Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Nota ZERO | Editie scrisa
02.08.2011

Un tânăr surmenat

de Rodica Palade 

15 comentarii

90 de iniţiative legislative, 61 de declaraţii politice, 7 întrebări, 43 de interpelări, 327 luări de cuvânt în plen, plus un blog ce dă pe de lături – este bilanţul activităţii de senator raportat de către el însuşi, adică de către Iulian Urban. Dar tânărul pedelist de 33 de ani, cu o prezenţă în parlament de 75%, nu riscă oare să se surmeneze? Pentru menajarea lui, n-ar fi deloc nepotrivit ca un coleg de-al său de Senat, să zicem, Crin Antonescu, să-i sară în ajutor. Să-l înveţe să mai stea pe acasă, nu chiar ca el, dar orişicât... „Munca l-a distrus pe om“ - spunea un cunoscut, de câte ori arăta spre cineva care o luase razna.

Cam aşa îţi vine să zici şi despre tâ­nărul Urban: se declară a fi de dreapta, dar, din hărnicie(?), ajunge la extremă. De exemplu, nu e de acord cu adulterul. Şi nu i-ar displăcea ca cei care au omenescul obicei de a (mai) pune coarne să fie incriminaţi de lege. Dar şi scanările corporale, ştiţi, alea de la aeroport, sunt denunţate că fac cancer. Ştie Iulian Urban cum. În fine, omul ăsta neliniştit găseşte util să preia vocea acelor bucureşteni care cer închiderea cluburilor şi a localurilor din Floreasca...

La 33 de ani mă aşteptam ca un parlamentar să ceară înfiinţarea unor asemenea „instituţii“ şi în prăfuitul său Ilfov, unde, duminica, tinerii freacă pe şosea o bicicletă sub ochii fetelor care sparg seminţe. Urban însă merge cu surmenajul mai departe şi înfruntă Constituţia: propune introducerea pedepsei cu moartea & castrarea în unele cazuri speciale (pedofilie, viol). În fine, la o aşa efervescenţă, nu putea să rateze masacrul din Norvegia: „atâta timp cât Europa s-a declarat templul corectitudinii politice, atâta timp cât am fost învăţaţi să-i tolerăm pe musulmani, pe chinezi, pe evrei, pe romi cu religia lor, cu cutumele lor, nu putem să schimbăm regula jocului din mers, îi provocăm pe acei oameni. Etc.“ „Declaraţiile lui Urban sunt periculoase şi excentrice, fără legătură cu PDL“, a încercat Sever Voinescu să arunce departe de partid acest cartof fierbinte. În alte ţări l-au aruncat afară din partid.

Citeste si despre: senator PDL, cluburi Floreasca, castrarea violatorilor, corectitudine politica, finantarea spitalelor.

 

Comentarii (15)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 20.08.2011 | Kinga a scris:
    Are nota 9 din partea mea.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 19.08.2011 | Dorel din reclama a scris:
    Bun, ati enuntat 2,3 propuneri care trunchiate si scoase din context, suna cam ciudat. Dar despre celelalte sute de abordari ? Imaginati-va daca toti alesii tarii ar fi atat de activi si conectati la problemele reale ale cetatenilor cam cum ar fi. Eu simt ca nivelul de trai e afectat nu numai de salariile mizere ci si de faptul ca infractori amici cu politisti si procurori pot da muzica tare cand vor ei si deranjeaza vreo 2-3 blocuri de oameni care acum muncesc la patroni evrei, nemti, englezi in stricta competitie pe piata mondiala, nu stau la barfe in birouri ascunse pe la Stat sau se scarpina ce articole sa scrie din fotoliu -fara pic de deplasare in teren (e prea scump chiar cu transportul in comun ?). Mai suntem deranjati de cainii comunitari, puricii pe care-i transmit sobolanii din casele luate prin legea 110 si nelocuite in blocurile din jur, ambuteiajele in orele de varf care-i afecteaza si pe cei ce folosesc resursele eficient -transport comun- desi asteapta ca prostii 40 min. in statii fiindca soferii vin in grup pt. a merge pe rand cu autobuze goale coroborat cu faptul ca nu dau drumul la aerul conditionat economisind benzina pe care-o vand mai apoi. Ne mai deranjeaza faptul ca intre ridicare unor probleme, mediatizare si aplicarea modificarilor legislative e calea mult prea lunga pt. ca cei direct interesati/afectati sa scape fara sechele permanente.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 17.08.2011 | ion adrian a scris:
    Dna Palade, Care este pozitia dvs fata de corectitudinea politica ? Sau de ce nu vi se pare corecta afirmatia: "Atâta timp cât Europa s-a declarat templul corectitudinii politice, atâta timp cât am fost învăţaţi să-i tolerăm pe musulmani, pe chinezi, pe evrei, pe romi cu religia lor, cu cutumele lor, nu putem să schimbăm regula jocului din mers, îi provocăm pe acei oameni."

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 16.08.2011 | euNuke a scris:
    Extremismul politic este ori apreciat in raport cu opinia publica dominanta asupra unui subiect, ori dedus dintr-o reprezentare revelata a binelui public si a normalitatii societale, iar cand se lanseaza acuze de extremism fara a prezenta argumente de ordin sociologic, statistice sau empirice, autorii se erijeaza in postura de judecatori si detinatori ai unor adevaruri absolute legate de vointa si credintele populare, atitutine tipica totalitaristilor de orice culoare; in speta, opinia populara europeana asupra reintroducerii pedeapsei capitale este deja sondata si documentata si se pare ca, in raspar cu grijile unor publicisti luminati, incepe sa incline in favoarea extremistului dat aici in vileag, individ ce nu face altceva decat sa dea glas unui curent dominant in mentalul colectiv.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 12.08.2011 | rugio a scris:
    I. Urban gandeste, este activ. Este cinstit fata de convingerile sale. Telul sau este, neindoielnic, binele cetatii. Ce este rau in astea?! Nu este un tip perfect? Nu, sigur nu este perfect. Pentru perfectiune trebuie sa asteptam pana la a doua venire a Lui Iisus pe Pamant. Si nu se stie daca o sa aleaga sa aterizeze pe meleagurile noastre... De data aceasta, doamna R. Palade a reusit sa ma convinga ca dansa nu se va "surmena" niciodata. Poate ar fi cazul sa incerce sa produca ganduri proprii, sa fie activa. In aceste vremuri grele s-au inmultit prea mult practicantii de profesii parazite (care critica, clasifica, analizeaza, explica, chiar condamna, evalueaza etc. opera reala, originala, concreta a celor care chiar produc ceva). In politica tot ei, "parazitii", se incapataneaza sa nu propuna (produca) alternative realiste. Nu-i e bine vacii noastre! Vine tata cu pielea ei pe batz!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.08.2011 | Urban, dusman de clasa?.. a scris:
    Azi maine nu mai avem voie sa ne indoim de impunerea canonului politic corect in legislatie si in comportamentele noastre. Nu mai avem voie nici sa-i contestam limitele si nici activismul feroce prin care isi impune terorismul intelectual o minoritate activista si constienta. O minoritate ce refuza sa se constituie in grupare politica si sa se supuna scrutinului electoral. Tot ceea ce decreteaza o minoritate de activisti foarte vocala si virulenta trebuie admis sub somatie : internalizat in legislatie si in comprtamente precum tablele lui Moise. Alfel, vom fi decretati fascisti (precum Urban la Realitatea TV) sau altii prin Occident. Trebuie sa admitem, fara retineri, mobilizarea Statului - si a politicienilor ce se supun procesului electoral - in slujba acestui decret de comportament public care e multicuturalismul si corectitudinea politica. Altfel, e bai : vom fi decretati cand fascisti, cand retrograzi, cand antiprogresisti, cand rasisti, cand dusmani ai omenirii. Parca am mai cunoscut noi genul asta de potential (totalitar) Stanga istorica n-a murit, s-a metamorfozat doar..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.08.2011 | Sanchi a scris:
    @ Sandu : ai facut un hocus-pocus, si l-ai asimilat pe d-nul Dragos Paul Aligica cu parlamentarul Urban. Ce mai conteza ca ai golit faptele de orice continut si ce mai conteaza ca unii mai incearca sa spuna lucrurilor pe nume impotriva terorismului multicultural practicat de catre minoritatea activista a corectilor politici ! Este ? Banuiesc ca acuma te duci la culcare linistit si .. multumit de sine..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 08.08.2011 | sandu a scris:
    Marile spirite se intalnesc. DPA si Iulian Urban, gand la gand cu bucurie, cu PD-L inainte mars! Ma intreb ce ar spune presedintele Norvegiei despre declaratiile lor.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 06.08.2011 | PS Eugen a scris:
    Cred ca pentru partid este o bomba cu efect intarziat. Partidele au avut astfel de experiente ! Pruteanu, ... etc ...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 06.08.2011 | Eugen a scris:
    IU este un tanar HOTARIT sa faca cariera ! Si stiu un lucru: Fereasca Dumnezeu de superficialii harnici !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 05.08.2011 | gigi a scris:
    Cred ca severitatea d-nei Palade este excesiva. Judecata dvs. este determinata de respectul pentru corectitudinea politica. D-nul Iulian Urban nu a comis o "infractiune" atat de grava. Ma intreb insa de ce revista "22", care a dat nota zero la purtare Robertei Anastase, cand a falsificat votul din Camera Deputatilor, nu a mai spus nimic cand Parchetul General a decis NUP in cazul ei si al lui Sever Voinescu (marele reformator din PDL si posibil candidat la Presedintie). Cred ca acesti doi infractori sunt de 1000 de ori mai nocivi pentru Romania decat Iulian Urban.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 04.08.2011 | Giorgia a scris:
    Iulian Urban surmenat? Dar de unde, de la ce i se trage, pacatele mele? Citeste prea mult? Dupa ochelari nu se vede. Are mai degraba mecla lui Mircea Geoana vazut, si bine vazut, de Ion Iliescu.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 04.08.2011 | ich a scris:
    Intr-adevar, Iulian Urban poate soca prin citeva idei pe care le mai si expune public, insa nu cred ca este chiar periculos... Nu inca... Secretul este sa nu traiasca virgula cu impresia ca ideile respective de extremist infantil ar avea si adepti foarte multi.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 03.08.2011 | dorin valeriu a scris:
    Cam vehementa Dna Palade cu acest tanar politician ! Oare el nu are drept la opinie ? Sa nu mai spun ca citindu-i "declaratiile" care au scandalizat atata lume realizezi in ce masura ele au fost deformate de ziaristi prosti sau rauvoitori, amatori de scandal !

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 03.08.2011 | Horatiu Coman a scris:
    E prematur, d-na Palade, sa-i cerem demisia din PDL ! Nu trebuie sa cadem cu totii in postura inchizitorului de serviciu (ajunge cu C. Rogozan and Co.). Chiar daca printre spusele sale sunt si lucruri la limita, inacceptabile, sunt si altele care pun degetul pe rana. De exp. una din ranile deschise, de care aproape NU mai avem voie sa vorbim, e Canonul Politic Corect. Pe masura ce e tot mai mult interiorizat in legislatie, e tot mai mult interiorizat si in comprtamente noastre ; precum o superstitie asupra careia nu mai avem voie sa ne interogam. Ce ziceti, merita rediscutat ? Pana ce potentialul sau totalitar, latent deocamdata, nu da pe de laturi .. *** Ce-mi displace mie ca liberal (ca pedelist, in lipsa alternativei) e inconsecventza, liberalismul contradictoriu al multora din principalul partid de guvernamant. De exp. sunt de acord cu afirmatia lui Urban ca si minoritarii trebuie sa consimta la un set minimal al valorilor publice, comune, dar nu sunt de acord cu incriminarea prin lege a adulterinilor (iarasi dorim sa intarim omnipotentza statului in chestiuni ce tzin de sfera privata a comportamentor si normelor concurente). Sunt de acord ca critica imigratiei masive e de fapt critica asistentei sociale de stat prin care Stanga istorica a fortat lucrurile pana la fisurarea identitatii si valorilor europene, dar nu sunt de acord cu economatele. Sunt de acord cu noul cod al muncii, dar nu pot fi de acord cu cotele de reprezentare a femeilor impuse de guvern in cons. de administratie ale firmelor private ( modelul norvegian propus la noi si de d-na Andreea Vass). Si exemplele pot continua. Ca si in cazul d-ul Urban, liberalismul incoerent al celor din PDL ma nelinisteste. Una calda, una rece : o masura de guvernare liberala, una etatista. Haosul doctrinar al faptelor si "viselor" din PDl e dovada ca liberalismul clasic e o fata morgana pana si pentru democrat liberali. Urban, datorita metabolismului sau, e emblematic pentru acest tango liberalo-etatist al principalului partid de guvernamant *** In aceeasi ordine de idei, interventia legii pentru a impune familiilor varianta laptelui matern in locul celui praf (doecamdata, un proiect), e doar ultima dintre nesfarsitele injonctiuni etatiste in sfera privata ; din pacate e o alta initiativa pedelista (a Robertei Anastase). Toate injionctiunile astea sunt atat de dese si totodata atat de banale, incat aproape nimeni nu mai sesizeaza logica anexionista careia-i cedam aproape cu totii..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

Ţara mea

Între Bucureşti şi oraşul X, sute de kilometri, prin câmpie. Satele şi oraşele care ...


Ponta, plagiatorul şi pălăria

Poziţia nefirească a lui Victor Pon­­ta ţinându-l în braţe pe pla­gia­torul ...


Doar pentru stabilitatea ţării

În 2008, la 1 Decembrie, de Ziua Ţării, Gabriel Oprea devenea un fal­nic general locotenent cu trei ...


Deutsch şi Voiculescu, rudele de sânge ale Guvernului Ponta

Strânsă cu uşa de ziarişti, Corina Dumitrescu, ciudata (pentru neavizaţi) nominalizare a Gu­ver­nului ...


Guvernul Ponta în blocstart

Pentru prima dată în istoria politică post­de­cem­bristă, opoziţia preia guvernarea ...


Toate articolele (273)

Nota ZERO

Editie scrisa | Rodica Palade

Ponta, plagiatorul şi pălăria

Poziţia nefirească a lui Victor Pon­­ta ţinându-l în braţe pe pla­gia­torul ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Doar pentru stabilitatea ţării

În 2008, la 1 Decembrie, de Ziua Ţării, Gabriel Oprea devenea un fal­nic general locotenent cu trei ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Păţania lui Flutur

Va spune cu siguranţă, dacă deja n-a făcut-o, că n-a ştiut, n-a văzut, n-a auzit. Că, ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Onoarea pierdută a unui mare cardiolog

Este un medic strălucit. Specializat în bypass-ul coronarian şi autorul primului transplant de inimă ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Cuţitul din spatele lui Chiliman

Ce faci dacă în organizaţia pe care o conduci ai un om de toată isprava? Un om care, fără ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei