceptat sa intre in emisiunea de la Antena 1 si sa comenteze mizeria cu Emil Boc nud. Daca liberalii, din obedienta, frica, ura fata de Basescu sau calcule meschine, nu realizeaza mocirla in care ii afunda zi de zi acest Antonescu, au o mare problema. Una care va deveni insurmontabila pe masura ce se apropie alegerile si la care, sint convinsa, vor primi un raspuns pe masura de la electorat.

 

Interventia lui Antonescu in scabroasa emisiune a lui Dan Capatos- populata mereu cu cele mai sinistre personaje ale lumii romanesti si in care vulgaritatea darima orice ziduri-, doar pentru a comenta nonsalant, chicotind de satisfactie si de razbunare prost mascata imagini cu Emil Boc dezbracat nu este surprinzatoare. E in logica nefericitei evolutii a lui Crin Antonescu. Este doar drumul fara de intoarcere pe care liderul PNL marsaluieste triumfator si inconstient de doi ani incoace.

Pretinde acum ca nu stia subiectul in momentul intrarii in emisiune. Asta n-are nicio importanta, asa cum nici ce a spus nu are vreo importanta, simplul fapt ca un prezidentiabil, insusi seful liberalilor, accepta sa participe la o astfel de emisiune este ingrijorator. Ce a facut insa in momentul in care a aflat subiectul? A atentionat realizatorii ca incalca reguli elementare ale deontologiei de presa, ale dreptului la viata privata? A ripostat cumva spunind ca nu este de “rangul” lui de intelectual, politician, liberal, om de bun simt, in fine, de cetatean sa comenteze astfel de subiecte? S-a aratat, citusi de putin, indignat? Nici vorba. De altfel, nici acum Antonescu, desi sustine ca era mai bine sa nu intervina in emisiune, nu regreta si nici nu se delimiteaza de o astfel de presa, de asemenea abordari politice. Nici n-ar avea cum, pentru ca Antonescu pur si simplu nu intelege fondul chestiunii. De aceea spun ca scandalul emisiunii nu este un simplu incident neplacut, ci reprezinta insasi esenta personajului Antonescu, asa cum ni se releva ea din 2009 incoace.

Exista vreo luare de pozitie, vreun discurs, conferinta de presa, talk-show in care Antonescu sa nu cada in grobianism, sa nu-si insulte interlocutorii absenti, adversarii politici si criticii? A coborit discursul politic pina in subsolurile cele mai rau mirositoare, a vadimizat pina la insuportabil mesajul liberal si, cel mai grav, tine captiv electoratul de stinga (cel liberal de mult nu se mai regaseste in prestatia antonesciana) intr-o interminabila mahala, constestare fara substanta si radicalism periculos. Il impiedica sa evolueze spre o politica a decentei si asumarii, constienta si receptiva la lumea europeana din care Romania se lupta a face parte. Antonescu este, pur si simplu, inadecvat. Iar daca ne gindim la aspiratia lui de viitor presedinte, este de-a dreptul periculos.

In principal e vorba de inconsistenta individului, de lipsa de convingeri si de neadaptarea la rolul pe care niste vremuri strimbe ar putea sa i-l rezerve. Mai e ceva, despre care apropiatii sai liberali, din pacate doar o camarila, “colegi” din PSD si prieteni de aiurea evita sa vorbeasca. Ceva care razbate insa din tavalugul aiuritor al interventiilor sale publice. Nestapinire, grimase, gestica, incapacitatea de a se concentra pe subiect. Altfel spus, probleme multe si de o cu totul alta natura.

Parasit de mai toti intelectualii care l-au sustinut in campania din 2009, Antonescu a ramas inconjurat de o ceata de persoane capabile de orice pentru a ajunge la putere. Care au acceptat fara cricnire aruncarea partidului in bratele unui turnator al Securitatii, devenit incet-incet stapinul PNL. Cu acordul acestor oameni, strategia partidului, mesajele, programele se fac la Grivco. Unica sansa a tovarasului Felix de a supravietui in marea politica si in marile afaceri este ca Antonescu sa ajunga presedinte.

In fapt, PNL s-a autodizolvat. Au ramas insa miile de liberali. Incotro se vor duce, nu stiu. Daca isi vor ridica vocea, iarasi mi-e greu sa spun. Cert este insa ca Antonescu si camarila au distrus PNL. Sau, in tot cazul, imaginea pe care acesta si-o crease in constiinta publica.

Dupa cum stau lucrurile la virful partidului, nu exista nici cea mai mica sansa ca Antonescu sa fie inlaturat. Singurii care ar putea pune lucrurile pe un alt drum sint cei de la PSD. Ponta si alti liderii PSD au spus cu subiect si predicat ca vor face de acum incolo alt tip de politica si ca ii rezerva lui Antonescu rolul jenant al maimutoiului de serviciu din simplul motiv ca tine capacitat, in priza cum s-ar zice, electoratul fanatizat de acest tip de discurs. Cuplul Antene-Antonescu face parte din strategia PSD. Un calcul cinic.

Asa cum insa Antonescu s-a intors impotriva propriului electorat, toate analizele arata asta, tot asa va pune pe butuci si strategia PSD. Schimbarea la fata devine necredibila, o simpla cosmetizare, in situatia in care PSD accepta si incurajeaza modul de a face politica al lui Antonescu. Nu am vazut pina acum nicio delimitare clara de la PSD fata de gestul lui Antonescu de a comenta nudul lui Boc. A-l mentine pe Antonescu drept candidat al USL la prezidentiale, inseamna a subscrie la politica pe gaura cheii. La irational, isterie, radicalism juvenil, regres. Cu Antonescu candidat, PSD va da un semnal clar ca nu doreste cu adevarat modernizarea Romaniei, asa cum afirma. E un joc periculos.

Evident, cel mai bine ar fi ca insisi liberalii neinregimentati sa scape de Antonescu. Pina nu e prea tirziu, prostiile si iesirile acestuia fiind greu de anticipat. Si de controlat.

 

Comentarii (127)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 29.02.2012 | geo a scris:
    Bine ca-i ridicati in slavi pe astia de va platesc si stricam imaginea cuiva care intr-adevar face treaba!
    • 02.03.2012 | ana a raspuns:
      si cine este acel cineva care face treaba crinulet?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.02.2012 | geo a scris:
    Bine ca-i ridicati in slavi pe astia de va platesc si stricam imaginea cuiva care intr-adevar face treaba!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.02.2012 | sandu a scris:
    ma scuzati. dar eu nu anteleg carte este democratia an pnl. oare criteriile sunt`; sa fii cel mai trantor, sa fii cel mai malefic, sa fii cel mai hot. eu nu am aceste calitati, deci nu pot vota acest usl. dar sa nu va faceti impresia ca nu voi vota. da voi merge si voi anula votul. sper sa faca acelas lucru toti cei ce au stat acasa pana acum si nu au votat.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.02.2012 | Horatiu a scris:
    Remember Alamo, triberalilor !!! Iata biletelul auroral al dihoniei, cel prin care Tariceanu demonstra limpede, inca din 2005, ca nu intelege sa guverneze altfel decat Nastase si PSD : *** ` Draga Traiane, 1. Iti trimit alaturat un document redactat de Petromidia in legatura cu cercetarile care au loc. 2. Daca ai ocazia sa vorbesti la Parchet despre subiect? ` *** Mironosițelor, mai stiti cum se cheama asta ? : ~ Incalcarea separatiei puterilor in stat, interventia politicului la parchet prin trafic de influenta la cel mai inalt nivel ~ Noroc ca presedintele nu i-a dat curs, iar Elena Udrea a facut restul : a inmanat teribilul biletel presei. Tot ce a urmat de atunci incoace din partea PNL, PSD si gruparilor oligarhice, nu e altceva decat cursa de represalii si urmarire a partii vatamate..
    • 28.02.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      si parchetul si-a facut datoria si patriciu a scos un ziar pro-basist.
    • 02.03.2012 | kiope a raspuns:
      Așa este, dar vina este a lui Patriciu nu a lui Traian Băsescu.
    • 02.03.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Vezi ? : tot Base e de vina ! Esti tot mai previzibil, Silenzio.. Pana mai ieri, stateati la rand sa-l pupati in vreana pe miliardarul vostru de carton - cu Crinberalul vostru in frunte. Numai Felix n-a scos inca un ziar pro-basist (acum stati la coada motanului)
    • 03.03.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      deci "argumentul" tau cu leana din plescoi si pestele ei a ajuns exact la coada motanului si patriciu e de vina ca a e nevinovat.
    • 05.03.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Intoarce-te la biletelul netrebniciei voastre, crinberalule Silenzio ! Mai citeste-l odata, ca sa nu mai pierdem vremea !Tarigeona si Dinu Paturiciu nu mai pot fi reabilita nici macar cu slujba de la biserica. Lasa tu Plescoii si Leana si fofilarile. Biletelul e de notorietate si ti-l mai cracanez odata sub ochi. Ia d`aici : ~ `Draga Traiane, 1. Iti trimit alaturat un document redactat de Petromidia in legatura cu cercetarile care au loc. 2. Daca ai ocazia sa vorbesti la Parchet despre subiect? `. -------Oligarhie sadea, coruptie la cel mai inalt nivel, injonctiunea politicului in justitie, privilegii etc. Pai, ce cauti tu pe la Plescoi, cand eu iti dau tema de lectura un asemenea.. docoment? Aud ?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.02.2012 | rodica a scris:
    Doamna Pora!Ar fi de admirat analiza politica a dvs.daca nu ati fi partinitoare.Indraznesc sa va rog sa fiti intr-un fel care si-a denaturat continutul, in zilele noastre.Sa fiti populista,adica,sa luati in ecuatie si poporul.Faceti parte din categoria jurnalistilor care isi consuma neuronii si timpul, exclusiv in favoarea lui Basescu.Nu mai aveti niciun dram de compasiune fata de romanii,majoritar urgisiti.In situatii de acest gen se vede fondul sufletesc real al omului.Doamna Pora!Nici dvs.,nici Cristoiu,nici Turcescu et.co.,nu sunteti vreun organism strategic al lui Basescu si al PDL-ului.Inainte de toate,cred ca sunteti tot romani si ca trebuie sa fiti de partea noastra.V-ati mutat,cu arme si bagaje,in tabara Puterii,tradandu-va fibra cea mai sensibila.Sunt curioasa, de partea cui ati fost la Revolutia din 1989?Tot de partea Puterii?Poate aveti in genotip aceasta inclinatie.In acest caz,poate nu v-ati ales bine meseria.Eu sunt cadru medical si,partial,lucrez si cu sufletul omului.Dvs.ar trebui sa lucrati numai pt.sufletului omului in general si al omului de rand,obidit,in special.Asta n-ar fi populism,doamna Pora,oamenii v-ar simti aproape si v-ar iubi.De fapt,cu asta ramanem in viata,dincolo de performantele materiale, de zi cu zi.Si tot cu asta ne prezentam la Judecata de Apoi.Poate va suna patetic,perimat,dar asta simte un om de rand urmarindu-va in emisiuni.Credeti-ma,am 56 de ani si n-am apartinut niciodata vreunui partid politic.Simpatizez,insa,cu majoritatea romanilor si cu toti care isi apleaca urechea la dramele lor.Eu stiu ca niciun partid n-a oferit garantii si nici transpunerea integrala in realitate a promisiunilor facute preelectoral.Dar,parca,niciodata n-a fost mai greu ca acum.Speranta moare,incetul cu incetul si am vrea ca macar TOATA PRESA sa ne fie alaturi.Dumnezeu sa va dea gandul cel bun!
    • 28.02.2012 | dadu a raspuns:
      scuzati stimata doamna dar cred ca visati , cum adica toata presa sa va fie alaturi????????? pai , atunci milioanele varsate de unii potentati financiar, in presa video sperati sa va fie alaturi? vezi voiculescu, si mai nou prigoana ! puteti jura ca ce face asa zisi jurnalisti de la antene va sant alaturi? sau pentru binele nostru? utopie....

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.02.2012 | accizatu` a scris:
    Daca veti citi pe net biografia lui Dan Costache Patriciu veti ramane stupefiati,perplecsi si patrati! Din capul locului se vede ca este fost securist,iar afacerile lui cele mai profitabile au fost facute cu statul roman. El a fost acuzat de spalare de bani si inselaciune in cazul privatizarii Petromidia, mai multe infractiuni economice,, printre care și manipularea pietei bursiere.La aceste matrapazlacuri a luat parte si cine credeti? : Camelia Voiculescu (fiica milionarului Dan Voiculescu), si senatorul Attila Verestoy.Pai securistii si turnatorii se ajuta la greu intre ei,nu?Astazi, acest batran securist a ajuns in bancruta cu ideile lui geniale,gen mic.ro,iar singura solutie este debarcarea lui Traian Basescu,anticipate, iar apoi mana pe ciolan adica statul.Din pacate `stimati` securisti,TB se dovedeste o nuca prea greu de spart ,iar poporul roman a inceput sa se mai destepte. Asa ca,ia asteptati voi alegerile asa cum prevede legea adica la termen si apoi om vedea ce-o iesi!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.02.2012 | Stefan Michiu a scris:
    Sa ma ierte tatal meu care a plecat dintre noi cu carnet de PNL, dar sunt atat de scarbit de jocul "liberalilor" incat imi reprosez ca i-am votat si sustinut din 1990 pana in 2008; Daca, fereasca Dumnezeu, as fi in postura sa aleg intre PSD si PNL,as alege PSD; macar la astia n-am avut niciodata nici o pretentie de moralitate si onestitate; PNL reprezinta o speranta ucisa!
    • 27.02.2012 | Sile a raspuns:
      Exact ! O spe-ran-ta u-ci-sa ! Subscriu ! Asta este si perceptia mea !
    • 27.02.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia; vedeti-va de becalismele, basismele si uneperismele voastre si nu mai pocniti de atata ipocrizie si demagogie. cartitele securiste au intrat in partidele istorice cu un singur scop, acela de a le desfiinta. daca ar fi reusit, acum peneleul se numea pedele si "speranta" voastra nu murea.
    • 02.03.2012 | Bibicu a raspuns:
      Ai devenit tot mai zabalos, mai Silenzio! PNL e la brat cu Felix, nenorocitule, si tot tu faci gura mare.. USL-inosule..
    • 03.03.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      si tu esti pe drumuri si nu ai unde sa dormi?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.02.2012 | sudest a scris:
    romani - scapati de pora, prea mult pupinbasism dauneaza grav sanatatii
    • 27.02.2012 | Vicky a raspuns:
      Ne dai tzinte false, usl-istule ! Si daca in timpul asta nebunelul Crinberal adoarme in parlament !?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.02.2012 | ion a scris:
    Credeam ca esti numai urata, dar esti si proasta! Vino in viata adevarata sa vezi cum este, lasa pupicii si linguselile, anuleaza preamaririle si osanalele si uita-te cu atentie unde ne-a dus reforma. Traieste realitatea daca te crezi ,,independenta" !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.02.2012 | Stefan a scris:
    Mai, nu v-ati saturat sa pupati in fund la Basescu?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.02.2012 | Catalin Voicu a scris:
    Pe cine s-au gasit triberalii sa recicleze ? : tocmai PSD, care le-a mancat si ultima umbra de onoare. Oare nu stiau nici Tariceanu si nici Crin ca PSD nu mai poate fi reformat decat de catre parchet !?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 24.02.2012 | xxl a scris:
    Crin Antonesc este un om bun si muncitor o sa ajunga presedinte si o sa ne fie bie tuturor !!! SUS PnL-ul

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 24.02.2012 | Jimi a scris:
    Celmai mic dintre defectele lui Antonescu este lenea. Douazeci de ani cat a fost lasat in pace in prostia lui, nu a deranjat pe nimeni si ,mai ales,nu a isterizat viata politica. Daca nu-l punea varanul la munca, poate ca acum PNL se aflain alianta cu P D L si asigurau o guvernare stabila, de dreapta ,in folosul si spre binele Romaniei. PSDul era deconectat o vreme de la butoanele furturilor si jafului si s-ar fi reformat ,poate,cu ajutorul procuraturii. Lasati-l pe Chucky sa doarma .Este una din solutiile pentru insanatosirea vietii politice. "Nesomnul" lui Chucky nashte monshtri . Pentru Romania ,stabilitatea,linistea si reusita ei in fata crizei, un somn cat mai lung al ipochimenului Antene-scu este obligatoriu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 23.02.2012 | itan a scris:
    Ordin pe unitate: 22, scapati de Pora!
    • 23.02.2012 | MAVERICK a raspuns:
      Tocmai de aceea ai posibilitatea sa comentezi cu argumente si nu sa fi un n....dar probabil hardul tau nu poate produce mai mult si nu a auzit de notiunea "argument"

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 23.02.2012 | Ohne worte a scris:
    In prima jumatate a acestei legislaturi, intre 2008 si 2010, Institutul de Politici Publice (IPP) a realizat o monitorizare a prezentei senatorilor, monitorizare din care reiesea ca.. hi, hi.. pana si Catalin Voicu, care a stat in arest timp de aproape un an, reusise sa vina la parlament mai des decat Ipocrin Antenescu. Nu era prima statistica realizata de IPP care arata ca liderul PNL se afla in fruntea absenteistilor. Reactia teribilei capetenii triberale: `IPP este pur si simplu un agent de propaganda al lui Traian Basescu si nu are niciun rost sa discutam acum despre asta`. (Ohne worte)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 22.02.2012 | BGD a scris:
    Se pare ca Dl. Crin Antonescu tine prima pagina a ziarelor si site-urilor pupin-basiste....Va este frica il va trimite "pe scandura" pe marinar... Veti vedea cum Crin Antonescu v-a conduce ROMANIA spre cresterea economica si spre bunastarea poporului. Crin Antonescu Presedinte!!!
    • 23.02.2012 | David Logan a raspuns:
      Uite si-un Crinpupin. Manca-i-ai pliscul, usl-inosule !
    • 23.02.2012 | dana a raspuns:
      ...Ba ” dlCrizel va conduce masina lui WCulescu...dar Roamania NU....( nici presedinde de asociatie nu l asi pune ,pe acest gargaragiu )
    • 23.02.2012 | MAVERICK a raspuns:
      Doamne fereste!!! Cred ca nu am sa mai urmaresc politica in tara aceasta si nu ma mai intereseaza ce se intampla cu romanii...daca iasa floricica romanii isi merita soarta

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 22.02.2012 | red_devil a scris:
    cei care au afirmat asta sigur le este frica de el ... cand iti spui punctul de vedere asa se intampla esti luat la picior, si niciodata nu cred ca PNL se va desfinta ca si celelalte partide... este un partid cu istorie si respectat in toata lumea
    • 23.02.2012 | Sile a raspuns:
      Nu te mai defeca pe tine, bai red_devil, PNL nu mai e demuuuuult un partid istoric, ci Is-te-ric (dupa chipul si asemanarea pastorului din fruntea turmei)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 22.02.2012 | Roxana_Iasi a scris:
    Chiar daca a fost greu, PDL a reusit sa vina in fata romanilor cu o noua echipa formata din tineri. Tineri care reprezinta cu adevarat o forta. Sunt politicieni bine pregatiti si cu dorinta ca Romania sa devina o tara de care fiecare roman sa fie mandru. In schimb opozitia isi patreaza vechile lichele si are o atitudine nedemna. sa faci greva parlamentara, sa refuzi sa lucrezi pentru bienle romanilor, dar sa semnezi lista de prezenta pentru a-ti incasa banii si a te putea bucura de privilegiile de parlamentar mi se pare JOSNIC.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 22.02.2012 | dadu a scris:
    noua stire aflata din presa , privind de inegalabilul scor 0 (zero) cu care viitorul candidat la presedintie gratuleaza prezenta in parlament ma face sa ma intreb daca acest individ nu sufera de ceva mintal ! acel examen medical se pare ca este necesar ! spun asta gandindu-ma daca ajunge presedinte ! daca face asa si acolo ! pai, tirania, despotismul, dictatura sant nimicuri fata de un nero ! vezi istoria ! !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 22.02.2012 | Semtex a scris:
    Nu pot sa nu observ ca, de mai multi ani, opozitia, in frunte cu Crin Antonescu, abandonase de facto legislativul si se mutase la Antena 3. M-am informat, ca fapt divers, pe activitatea parlamentara a Adrianei Saftoiu (PNL), care a plecat din Casa Poporului indignata ca nu se poate manifesta plenar. In 2009, a vorbit o singura data in plen. In 2011, aceeasi situatie. Ce vreau sa arat: este mult mai simplu sa te duci sa plangi in bratele lui Gadea ce rea este Roberta Anastase, decat sa stai in parlament si sa te lupti pana la capat. Boc asa a procedat in anii guvernarii Nastase si a obtinut notorietatea necesara pentru a fi ales primar al Clujului. Pe scurt, parlamentarilor opozitiei pur si simplu le este lene sa se tot deplaseze intre casa, parlament si televiziunile de stiri, asa ca au eliminat legislativul de pe acest traseu incalcit...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | geo a scris:
    Se pare ca Antonescu devine un personaj incomod si derajeaza. Deranjeaza ca este cel mai bine cotat om politic, ce are cale libera spre fotoliul prezidential
    • 22.02.2012 | Diaspora a raspuns:
      Daca acest Crin Antonescu are cale libera spre fotoliul prezidential,atunci si Romania are cale libera spre saracie si minciuna.
    • 23.02.2012 | geo...ha a raspuns:
      ..cotat cel mai bine ????..Ăźl bat toti la cota ..ia luat fata pĂźna si Pontanel....mai deschide st tu geamul sa auzi realitatea ..pai daca stai toata ziulica cu ochii Ăźn haznaua lui wculescu.. ( ai rabadre pĂźna Ăźn 2014...vor esi multe atunci la lumina si va deveni istorie acest mascarici )

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | Mihai a scris:
    Crin Antonescu prin felul care se comporta face de rusine PNL si mai Romania

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | Cristi a scris:
    Indiferent dacă liberalii scapă sau nu de Antonescu, răul făcut de acesta partidului prin comportamentul său, nu mai poate fi ündreptat. Dacă Antonescu rămñne candidatul PNL la preƟedinƣie, acesta va pierde alegerile la o diferenƣă mare de voturi faƣă de contracandidatul său Răzvan Ungureanu Ɵi, posibil, de Victor Ponta.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | scaunele a scris:
    Va rog sa ma scuzati,am spus "dati-l afara pe A" in loc de "scapati de A".Mea culpa!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | criticos a scris:
    Alianta cuPC ,partidul lui Felix -TURNATORUL E CEA MAI GRAVA GRESEALA A PNLului ACTUAL ,CONDUS DE IMATURUL Crin !! Se RASUCESC IN MORMANT ADEVARATII LIBERALI !!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | Dan Don a scris:
    Pastrati-l pe Antonescu, este un castig pentru dreapta ! Pentru PDL Antonescu este bun caci mereu va sta "la incalzire". Chiar daca USL-ul va castiga alegerile, impotenta lor va iesi la iveala pana in 2014 cand sunt alegeri prezidentiale. Este clar ca in 2014 Anonescu va fi un perdant ... cum este si acum ... din acest motiv frustrarea si nervii lui ... ciolanul pentru el este departe ... luminita lui este stinsa. "Sa-i fie tarana usoara"
    • 22.02.2012 | Ioana a raspuns:
      Sa-i fie tarana usoara lui Crin si sa-i odineasca D-zeu sufletelul cel mult prea zbuciumat. Si sa-l mai ierte pentru pacatul de a-l confunde pe Base cu.. Anticristu`. Ori, asta-i smintire sadea

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | catalin a scris:
    Vadim, Capatos, Antonescu...totuna!!!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 21.02.2012 | STAN PATITU a scris:
    Dumneavoastra va place mocirla PDL. Sunt destul de multi oameni carora le place Crin Antonescu. Scuze daca nu gandesc toti ca dvs.
    • 23.02.2012 | platitul a raspuns:
      ...trebuie sa fii retardat sa Ăźti placa acest incompetent ..care a tras mĂźta de coada toata viata lui..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | Johann a scris:
    Desigur sa scape de Antonescu, si apoi probabil sa se autodizolve ca sa va faca pe plac? Cum se face ca daca e cineva mai hotarat e catalogat ca isteric, dar daca basescu hahaie ceva, e un act de curaj?
    • 21.02.2012 | metin a raspuns:
      ca sa fii comandant de nava,trebuie sa stii ceva,sa te duca capu,ca nu orice prost ajunge. ca sa ajungi tzatza si latrau, sa spui ca nu-i bine aia,nu-i bine aialalta si fara solutii concrete, nu-ti trebuie decat unu cu bani multi in spate.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | Subscriu, d-na Pora ! a scris:
    Cine vrea sa conduca si se simte dator sa-si ajute supusii face ce face si se pune la punct cu harta mare: unde santem, pe unde o apucam si care e cea mai sigura cale ? In locul judectilor neplacute dar clare pe care le auzim de la Basescu (un fost marinar din care a crescut un politician si, apoi, un om de stat capabil sa inteleaga cum merge economia) Ponta si Antonescu o tin intr-o flecareala de chiulangii zgomotosi.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | delawar a scris:
    Mironositzele din USL par a suferi tot mai mult de mania persecutiei. E drept ca si Basescu pare a le intretine fobia. Slabesc doar cand aud de numele lui. In fond, in opozitie nu avem decat niste nevrozati. Tot ce avem de facut e sa nu le creditam fixatia (adica, pana la deplina lor insanatosire, sa-i consideram nefrecventabili electoral). Am zis bine ?
    • 26.02.2012 | T.B. a raspuns:
      Da! Ai zis bine. Observatie pertinenta: "In opozitie nu avem decat niste nevrozati".

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | Doi flecuroshi : .. a scris:
    La ce se pricep Victor Ponta si Crin Antonescu ? La vorbit. Nu e putin lucru. E chiar o obligatie. Un bun politician, lider de partid si pretendent la functii de conducere in stat trebuie sa fie si un bun vorbitor. Cu conditia sa vorbeasca despre ceva si nu despre orice. Caci usurinta discursului e un dar viclean care da ascultatorului acces imediat la caracterul si la competenta vorbitorului. Din acest punct de vedere, ambitiile politice ale pretendentilor Victor Ponta si Crin Antonescu ar fi mai bine slujite de prezenta muta a celor doi in ocazii publice, electorale si, mai ales, televizate. Problema acestor doi oameni e tocmai dezinvoltura cu care nu pot vorbi despre ceva anume dar pot vorbi despre nimic. De mai mult de un an, diferenta intre imaturitatea vorbareata a acestor doua melite televizate si nevoile politice ale Romaniei a devenit insuportabila. Ponta si Antonescu nu inteleg nimic, nu stiu nimic si nu pot spune nimic despre economie, criza, finante si solutiile care ne stau sau nu ne stau la indemana.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | doinad a scris:
    Asa da articol D-na Pora. Felicitari!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | Hanibal ante Portas ! a scris:
    "Parasit de mai toti intelectualii care l-au sustinut in campania din 2009, Antonescu a ramas inconjurat de o ceata de persoane capabile de orice pentru a ajunge la putere. Care au acceptat fara cricnire aruncarea partidului in bratele unui turnator al Securitatii, devenit incet-incet stapinul PNL. Cu acordul acestor oameni, strategia partidului, mesajele, programele se fac la Grivco. Unica sansa a tovarasului Felix de a supravietui in marea politica si in marile afaceri este ca Antonescu sa ajunga presedinte" - am incheiat citatul. Aveti dreptate d-na Pora! E simptomatic pentru inchegarea intregului USL ca impunitatea juridica e vitala pentru toti cei cointeresati politic in mentinerea status-quo-lui de privilegii pe care le-a girat regimul Iliescu. Pana si guvernarea Tariceanu a fost tributara aceleiasi continuitati. Pot sa se dea peste cap toti cei care sustin contrariul, caci asta e realitatea subterana, continuitatea de fond. Spre deosebire de partidele Reactiunii, cu toate ca si in PDL exista coruptie, nota definitorie este ca aceasta nu s-a sistematizat in asemenea masura incat sa imprime stilul si scenariul guvernarilor girate de presedinte. Ajungerea lui Nastase, Ridzi si Decebal Traian Remes in instantza ar putea fi semnele dis-con-ti-nui-ta-tii multasteptate. Discontinuitatea de care se tem atat de mult cei de teapa lui Nastase, Felix sau Apostu. Asta e sensul profund al tuturor miscarilor si reasezarilor politice din culisele ultimilor 5-6 ani. Numai plavanii sau criticii (chitzibusarii cu vocatie) nu mai pot sesiza panorama.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 20.02.2012 | Zizi Lambrino a scris:
    Capeteniile USL sustin ca audierea ministrilor cabinetului Ungureanu a fost nelegala, deoarece n-a existat cvorum in toate comisiile. Puterea se apara spunand ca trecerea prin comisii are un rol consultativ, pentru ca votul propriu-zis se da in plenul Parlamentului. ~ Sursa: EVZ. Si uite cum s-a ajuns iar la Curtea ConstituĆŁionala! Transpusa intr-un alt domeniu, situatia arata cam asa: un angajat refuza sa mearga la lucru, iar dupa ce-si incaseaza salariul il da in judecata pe patron pentru ca ceilalti muncitori si-au facut datoria! Evreii au pentru acest tip uman un cuvant plin de expresivitate: chutzpah. Intr-o formula ironica, vocabula defineste individul care si-a ucis parintii, iar odata ajuns la tribunal ii cere judecatorului sa aiba mila de un biet orfan... Strasnica logica Opozantului-Nationale !!! (in acord cu predispozitiile si tupeul Chiulangiului-Nationale, din fruntea PNL)
    • 22.02.2012 | cretu fosta popescu a raspuns:
      Esti exact pe sufletul meu !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.02.2012 | capatos a scris:
    Cum de observati grobianismul lui C.A. si ani de zile nu ati observat si nici marcat prom scris atitudinile necivilizate ale lui T.B. Evident ca a facut o gafa si ca nu e academician (C.A.) dar cred ca e mai uman si mai frecventabil. Tendentiozitatea este evidenta si nu se vede vreun semn ca ati capatat dreapta masura in judecarea tuturor actorilor politici. Agresivitatea articolelor dvs. e inexplicabila.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.02.2012 | Lennox a scris:
    Incetul cu incetul USL isi vede dinamitate toate proiectele. De la inceputul protestelor, principalul obiectiv declarat al USL a fost declansarea alegerilor anticipate. Acum, nici macar aripa radicala a USL nu mai aminteste de acest aspect. La fel se va intampla cel mai probabil si cu protestul parlamentar caruia nu ii acord mai mult de 2 saptamani. Si nu pentru ca USL ar fi nerabdatoare sa se intoarca la munca, ci pur si simplu pentru ca nu le-a iesit pasienta. Nu tu lovitura de imagine, nu tu fortat alegeri anticipate, ci doar impresia unui chiul organizat. Care se sparge insa in momente oportune, precum impartirea funcĆŁiilor Ăźn Camere sau delegatiile din strainatate.
    • 19.02.2012 | Hellas a raspuns:
      Nu d-le. USL face joc de glezne, are rol secundar, critica puterea. Asta trebuie sa faca intr-un stat democratic. Nu vedeti ca dialogul Putere-Opozitie este un dialog al surzilor? Nu va deranjeaza ca in RO toate se intampla, totul trece, iar problemele raman? Nimeni nu raspunde. Si-a dat cineva demisia pentru neajunsurile constatate? Chiar si d-na Pora a sesizat nereguli si neimpliniri. A cerut demisii? De ce? Pentru ca nu exista programe, proiecte viabile la care sa adere impreuna politicul, economicul si societatea civila. Alegeri anticipate, protest parlamentar? Sunt fara sorti de izbanda. Si asa avem an electoral (poate doar ca sa nu fie amanate), iar protestul este pentru ca si asa s-a abuzat de raspunderi pentru a forta legi chiar cu riscul unor nereguli. Ni s-a blocat accesul la fonduri europene, se aminteste ceva? Da, se spune despre criza si despre austeritate, eventual alte taieri, bineinteles de la contribuabil.
    • 20.02.2012 | Lennox a raspuns:
      @ Hellas. Iacata ca aproape peste tot in Europa urmeaza masurile de austeritate. In unele parti, la fel de dure ca la noi :Grecia, Spania etc. Mai poate fi singularizat doar guvernul Boc pentru ele !? *** S-a afirmat mereu, cu rea credinta, ca nicaieri nu au fost si nu vor fi luate masuri atat de dure ca la noi. Oare? Acum se vede limpede cum criza mondiala ii introduce si pe altii in colimator. Ce-a mai ramas din minciuna asta ? In alta ordine de idei, daca pareau fara corespondent masurile noastre de austeritate, de ce nu s-a spus si ca aproape nicaieri n-au fost marite pensiile si salariile bugetare atat de mult ca la noi ? Pomana electorala a guvernarii Tariceanu a fost facuta brusc si s-a dovedit in scurt timp Ne-sus-te-na-bi-la. Punct>>>>>>>>> Numai ca despre flagelul bugetar al guvernarii liberale (alaturi de PSD in opozitie tru-ca-ta) nu mai e voie sa se pomeneasca nimic ; subiectul a ajuns in scurt timp tabu. Ni se sugereaza mereu ca bomba bugetara-Tariceanu ar fi suficient de indepartata in timp, incat sa fie la fel de irelevanta pentru maniera pompieristica in care guvernul Boc s-a vazut nevoit sa inceapa stabilizarea economica precum ar fi de pilda finantele din vremea lui Matei Basarab sau Stefan cel Mare. Oare?
    • 20.02.2012 | Hellas a raspuns:
      ** Lennox. Constat ca putem dialoga. D-v ma serviti cu: austeritate, mariri de pensii si salarii nesustenabil si nejustificat, criza. Vezi doamne, traim mai bine decat muncim. Din nefericire este o gaselnita politicianista si merge cand doar ascultam fara a merge pe fir. Sa fie clar, in RO munca nu este platita, mai bine te pretezi la alte modalitati mai putin normale pentru a-ti rotunji veniturile. Hai sa fim putin (doar atat) mai profounzi. Hai sa luam: clientele politica, risipa banului public pe proiecte controversate, dezvaluiri despre afaceri pe bani multi si castiguri ce par extraterestre, controale superficiale a celor care ar trebui sa verifice cheltuirea banului public s.a. Asta a creat neincredere la Bruxelles, la Comisia Europeana pentru RO care constata gestionarea defectuasa a fonfurilor. Mai vorbiti-mi de austeritate si criza. Ce sa fie?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.02.2012 | Cochise a scris:
    Cum explica liberalii in frunte cu guralivul Antonescu mentinerea in fruntea partidului ca presedinte de onoare, ca standard moral, pe un fost informator al securitatii ca Mircea Ionescu Quintus ? - informator platit de catre politia politica a lui Ceausescu. Putea macar sa refuze banii. De la sentinta judecatoreasca l-a scapat doar anterioritatea vechii sintagme "securitatea Ca politie politica" - sintagma ce a fost ulterior inlocuita prin legea lui Ticu Dumitrescu. Acum sa-i auzim pe Crin si vuvuzelele sale !
    • 19.02.2012 | silenzo-stampa a raspuns:
      Nu cumva Quintus a fost promovat ca general in rezerva de Basescu iar pe tine te mananca jegul?
    • 19.02.2012 | Cochise a raspuns:
      Da, iarasi Basescu ! Era de asteptat ! Ca orice derbedeu al ratiunii, si tu, bai silenzio-stompa, il exonerezi pe fostul ciripitor, aflat acum in Loja Onorifica a PNL, tot prin Basescu. Ce noroc ca Base nu se nascuse inca pe vremea procesului de la Nurnberg !!! Fara doar si poate ca ar fi fost utilizat ca Acarul Paun pentru intregul lot de spanzurati.. Dupa logica ta schioapa, in lumea asta dreptatea umbla cu capul spart pentru ca are nenorocul sa fie contemporana cu Basescu******* Si uite asa, ne-am luat cu vorba si in loc sa vorbim de ~onoarea~ nereperata a lui Mircea Ionescu Quintus, vorbim tot despre Basescu (si nu te mai asfixiaza putoarea morala din PNL)
    • 19.02.2012 | David a raspuns:
      Pana in 2009 colonel, Quintus a fost avansat, potrivit presedintiei, ~cu ocazia zilei veteranilor de razboi~, impreuna cu alti 19 ofiteri in Ministerul Apararii sau al Administratiei si Internelor. Fostul presedinte al PNL intre 1993 si 2001 a fost deconspirat de CNSAS la alegerile din 2000 drept colaborator al Securitatii. Quintus a fost ~albit~ in instantza, castigand insa procesul pe un viciu de procedura si nu pe fond. Etichetat de Constantin Ticu Dumitrescu drept ~un informator de renume al Securitatii”, cu 188 de note informative la dosar si doua angajamente, Quintus a demisionat ün 2006 din functia de presedinte de onoare al PNL, ramanand insa in biroul de conducere al partidului. Ulterior albirii sale in instantza fost reales presedinte de onoare. Nu aveti ce apara la el, stimabile silenzio-stampa.
    • 19.02.2012 | Cochise a raspuns:
      @ silenzio>>> Sa nu uitam ca si regretatul Ticu Dumitrescu a spalat pe jos cu .. onoarea.. liberalului Quintus. Citez :" In calitate de cercetator, spun ca Ionescu Quintus a fost un informator al Securitatii". **** Sa-l auzim acum pe Ipocrin Antenescu cum isi mobilizeaza pliscul pentru el !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 18.02.2012 | Vicky a scris:
    Asteptam niste explicatii referitoare la "racolarea" lui Sorin Rosca Stanescu in PNL. Un fost informator, dupa altii securist, in partidul bratienilor ? Pai, asta e revolutia bunului simtz a triberalilor ?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.02.2012 | ciprian a scris:
    Andreea, in maximum 1 an de zile, Antonescu o sa fie eliminat din PNL si atunci o sa aflam de la "deontologi" ca Antonescu este omul lui Basescu, pus presedinte PNL ca sa-i termine:) pariu pe o lada de bere?
    • 18.02.2012 | Vicky a raspuns:
      Ai dreptate, Ciprian ! La triberali, totul pare a se explica si justifica prin Base. Chiar si footerea de mama..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.02.2012 | Gothard Ladislau a scris:
    Care liberali?????.......................

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.02.2012 | GOGU SRL a scris:
    Crin Antonescu sau omul cu cavitatea craniana goala care se vrea presedinte :)

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.02.2012 | Fabiani a scris:
    Pestele de la cap se impute si (din nefericire) se curate de la coada. Politicienii nu se vor transforma sau cizela, noi romanii trebuie sa facem ceva. Fie sa fim mai uniti sa nu mai acceptam orice, sa refuzam pomenile (electorale), sa nu mai credem in promisiuni si minciuni, sa-i somam pe politicieni sa prezinte programe si proiecte, sa-i determinam sa-si prezinte demisii daca nu sunt in stare sa-si puna in aplicare programele. Neparticiparea la vot este cea mai proasta solutie. Destui gasesc in gena romanului tradari si multe altele. Nu vad insa ce fel de conducatori au avut. Azi le zicem “traseisti” si “oportunisti”. Asa de bine le merge incat, nici nu se mai feresc. S-au votat personae inculte si fara nimic care sa le dea credit, direct de pe podiumuri de moda sau repetenti sau studii incerte. Cica, “are expertiza”. Ce este expertiza? Hai la DEX. In aceasta hora a invrajbirii s-au prins si jurnalisti, cantatori in slujba politicienilor. Pentru cine? Mananca si ei o paine. Imi inchipuiam un jurnalist care si-a ales meseria pentru informarea cetateanului, asa cum medicul este in slujba pacientului. Imi inchipui pe d-na Pora cum ar critica un doctor care nu-si face meseria. PS. Nanotehnologii romanesti: megafinatare si minirezultate; Stati linistiti, nu vor mai creste preturile la produse si servicii, scade doar cantitatea si calitatea acestora; Stati linistiti, nici preturile metrului patrat de locuita construita nu va creste, guvernul pregateste un OG pentru micsorarea metrului patrat; Criza este la timpul trecut pentru romani, nu putem sa mai avem recesiune, nu mai avem unde scadea, ce taia, doar daca se mai inventeaza ceva.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.02.2012 | woland a scris:
    Isteria portocalie s-a dezlantuit fata de o imprudenta a dlui Antonescu. Imprudenta si nu mojicie. A fost cu adevarat imprudent sa accepte sa intre in legatura telefonica la o emisiune de acest gen. Insa comentariile sale nu au fost deplasate, reprosurile sale adresandu-se celor din anturajul premierului care si-au batut joc in asemenea hal de el. Dar, asa cum au mai remarcat unii care au comentat anterior, dubla masura functioneaza din plin la dna Pora si la ceilalti aplaudaci ai lui Basescu. Cum nu au comentat la mizeriile lui Basescu, nu au scos un cuvintel dezaprobator la adresa mizeriei politice si umane, pe numele lui Mircea Toader, care nu a incaput nici de sarmanii care si-au pierdut viata din cauza zapezilor din ultimele zile. Ceea ce spune destule despre caracterul dnei Pora si a celorlalti.
    • 16.02.2012 | Constantin a raspuns:
      Serios d-le? Pai crezi ca eu mi-as mai dori in fruntea statului , un om care se preteaza sa-si dea coate si sa bata palma cu panaramele dintr-o emisiune de cea mai joasa speta? Ori te pomenesti ca Basescu l-a indemnat sa raspunda la tel. lui capatos, o nulitate de jurnalist... Adevarul este ca m-a dezamagit cumplit cu lipsa de caracter.Acum cred ca nu voi mai merge la vot si odata cu mine nici familia mea. Mi-e sila!
    • 16.02.2012 | woland a raspuns:
      Mai stii, poate o fi invatat de la basescu. Va reamintesc din repertoriul prezidential: gaozar, tiganca imputita, etc. Nu cred ca e cazul. Antonescu a incercat sa il apere pe Boc si sa scoata in evidenta calitatea deplorabila a celor care il inconjoara. Daca voi ati inteles altceva, treaba voastra.
    • 16.02.2012 | RodicaCri a raspuns:
      D -le Woland, ai o problema ! Stai cu capul in jos si vezi pe DOS . Esti dispus sa-i ierti lui Antonescu mojiciile si lenea iar lui Basescu ii pui in carca lucruri neimportante . Crezi ca acest parvenit sivandut lui Voiculescu va face cinste Romaniei in calitate de Presedinte? Nu va fi in stare !
    • 16.02.2012 | woland a raspuns:
      Cred ca altii stau cu capul in jos si vad pe dos. Tara este intr-o stare de haos, de saptamani intregi oameni sunt izolati in case, puterea este neputincioasa, in schimb un neica nimeni declara senin cei care au murit au murit din cauza betiei. Fara nici cea mai mica urma de dovada. Basescu a jignit pe rand toate categoriile sociale. Este singurul caz din lumea civilizata. Toate astea nu conteaza pentru jurnalistii de la "22" si pentru unii dintre cititorii revistei. In schimb sunt ocupati permanent sa demonstreze ca Ponta si Antonescu nu au basca. Mai nou, in incercarea de a-i separa, Ponta a devenit brusc baiat frumos. Antonescu a facut o imprudenta aparand la o emisiune cu statut discutabil. Insa ce a spus acolo a fost corect: Boc nu este vinovat, nu a fost nimic indecent, cel care l-a filmat este vinovat. Sigur, faptul ca presedintele s-a lafait alaturi de Becali, Bercea Mondialul si lista este imensa, este neimportant.
    • 16.02.2012 | Gogu Steriadi a raspuns:
      wooland prietene, idolul tau Antonescu i-a facut probabil pe Bratieni sa se rasuceasca in gropi..Pai de la marinar zicem ca nu aveam pretentii.. dar de la marele muzeograf de la Niculitel..probabil voi usl-istii aveati...sa il stapaniti sanatosi..in opozitie..
    • 18.02.2012 | Zico a raspuns:
      Naivii, ca Woland, inca mai pot acoperi bordelul liberalilor, deveniti intre timp clonele PSD, prin metafora Basescu - cheia paspartu, ce aparent justifica orice. Se vor vedea in fundul gol deabia atunci cand nu va mai fi Basescu. Cand in lipsa acestuia Nu se mai poate justifica orice demisie morala. Deabia dupa ce nu vor mai putea justifica tradarea prin referire la presedinte. Ca au dobandit intre timp aceeasi tehnica a diabolizarii adversarului pe care au practicat-o cu succes si Iliescu cu FSN-ul, e inca un simptom al pedeserizarii intime produse in acest grupare politica..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.02.2012 | nica a scris:
    Si uite-asa, se mai confirma inca odata vechiul adevar: fiecare turma are pastorul pe care si-l merita. Cine sa scape de domnul Antonescu?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.02.2012 | dorel a scris:
    sunt naivi cei care vor cred ca antonescu va ajunge la cotroceni, apoi, adevaratii liberali nu-l vor ierta pe antonescu ca s-a aliat cu securistii si comunistii

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Ion a scris:
    Partidul liberal trebuie sa fie reprezentantul politic al categoriei oamenilor instruiti, civilizati, europeni, cunascatori de limbi straine, integrati in economia de piata, sustinatori ai valorilor democratice. Domnul Crin Antonescu reprezinta, din pacate, antiteza acestor trasaturi definitorii. In perimetrul autohton, aceasta antiteza poarta un nume: mahalaua.
    • 18.02.2012 | Ion Taranistul a raspuns:
      Aveti dreptate. Un comentariu plin de adevar si substanta. Din nefericire in ultimii 20 de ani , pnl, a fost condus de oameni care au pus inanitea interesului national si al partidului , interesul personal ducind o plitica de promovare in partid pe criterii clientelare , nepotisme , etc., nicidecum pe criterii de valoare . Infiltrare securistilor in rindul partidelor istorice(vezi Radu Vasile , Lepsa, Taropa etc. la taranisti), sau Antonescu , Morega , Ghise, Hasoti, Cancescu , Grapa etc. , la liberali , va face ca si acest partid sa dispara in umbra istoriei ca si PNTCD. AstfelL , PLANUL DIABOLIC AL LUI iLIESCU , NASTASE ,Mitrea, Hrebenciuc ., Oprescu si nu in ultimul rind, cel care-i comanda si sustine-VOICULESCU va reusi , iar pagina curata a istoriei precomuniste a Romaniei va trece in uitare , caci televiziunule lui Voiculescu se ocupa de posterioare , decit de a readuce in memoria tinerilor , valorile umane , spirituale ale politicii romanesti interbelice. Cu oameni ca acest Antonescu PNL , in curind va vi uitat.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Maria R. a scris:
    Mare,foarte mare dezamagire dl.Antonescu! Ma pusesera pe ganduri istericalele de la orice ora si de la orice tribuna(inclusiv in afara tarii),dar mizerabilul dialog telefonic cu alde Capatos chiar demonstreaza ca sunt problemem mari... Aveam o oarecare intelegere pentru obstinatia antipatizarii matrozului ca urmare a idioatei aluzii la adresa destinului tragic al primei doamne Antonescu,numai ca una-i una,alta-i alta. Si cica e si profesor,dascal,"la baza"!... Sper ca realizatorul emisiunii sa aibe parte de penalitati pe masura,ca de dl.Antonescu va avea grija votantul roman.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | altVasile a scris:
    Crin Antonescu: Nu m-am hlizit pe seama lui Emil Boc. Nu regret, dar cred că ar fi fost mai bine să refuz participarea. Și Mircea Geona crede acum că ar fi fost mai bine să nu-i fi făcut acea vizită nefastă lui SOV. Din păcate insă trecutul nu mai poate fi Ăźntors Ăźnapoi. Există o vorbă romĂąnească: "Dacă nu iți schimbi calea, atunci vei ajunge EXACT acolo unde te Ăźndrepți". Ceea ce a făcut Mircea Geoană cu vizita la SOV a fost un semn evident de prostie, prostie care l-a costat foarte mult... oricĂąt de disprețuit nu ar fi fost TB de către cea mai mare parte a romĂąnilor, totuși aceștia nu au putut să pună ștampila pe prostie... Ceea ce a făcut Crin Antonescu se Ăźncadrează la același registu și, Ăźn mod normal, s-ar putea să-l coste la fel de mult. Asta e! prostia se plătește!!! Un om inteligent nu ar fi acceptat niciodată să comenteze Ăźn cadrul unei emisiuni cu un profil atĂąt de josnic, ca să mă exprim elegant. Un cĂąine de rasă nu mănĂąncă niciodată din aceeași troacă din care mănĂąncă și porcii!!! Pană in acest moment era clar că Crin Antonescu avea o mare problemă cu lenea de a munci. Acum insă este evident că omul are de fapt o problemă cu LENEA DE A GÂNDI! Ceea ce este mult-mult mai grav. Prima formă de lene mai poate fi tratată, cea de-a două formă de lene insă este, in cele mai dese cazuri, fără leac - nu s-a inventat incă acel medicament care să poată scoate lenea din mintea celui care refuză, cu incăpățanare, să gandească!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | C. Lularu a scris:
    Din pacate, venind din partea unei sustinatoare neconditionate a lui Traian Basescu, astfel de indemnuri sint mai degraba expresii ale fricii de concurenta decit ale unei griji autentice fata de imaginea si mostenirea liberala. Prin derapajele de limbaj si de comportament din ultima vreme (de dupa alegerile prezidentiale mai exact), Antonescu nu face decit sa copieze singurul model de succes din politica romaneasca, un model initiat de C. V. Tudor (cum bine observa d-na Pora) si dus la perfectiune de catre nimeni altul decit Traian Basescu (amanunt pe care d-na Pora il trece cu vederea). Daca d-na Pora ar fi vrut sa fie convingatoare, ar fi trebuit sa aplice chiar ea sfatul pe care il da, si anume sa "scape" de T. Basescu atunci cind acesta a comis derapaje cel putin la fel de grave dintr-o postura mult mai incarcata de responsabilitati, aceea de Presedinte al Romaniei. Nu-mi amintesc sa fi citit reactii la fel de vehemente ale d-nei Pora atunci cind Basescu iesea la sprituri cu Gigi Becali, atunci cind se hahaia linga Dan Diaconescu in studioul OTV, atunci cind se intilnea cu propria-i camarila la Golden Blitz sau cind jignea jurnalisti, regi sau medici. Repet, din postura de presedinte, nu de simplu lider de partid. Pentru a avea credibilitate, articolul de mai sus ar fi trebuit precedat de unul cu continut asemanator, dar cu titlul "Romani, scapati de Basescu!"
    • 16.02.2012 | Gogu Pintenogu a raspuns:
      Una-i una si alta-i alta! Comentariul dumneavostra contine, doar la o citire superficiala, doua erori de logica clasice-sofisme, care au chiar si denumire in limba latina:ignoratio elenchi, concluzie irelevanta si argumentum ad hominem, atacul la persoana.
    • 17.02.2012 | C. Lularu a raspuns:
      Bravo, d-le Gogu, ati asimilat in mod satisfacator sectiunea "erori logice" de pe wikipedia. Din pacate, "citirea superficiala" (probabil si prejudecatile politice) va impiedica sa intelegeti ideea. Daca tot va pasioneaza subiectul, poate cautati si alte expresii (nu sint sigur daca au echivalent in latina): dublu standard, relativism moral etc.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Liviu din Timisoara a scris:
    Nu doar Antonescu, din postura sa de prim lider este vinovat( mi-ar fi fost jena sa o accept, stiind ca nici in colegiu nu am convins). Sper ca din intamplarea asta, sa priceapa si Basescu cat a gresit atunci cand s-a dus LA BAUT cu Becali, dupa nu stiu ce meci a lui Steaua, cu atat mai mult cu cat sarbatoreau o victorie deloc convingatoare in fata unei ALTE ECHIPE ROMANESTI ( atentie , sunt stelist de pe vremea cand Iordanescu debuta ) Statura unui lider politic de prima mana este cu totul alta. Privesc cu speranta spre alte nume, DIN TOATE PARTIDELE, fiindca nu uitam ca toti suntem romani iar rufele trebuie sa ramana doar in familie. Si, as mai pune in discutie nu atat difuzarea acelui gen de emisiune ( la care m-am uitat de cateva ori , sa ma conving daca nu cumva sunt doar carcotash.Ori aia acolo numai ca nu s-au regulat de cateva ori ...) cat, mai ales, " RATINGUL" REALIZAT! Sa aibe asta o legatura cu anii de zile in care BAC-ul a fost trucat? Chiar avem nevoie de oameni mai putin dispusi la " umorul romanesc " la bascalia desantata ci animati de totala responsabilitate si cuvant dat. ( Adriana Saftoiu, spre exemplu, Sever Voinescu, M.R.Ungureanu, Tony Grebla, Cristian Diaconescu si alti cativa ...) Sunt dezamagit ca un SRS a fost bine mersi reprimit sa ne tina lectii de corectitudine si civism. De-as fi in locul lui Mircea Diaconu ...as pica putin pe ganduri : "Ai grija cu cine te insotesti ! "
    • 15.02.2012 | rizoaicad.arges a raspuns:
      @Liviu! A privi "cu speranta spre alte nume, DIN TOATE PARTIDELE", in conditiile actualului cadru democratic, care in ultimii 22 de ani s-a dovedit SEPTIC si RUINATOR pentru societatea romaneasca, nu vadeste decat o naivitate paguboasa! Nu de insiruirea a cinci sau sase nume de politicieni "credibili" avem nevoie, ci de un Cadru Democratic in care majoritatea covarsitoare a politicienilor sa fie "credibili"! Noul Cadru Democratic poate fi citit pe blogul "Dreptate pentru toti"!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Pawnee a scris:
    "Drumul spre intelegerea liberalismului nu poate fi usurat pentru nimeni, fiindca important nu este ca oamenii sa se declare liberali, ci ca ei sa devina cu adevarat liberali, care gandesc si actioneaza ca atareñ€ - Ludwig von Mises. Ce mai are d0nul Antonescu cu moderatie tipului uman liberal?: nimic. Numai spume la gura. Un suflet pestiferat ca al sau si-ar fi gasit mult mai multa intelegere langa Lenin, Trotzki sau Hitler.. Nu credeti !?
    • 15.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Chiar asa, ce mai are comun d-nul Antonescu cu moderatia specifica tipului uman liberal!? : nimic, absolut nimic.. (subscriu)
    • 15.02.2012 | Liviu din Timisoara a raspuns:
      Nu inteleg de ce PNL-ul nu si-l asuma pe M.R. Ungureanu, in fond! Oare chiar asa te poti dezice de un absolvent de Oxford, ca sa-l tii in frunte pe unul despre care nu se stia nimic, doar fiindca cel de-al doilea este mai tafnos, mai obraznic? Aia din PE n-au nimic in comun cu " stilistica" domnului Antonescu, care nu au avut ce alege din prestatia lui.Aia nu eu deloc pofta de " bascalia romaneaca " !
    • 15.02.2012 | Liviu din Timisoara a raspuns:
      Scapati de fixatia " JosBasescu" fiindca, asa cu imperfectiunile lui, nu el este problema de rezolvat in tara asta ! Tot ce a depins de el, NEMIJLOCIT, functioneaza. In economie,ce-i atat de greu de priceput ,criza a fost adusa de concurenta oarba intre banci in a-si asigura cat mai multi debitori, pana ce s-au pomenit ca sunt prea multi bani promisi prin contracte, si se calcau reciproc pe batatura! Acel deficit de 8.4 % era parte a acestei indatorari ! Plus tehnologizarea pe la noi, mai va ! Pana una alta,facem pentru masini doar cablurile, airbag-urile si volanele, adica acele MUNCI MANUALE! Cam atat putem pe piata tehnica !Ce nu-i clar? Economia concurentiala ne-a gasit cu 25 de ani ramasi in urma!
    • 15.02.2012 | sandor a raspuns:
      Cum sa si-l asume pe Ungureanu?Nu vezi ca PNL e captivul grupului de la Iasi,in cap cu Fenechiu?Acolo sint citeva dosare de mare coruptie pe rol,si singura sansa de a pune batista pe tambal e cistigarea alegerilor alaturi de PSD,care se gaseste cam in aceeasi situatie. Harmalaie,deturnarea atentiei,intimidarea institutiilor statului de drept si speranta ca vor cistiga alegerile,asta e sansa penalilor de a scapa basma curata.Odata ce MRU ar prelua conducerea in PNL,adio sustinere pentru cei de mai sus.. E vorba pur si simplu de supravietuire...
    • 15.02.2012 | Liviu din Timisoara a raspuns:
      Mdah ...daca asa stau lucrurile, e limpede ! Numai ca treaba asta trebuie sa o cunoasca si liberalii din alte parti !
    • 15.02.2012 | rizoaicad.arges a raspuns:
      Cat de "aerieni" sunteti voi cei care vorbiti ca PNL sa-si asume ca sef pe omul lui Basescu? Personal cred, si sper, ca odata cu incalzirea vremii, Basescu si premierul Ungureanu, vor demisiona si se va merge la alegeri anticipate! Aceasta ar fi cea mai corecta solutie!
    • 18.02.2012 | Shpagaru` a raspuns:
      Votati Crin Vadim Tudor Antenescu ! Un presedinte pentru nelinistea noastra sexuala.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Semtex a scris:
    Partidul National Liberal a devenit cel mai periculos grup politic romanesc. Nu e un triumf fara competitie. Insa ce au reusit liberalii are ceva iscusit si indraznet. O ticalosie stilata, ca un zimbet de chelner chipes si hot. *** Contributia liberala la degradarea vietii politice romanesti inainteaza sub masca modernitatii si, din acest motiv, e inconfundabila. Ea se desparte, prin snobism si panash, de masivitatea agrariana a bunilor prieteni pesedisti si de incruntarea manelista a viitorilor prieteni peremisti.***

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Vindex a scris:
    O intrebare : de ce nu ar lua atitudine publica chiar Ponta si PSD-ul fatza de mitocania cea mai recenta a lui Crin Antonescu ? - coabitarea sa, mojica, cu sezatoarea celor de la Antena 1 prilejuita de nudul fostului premier. E vorba de o solidarizare fireasca cu orice om caruia ii este incalcat grosolan dreptul la spatiul intim, privat. Nu mai conteaza ca e om de rand sau un fost premier. Acum sa-i vad pe trambitzasii "revolutiei bunului simtz".

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Adrian Cinta a scris:
    Ce ar mai fi de adaugat ? ... Subscriu !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 15.02.2012 | Horatiu Coman a scris:
    Le-a plecat pana si d-na Saftoiu, una dintre putinele voci de valoare care mai ramasese in partid. Rinocerizarea PNL e completa !!! Avertismentele celor care au inceput sa le cante prohodul inca de acum cativa ani se implinesc sub ochii nostri. Pentru o necesara clarificare pe partea de Dreapta, prioritar, imi doresc, intens si sincer, disparitia cat mai curand a acestei clone a PSD - prin nefrecventare electorala si dihonie interna. Liberaloizii actuali nu fac altceva decat sa lanseze fumigene cu iz de liberalism ( si sa recicleze PSD-ul de dupa guvernarea Nastase).
    • 15.02.2012 | Cernea T. a raspuns:
      Cind le-a plecat dna Saftoiu mister?Wishful thinking e una, realitatea e alta.Parlamentul nu e al liberalilor,dna Saftoiu a plecat doar de la Basescu ca si multe alte voci de valoare .E membra PNL cu drepturi depline.Numai minciuni inventati voi membrii PDL.
    • 15.02.2012 | rizoaicad.arges a raspuns:
      @Horatiu Coman! Cernea T. v-a dat raspunsul corect! Este normal ca PDL-ul si "microbistii" lui "sa le cante prohodul" celor din Opozitie!
    • 16.02.2012 | Tzepe a raspuns:
      vezi ca a mai plecat unul de la liberali:Turcan!ha,ha,ha,ha....
    • 17.02.2012 | liberal dezamagit..dar liberal a raspuns:
      asta cu limbajul lui CA este o falsa problema;suferinta se numeste alianta cu securistii,si nu numai D.Voiculescu,desi parca incep sa cred ca de fapt acest turnator il manevreaza pe CA!; ma refer la regia intrarii in viata pnl a lui srs... mai sunt cativa la centru care sper sa puna lucrurile la punct,cu sau fara CA!
    • 18.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      @ Cernea T si rizoicad : ~ Avusesem impresia ca d-na Saftoiu a plecat de la liberaloizi. Ma intreb ce mai cauta in fundatura aia politica. Oricum, raul liberal al ultimilor 5-6 ani ramane Co-lo-sal. Asa cum a mentionat si "liberalul dezamagit" de mai sus, PNL va ramane in memorie ca un partid ce a sfarsit cu totul nedemn : aliat de andurantza al status-quo-ului politic ce a reiesit din coasta lui Ion Iliescu. A neutralizat potentialul politic al electoratului de dreapta intr-un moment cand se putea guverna fara aliante precare pentru reformarea statului. Raul liberal e infinit, ceea ce va face sa pariati in continuare pe calul mort.
    • 18.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      @ Tzepe : Nu uita ca PLD (Partidul Liberal Democrat), ce a fuzionat ulterior cu PD, s-a format prin hemoragia masiva de oameni de valoare de la PNL inca din tomna lui 2006 : Valeriu Stoica, Radu F. Alexandru, Raluca Turcan, Stolojan etc. La fel, mai bine de o treime din filialele din tara au trecut la PLD, pentru a fuziona cu ulterior cu PD, conform intelegerii politice dintre PNL si PD de la inceputyul anilor 2000 - dupa ce PD va trece la dreapta , la populari. Miscarea fusese initiata de Valeriu Stoica tocmai pentru a unifica si a intari fortele politice pe partea de dreapta. Pentru a combate dezechilibrul in raport cu PSD si satelitii. Ce vedem astazi ?: ca PD si-a tinut cuvantul, devenind populari si fuzionand cu PLD - adica doar cu acei liberali care nu s-au pedeserizat. In schimb, cei mai vocali, liberaloizii din PNL, au devenit o anexa a stangii reiesite din coasta lui Iliescu, si, pe plan de consecintza, au intarit Reactiunea politica cointeresata de mentinerea unui stat cu institutiile falsificate (mai ales justitia). Pai, cum sa am un dispret suveran fatza de asemenea rataciri (si rataciti ca voi) !?
    • 19.02.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      Pedeleii sunt feseneii ciocoiti din fostul partid al lui Iliescu care nu au nici o ideologie iar ceata lui "draga Stolo" seamana mai mult cu scursurile pesediste din unpr. Daca basistii s-au umflat ca broasca cu zoaiele din pnl si psd, usl s-a format ca raspuns al partidelor mama importriva propriilor scursuri. Povestile cu "modernizarea" statului sunt simple diversiuni.
    • 19.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      @ Tzepe ......"Dupa sansa de a lucra ani de zile in serviciul public am decis ca e vremea unei schimbari in cariera. Voi activa, in viitor, in sectorul privat. Multumesc presedintelui Traian Basescu pentru oportunitatea de a fi lucrat cu domnia sa", a declarat Turcan, contactat de Hotnews. Asadar, d-nul Turcan nu intregeste seria "sfintilor" care n-au mai putut suporta proximitatea.. "diktatorului". Sorry !
    • 19.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      @ silenzio-stampa: * Peneleii tai, baiete, sunt la bratz cu Stanga Matusii Tamara si tot voi faceti gura mare. Ca orice curva de meserie, v-ati pierdut pana si dimensiunea rusinii (ah! si inca ceva : plus Felix, care va dikteaza scenariul politic). Nu crezi ca ar trebui sa va crape obrazul de rusine !?)
    • 19.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Mai silenzio-stampa, mai Danutz, ce zici ? nu crezi ca atata venin ar merita mai mult decat un simplu nick ? Un limbricos adevarat iasa la bataie cu intreg blazonul, cu nume si prenume. Altfel, aflat cand sub `acoperire` cand sub numele adevarat, vei continua sa ne dai lectii contradictorii : sa faci pe mironositza delicata si echidistanta, alternativ cu deversarile intempestive de splina ( te-a prins cumva criza cu datorii la banca ?)
    • 19.02.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      Nu-i asa ca n-ai argumente?
    • 20.02.2012 | agricultor a raspuns:
      Articolul Dlui PORA este exceptzional prin justetzea sa. Insa mai trebue precizat un element. TAVARICI KRITZA ANTONESCU are un defiit important de INTELIGENTZA. Jurnalistii ar fi foarte inspiratzi sa gaseasca notele scolare si de universitate ale acestui indivd, care nu este liberal ci un IMPOSTOR, care face treaba murdara a PSD - ului:::::: Adica urla JOS, JOS, JOS DIKTATURA, dar adora ghevaristii cot la cot cu NASTASE, POANKA, ILICI neo komunistul si cu POANKA. IN timp ce POANKA si-a luat rolul de a mangaia pe primul ministru , POANKA kastristul devenit peste noapte Demokrat. Elektoratul trebue mintzit si dezorientat cat mai mult.
    • 20.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Ba da, am un singur argument : astazi, liberaloizii sunt in aceeasi barca cu Stanga Matusii Tamara (profetiile s-au implinit cu asupra de masura). Ceea ce a fost mai bun in fostul partid istoric a spalat putina. In frunte cu Valeriu Stoica, singurul politician si doctrinar adevarat al dreptei din Romania. Oare vei putea tu medita suficient pe marginea acestor fapte !?
    • 20.02.2012 | agricultor a raspuns:
      Articolul Dnei i PORA este exceptzional prin justetzea sa. Insa mai trebue precizat un element. TAVARICI KRITZA ANTONESCU are un defiit important de INTELIGENTZA. Jurnalistii ar fi foarte inspiratzi sa gaseasca notele scolare si de universitate ale acestui indivd, care nu este liberal ci un IMPOSTOR, care face treaba murdara a PSD - ului:::::: Adica urla JOS, JOS, JOS DIKTATURA,si asmute prostimea la revolutzie, dar adora ghevaristii cot la cot cu NASTASE, POANKA, ILICI neo komunistul si cu POANKA. IN timp ce POANKA si-a luat rolul de a mangaia pe primul ministru , POANKA kastristul devenit peste noapte Demokrat . Elektoratul trebue mintzit si dezorientat cat mai mult.
    • 20.02.2012 | Lennox a raspuns:
      Cica, zicea mister Silenzio-Stampa, citez : `Pedeleii sunt feseneii ciocoiti din fostul partid al lui Iliescu care nu au nici o ideologie`. Nu zau, si cu grosul ramas sub aripa ocrotitoare a lui Nastase si Iliescu cum ramane ? Lor ce rol le mai incredintzam ? Ori, te pomenesti ca s-au evaporat din contemporaneitatea noastra ? - poate ne spun triberalii lui Crin ce mai invartesc si pe unde le mai sticlesc ochisorii..
    • 20.02.2012 | Geo Ghiulea a raspuns:
      Ce ma enerveaza cel mai mult in anii electorali este ca apar tot felul de site-uri si ziare si emisiuni "pupinbasiste", nu inteleg de ce criticati un om din fruntea unui partid si nu criticati un mafiot cu o gasca de huligani numita PDL, care au devastat aceasta tara.Sincer am 22 de ani si dintre toti politicienii am cea mai mare incredere in Crin Antonescu!!!Mesajul meu e clar sper ca ajungeti cu totii la puscarie , cei care isi dau seama cat rau a facut Basescu, dar din interese personale continua sa slujeasca!!!
    • 20.02.2012 | silenzio-stampa a raspuns:
      stoica a fost dat afara pentru incompetenta; acum e liberal sau po-pular? pesedeul este un partid cu sustinatori traditionali in timp ce unepereul este solutia imorala. asa ca "argumentele" voastre nu fac doi bani. va mananca insa jegul ca antonescu mai are inca partid si poate ajunge la putere prin alegeri libere. tinta diversiunilor este sa-i bage lui antonescu o cartita securista gen "draga stolo" - asta e tot.
    • 21.02.2012 | Gabi Sverige a raspuns:
      Articolul(de igienÄ intimÄ) produs de dna PUROI mÄ pune in dilemÄ.SÄ fie rezultatul frustrÄrii si urii infinite al unei femei urite in draci si pe dinÄuntru? ColcÄiala veninului adunat in interior cu fiecare uitÄturÄ ingretosatÄ si dispretuitoare a bÄrbatilor de-a lungul existentei, zi de zi? Furia distrugÄtore si rÄzbunÄtoare a vrÄjitoarei ce vrea sÄ distrugÄ lumea din cauza negului enorm si pÄros de pe nas? O vehementÄ otrÄvitÄ de o intensitate rar intilnitÄ intr-un atac la persoanÄ expectorat de o pretinsÄ jurnalistÄ.Ceva asemÄnÄtor se mai gÄseste doar in rapoartele de observatie ale medicilor psihiatri de la centrele de irecuperabili.Ura visceralÄ a unui psihopat skizofren e micÄ glumÄ in comparatie cu spuma si balele de la gura "dnei" Puroi. Cit despre sleahta de lÄtraci portocalii, dacÄ nu sunt lobotomizati sau pur si simplu prosti, e si mai grav.Sunt disperati sÄ nu rÄminÄ fÄrÄ functii si deconectati de la dulcea existentÄ cu care au fost rÄsplÄtiti pentru oportunismul las si trÄdÄtor.Ori n-au pÄrinti sau copii, ori merg pe principiul "dupÄ noi potopul", "ardeti pÄsunile si otrÄviti fintinile".In ambele cazuri, elemente antisociale cu o caracteristicÄ definitorie de ZERO empatie si responsabilitate.
    • 22.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Fii serios Stampa! Singurul politician si doctrinar adevarat al dreptei din Romania, Valeriu Stoica, a fost ejectat pur si simplu din PNLde catre netrebnicul Tariceanu. De ce ? : pentru ca e de notorietate ca Valeriu Stoica decodificase sensul ascuns al pedeserizarii diktate din umbra de catre eminenta cenusie a triberalior : Dinu Patricidu`. Or, asta deranja agenda ascunsa a clicii ce pusese mana pe destinul fotului partid istoric. Valeriu Stoica devenise indezirabil pentru rinoceri.**** Nu mai continua, caci esti penibil. Ti-am mai zis eu, daca n-ai priceput nici pana acuma pe unde face pipi gaina (liberaloida), nu-i bai, nu vei mai intelege niciodata.
    • 22.02.2012 | Ultor a raspuns:
      Stoica era sef cu propaganda pe Bucuresti pe timpul impuscatului, a negociat in sectret cu Nastase in 2000 la paris si a infiltrat PNL cu securisti, acum in PDL, asa ca las-o moarta
    • 23.02.2012 | Horatiu Coman a raspuns:
      Vrajeli, Ultore ! Ia nu mai exagera ! Te pomenesti ca securistii infiltrati in PNL sunt rodul lui Valeriu Stoica si nu ai ocultei postcomuniste patronate de Iliescu. Chiar asa, poti sa-i numesti ? Exceptandu-l pe cel mai recent, Sorin Rosca Stanescu, restul par mai nou a fi aruncati de Crin Antonescu in capul lui Patriciu. Proba de turnesol e pedeserizarea PNL, iar artizanul ei politic stim cu totii ca nu e Valeriu Stoica, ci Dinu Patriciu (dupa unii agent al Moscovei).*** Inca ceva, de ce ti se baga buricu` prin ficat in cazul unei simple si firesti tatonarii politice incercate ca colac de salvare pentru PNL acum 11-12 ani, in timp ce te topesti de dragul pedeserizarii PNL !? Na-i ce apara la tradatori. Rinocerizarea PNL e completa.
    • 27.02.2012 | marse a raspuns:
      Domnule Coman sa stiti ca Patriciu ii face jocurile lui Basescu acum si nu PSD-ului. Decat sa sa va plangeti si sa pierdeti timpul cu PNL, mai bine spunetine ce ideologie are PDL. Partidul acesta de reprezentanti ai dreptei autentice ce se aliaza cu UNPR si cu PNG. Daca liderii PSD sunt niste mafioti atunci cei din UNPR ce sunt? Domnul Basescu spunea despre domnul Oprea ca e seful personal al mafiei lui Nastase. Atunci de ce nu e cercetat?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

Politizarea roşie

Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...


USL se pregăteşte să redevină FSN

Social-democraţii şi-a pregătit terenul să guverneze nu doar fără opoziţie, ci şi ...


Ponta se ascunde la Academie. Ultima solutie: Andronescu

Lui Victor Ponta ii plac incompatibilii si, in special, plagiatorii. Faima lor a trecut deja hotarele. Cam mult si cam ...


Între două dictaturi

Varianta Ponta la dictatura băsesciană şi ciuma portocalie arată de ce protestatarii din Piaţa ...


Victoras, arata-i lui Felix ca esti barbat!

Probabil ca Victor Ponta s-a gindit la insasi doamna Corina Dumitrescu, rectorita uneia dintre renumitele fabrici de diplome ...


Toate articolele (297)

Politica

Editie scrisa | Stefan Vianu

(I)moralitate şi politică

În țara în care doctoratele se produc pe bandă rulantă și în care profesori plagiatori ...


Editie scrisa | Andreea Pora

Politizarea roşie

Metamorfozarea lui Victor Ponta din lider de opoziţie, Che Guevara şi luptător în spilhozen împotriva ...


Editie scrisa | Laura Stefan

Jocul de uzură cu marile dosare

E pentru prima dată în istoria României când oameni importanți ajung să dea socoteală ...


Editie scrisa | Lidia Moise

Leul în tranşeele crizei

Se poate spune că întrega piaţă financiară a lumii s-a poziţionat în tranşee. ...


Editie scrisa | Laurentiu Diaconu Colintineanu

Grexit

Ieşirea din ruină, falimentul sau sfârşitul definitiv - acestea sunt trei scenarii posibile, în ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei