Site-uri recomandate

Anvelope vara
Magazin online vanzari Anvelope iarna ieftine
Pariuri sportive online
Poker Online
Adauga anunturi gratuite de mica publicitate
Bonus Pariuri Sportive - Pariuri Sportive online din Romania
Oferte Litoral
Inchirieri auto
Implant dentar, clinica stomatologica romano-franceza
Sports Cars
Implants dentaires
Implanturi dentare Bucuresti
Anvelope - de sezon la preturi promotionale
Cadouri
Traduceri - birou traduceri autorizate, traduceri legalizate, apostile si supralegalizari
Piscine - constructii piscine si magazin intretinere piscine
Incarcator baterii laptop - Accesorii laptop
Cabinet stomatologic Timisoara - implanturi dentare, endodontie, estetica dentara



 
Editorial | Editie scrisa
25.01.2011

Băsescu îi achită nota de plată lui Boc

de Andreea Pora 

61 comentarii

Cabinetul Boc se dovedeşte pe zi ce trece o idee proastă, aplicată şi mai prost.Cu greu s-ar putea găsi acum o combinaţie mai eficientă de tembelism şi neruşinare, care să izbutească să compromită toate ideile bune la nivel teoretic. Adică, reforma sistemului de pensii, a administraţiei, educaţiei, sănătăţii, salarizării şi cheltuielilor publice şi, în general, orice demers absolut necesar spre un stat modern sunt decredibilizate pas cu pas într-un efort comun al întregului guvern. Nu ştiu dacă preşedintele Băsescu este conştient de acest lucru şi n-are ce face sau dacă chiar începe să fie contaminat de iluzia că răul şi prostia se află oriunde în altă parte decât în guvernul pe care îl girează. Fractura dintre discursul prezidenţial despre reformarea statului şi acţiunea guvernului s-a transformat într-o prăpastie peste care mai spânzură o singură punte, tot mai îngustă şi mai şubredă. O punte, care, e adevărat, indică sensul corect al drumului. Ceva cam ca Steaua Polară, care le arată rătăciţilor nordul. Ca un şcolar sârguincios, Emil Boc încearcă să păstreze azimutul dat de preşedinte: legi, reducerea deficitului şi a funcţionărimii, desfiinţarea privilegiilor şi a inechităţilor, în timp ce în spatele lui clasa de derbedei azvârle cu ghemotoace de hârtie şi desenează măscări pe tablă.

Puţine au fost măsurile Cabinetului, corecte la nivel de principiu, cum tot repeta Traian Băsescu, dar care să nu fi fost sabotate de acte normative aiurea sau de incompetenţa organizatorică a ministerelor. Ultimul exemplu, cel al recalculării pensiilor militarilor, este doar încununarea unui ciclu al prostiei. Da, pensiile speciale - ale militarilor, poliţiştilor şi sereiştilor - trebuiau aduse în sistemul public şi în parametri normali, prin raport cu alte pensii şi cu uriaşul deficit. Chiar şi în 2011, statul va plăti pentru pensiile acestor 180.000 de foşti purtători de uniformă peste 1,2 miliarde de euro, pensii care sunt de 2,4 ori mai mari decât cele obişnuite. Singurii privilegiaţi rămân magistraţii, care încasează, prin propria lor bunăvoinţă şi generozitate, de 12 ori pensia unui cetăţean. Da, militarii trebuie să înceteze să mai fie o categorie privilegiată din false considerente ale patriotismului şi epoleţilor. Da, pensiile militarilor cresc în proporţie de 80% şi nu scad. Şi, da, este adevărat că televiziunile mogulilor au manipulat şi au purtat, în stilul deja clasicizat al nonjurnalismului şi antideontologiei, o campanie împotriva guvernului. Traian Băsescu are dreptate arătând spre toate acestea, ele sunt corecte. Ce folos însă?

Toate principiile din lume nu pot acoperi faptul că guvernul a dat-o din nou cu oiştea-n gard. Că n-a fost capabil să prevadă că termenul de aplicare a legii, 1 ianuarie 2011, nu va putea fi respectat, că pensionarii nu-şi vor putea procura actele, alea care mai există, în timp util şi că nici dacă guvernul punea la muncă (ceea ce e imposibil) toată funcţionărimea română, tot n-ar fi reuşit să proceseze corect, şi nu cu greşeli de ortografie şi aritmetică, 82.000 de dosare. Cineva acolo sus ori e prost, ori sabotează pur şi simplu, pentru că nu trebuie să fii un Einstein al organizării ca să-ţi dai seama de la început că recalcularea va ieşi prost şi că Realitatea şi Antena 3, care, oricum, îţi fac agenda, vor aplauda de satisfacţie. În al doilea rând, mă întreb oare onor guvernanţii, care plătesc mii de euro pe jurişti şi firme de avocatură, chiar nu au avut curiozitatea să-i întrebe dacă Hotărârea de Guvern nu cumva adaugă la lege şi care sunt şansele ca reclamanţii să câştige în instanţe? Dacă ar fi făcut-o, ar fi aflat probabil înainte să le pice drobul de sare în cap că actul normativ riscă să fie suspendat. În loc să se isterizeze în prime-time sau s-o trimită pe doamna generăleasă, care cred că serveşte armata de pe vremea lui Dej, Gabriel Oprea, un general cu două stele câştigate pe câmpul haiduciilor politice, mai bine ar fi comunicat săptămână de săptămână cum stă situaţia şi ar fi cerut milităreşte amâ­narea termenului de recalculare.

Încercările lui Traian Băsescu de a ascunde ruşinea Cabinetului sub preşul bunelor intenţii nu mai au succes. Pentru a nu ştiu câta oară, Băsescu scoate din foc castanele arse de Boc & echipa şi le răceşte forţat sub jetul principiilor care scuză mijloacele. De ce? Pentru că premierul e terminat din punct de vedere al credibilităţii, iar Băsescu e forţat să-şi sacrifice şi ultimele procente ale încrederii. Situaţia e însă comică. În loc să-i dea cu capul de pereţi pe miniştrii responsabili de eşecul recalculării, aşa cum ar fi normal şi cum probabil îl mănâncă palmele, preşedintele se concentrează pe lupta cu mogulii (nu că ea n-ar fi justificată şi necesară), care a ajuns un fel de gimnastică de recuperare a onoarei pierdute pe câmpul de bătălie al incompetenţei guvernamentale. Iată, Băsescu a suportat cu dinţii încleştaţi şi un zâmbet ironic huiduielile din Ziua Unirii, ceea ce arată că nu este dispus să facă niciun pas înapoi. Poate totuşi are dreptate. Până la urmă, singurul argument care rezistă în actuala situaţie este tot acesta: mogulii şi Alianţa lărgită Grivco ar tăia, cu profesionalism, e drept, orice punte spre reformă. Preţul este însă ridicol de mare. //

Taguri: Cabinetul BOC, Traian Basescu, pensiile militarilor, uniforma militara, reformarea statului.

 

Comentarii (61)

Adauga comentariu

Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
Nume:
Email: (nu va fi publicat)
Comentariu:
  • 02.02.2011 | miha a scris:
    Pentru Coco .Inaite de a ne ironiza pe noi,cei care nu*l divinizam pe Base,pune ochii pe o carte de gramatica.In alta ordine,daca fiului tau,bolnav de leucemie i s-ar face o asemenea nedreptate,cred ca....te-ai bucura?Sa-ti fie rusine!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 01.02.2011 | B.F. a scris:
    Și noi avem spioane! Maestrul Nistorescu cu spiritul lui fin de analist politic a făcut o descoperire înspăimântătoare pe care ne-a semnalat-o acum câteva zile în ziarul pe care-l păstorește. Dușmanii armatei Române nu sunt vampirul de Băsescu și cosașul Boc ci două femei cu mult mai perfide, Andreea Pora și Alina Mungiu. Strigatul lui disperat „Ofițeri și subofițeri! Atenție la Andreea Pora și Alina Mungiu!” a mobilizat viteaza armată care le-a pus imediat sub observație . De acum încolo când se vor apuca să scrie ceva, ochi vigilenți de plutonieri si generali vor căuta să vadă ce scriu și pentru cine scriu. Când se vor duce la culcare ochi neadormiți de maiștrii militari și colonei vor urmării din șifonier și de după perdeluțe dacă chiar dorm sau fac oarece lucruri necreștinești. Dimineața când se vor așeza pe vasul de toaletă ochi de sergenți și maiori vor apărea din gaura de scurgere să vegheze ca murdăriile să nu ajungă în capul unui militar. Acum cele două dușmance nu vor mai avea nici o scăpare!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 01.02.2011 | laurentiucat a scris:
    @coco.ma demasc si eu. il vad pe crin antonescu.face o alianta cinstita,adica pe fata.nu postelectorala sa iasa guvernul ce-am visat. nu e corupt,nu are afaceri de niciun fel,e inteligent,stie sa faca aliante si sa le pastreze.adica stie ce e acela un compromis inteligent. are toate calitatile peste basescu,mai putin una..nu a stiut sa-si apropie serviciile si cadrele..poate e un avantaj in viitoarea si adevarata reforma a statului. asta de acu e comicarie,chiar o compromitere a ideii prin trimiterea in derizoriu. sa nu-mi zici acu,ca-l vrei pe isus.a inviat o data.. eu vreau acum doar un om cu bun simt si care sa respecte cuvantul dat. sunt sigur ca antonescu va dezamagi pe multi,ca antenele si realitatea care acum il lauda vor trece la injuraturi. dupa mine,obiectivele pe care le are antonescu sunt cateva: -competenta in administratie si avansare pe merit. - reducerea evaziunii la cote rezonabile si introducerea legii controlului averilor. -eliminarea monopolurilor ascunse din sectorul alimentelor si al bunurilor de larg consum. -reformarea adevarata a justitiei si a invatamantului. restul ar veni de la sine..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 31.01.2011 | Sean a scris:
    @coco(#57)...dragă coco, datorită modului inteligent in care ai pus problema (numai "pentru toti care nu mai incap de Basescu"), uite că m-am demascat! Dar, stii ce? Hai zi tu prima dată pe cine vezi in locul lui Băsescu din partea "propriei" sale miscări stanga-dreapta, după terminarea celui de-al doilea mandat! Sau modificăm un "pic" Constitutia ca la Lukasenko? Să nu mai batem capul degeaba!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 31.01.2011 | coco a scris:
    Ca intotdeauna am citit articolul doamnei Pora cu incintare.Am mers chiar mai departe si am citit si comentariile. Dintr-o parte si alta dar toate in limita decentei. O intrebare pentru toti care nu mai incap de Basescu: care ar fi in opinia lor inlocuitorul care ar merita sa-i ia locul? Asta si din perspectiva pe care ne-au dat-o ultimile zile, respectiv alianta dreapta-centru stinga, alilnierea lui antonescu la politica lui ponta de boicot si sustinere a pesedistului din CJ. Asta se poate numi optiune?Chiar as dori niste raspunsuri, dar nu pe logica ca sa scapam de basescu am facut aceasta alianta, care nu tine.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 30.01.2011 | Sean a scris:
    @Mara(#51)...Citez din comentariul tău..."Ati raspuns la un comentariu spunand ca guvernul este prost dar directia este buna." Oare unde si cand am mai auzit o asemenea idee? Să fi fost prin 1989? Cred că da! Seamănă cu părerea tov. Iliescu despre comunismul romanesc! Deh, sangele apă nu se face!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 30.01.2011 | europa58 a scris:
    Modernizarea lui Basescu: a primit de la Nastase 700.000 de bugetari. A permis dublarea numarului in timpul domniei sale. Incearca sa-si repare greseala taind ce poate si numeste asta modernizare. Pensiile militare: citat, cred ca din ziarul financiar sau Capital :"La discuţiile de anul trecut pe legea pensiilor, Guvernul a calculat că statul va face economii între 500 şi 800 de milioane de euro pe an prin intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de pensii" Dintr-un miliard de euro vor economisi 500 mil . Cum explicati ca anul acesta bugetul de pensii e mai mare? (1.100 milioane) ,Capital estimeaza ca in totAL SE VOR CHELTUI IN PLUS 70 MILIOANE euro.Era vorba ca taie de la chiaburii ce au peste 3000.De fapt la 40% din ei le creste pensia, si cu milioane bune!Deci de la austeritate am ajuns la ideea nobila de a-i ajuta pe bietii plutonieri care oricum depaseau un profesor. Eu cred ca astia au vrut de fapt sa cresca pensiile militare pe sest, dar militarii inca nu s-au prins.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 30.01.2011 | laurentiucat a scris:
    basescu este exact genul primului secretar de partid care se batea cu caramida in piept,dadea cu barda in stanga si-n dreapta,dupa care mergea la masa,manca,bea,spunea bancuri si se consola cu vreo dameza.. vi se pare cunoscut?mie da..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 30.01.2011 | mihaela a scris:
    Vii se pare corect ca unui copil bolnav de leucemie,sa i se ia ajutorul de handicap pentru faptul ca se simte bine,este in remisiune,asa ca ce nevoie mai are de bani! Este cazul fiului meu care nu mai primeste alocatia de handicap pentru ca se simte bine,deci nu e pe moarte, Multumesc d-na Pora ca-i sprijiniti.Va doresc sa traiti bine!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | victor ciudacu a scris:
    De ce il sprijina Basescu pe Boc? Pentru ca s-a fript cu Tariceanu! Altfel, cu toate greselile lui, Basescu face exact lucrurile pentru care l-am votat. Una din greseli a fost ca a subestimat rezistenta societatii romanesti la reforma. In teorie, intr-o anumita masura, cei mai multi sunt de acord cu discursul anticoruptie, cu principiile dreptatii si eticii, CU CONDITIA SA NU-I AFECTEZE PE EI: ii condamna pe politistii care iau spaga, dar sunt gata sa dea una cand ii prinde radarul; se indigneaza la adresa nu stiu carui medic, dar ei la ghiseu, la locul de munca, sunt indolenti; sa se scada pensiile nesimtite, dar nu si a mea sau a lui tata, s.a.m.d. Comunismul si apoi neocomunismul iliescian au creat o tara de asistati. Adaugati privilegiatii si familiile lor si va puteti da seama de dimensiunea rezistentei la schimbare. Iar apelul la trecutul glorios nu ajuta, daca e sa vorbim de istoria reala. De la uzurparea asistata de Maniu si de o buna parte a clasei politice interbelice multlaudate a Regelui Mihai de catre Carol al II-lea, Romania traieste pe langa fagasul normalitatii istorice. Mai e nevoie de generatii ca sa intram in normal. Fiindca generatia politica Antonescu-Ponta nu e normalul...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | Mara a scris:
    Andreea, in general apreciez mult articolele dv. dar dupa asta am un gust amar. Pe de o parte va inteleg (obosim in asteptarea instaurarii normalitatii) dar poate din dorinta de a fi echidistanta, neutra, loviti cam tare in guvern. Recunosc ca nu sunt cei mai buni din cei mai buni dar totusi se incearca ceva. Ati raspuns la un comentariu spunand ca guvernul este prost dar directia este buna. Atunci trebuie scris mai mult despre asta. De pe margine vedem imediat solutiile si din doua miscari am da sah mat. Totusi in realitate nu-i chiar asa usor. Sa ne intrebam in ce hal sunt arhivele din Romania si cum a lucrat functionarul roman 20 de ani. Repet, va inteleg partial. Rabdarea mi-am pierdut-o si eu de multe ori in fata pacientilor care nu reuseau sa vada ceea ce eu vedeam imediat. Si totusi nu puteam interveni, trebuia sa astept si sa-i conduc spre momentul intelegerii. Ei trebuiau sa vada cauzele si consecintele si mai ales trebuiau sa-si asume responsabilitatea schimbarii in bine. Ani si ani asteptam aceste momente (de multe ori increzatoare, de multe ori obosita si nerabdatoare). Am tinut mereu cont de toate elementele implicate....sau macar am incercat cat am putut :) De aceea spun ca situatia este mult mai complexa. In 20 de ani pacientul numit Romania a suportat operatii, transplanturi si iar operatii pana cand a devenit un monstru. Este imposibil ca acum cand incerci sa pui mana la locul ei, ficatul unde trebuie, inima in cavitatea ei smdp sa nu atingi si cate un vas sau sa faci incizii nedorite. Operatia care se incearca acum este atat de complicata si cere perfectiunea unei maini care numai asta a facut, dar culmea...o face pt prima data dupa 20 de ani. Numai bine!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | barbu mihalcea a scris:
    Basescu a fost singurul om politic care a transmis mesajul necesitatii modernizarii Romaniei. Cei care l-au votat, pentru acest mesaj l-au votat. Consider ca implicarea lui nu a fost suficienta de moment ce justitia este inca controlata de oamenii regimului Iliescu si a sferelor de interese, in parlament comisiile au majoritate din opozitie, de moment ce orice incercare a guvernului de a schimba ceva se loveste de zidul opozitiei, care nu doreste decat demolarea oricarei incercari de a umbla la privilegii. Sigur ca sunt balbaieli cand aparatul de stat nu vrea nici o schimbare, cand simt o amenintare stiind ca au ajuns sa ocupe functii prin pile si relatii. In ultimii cinci ani liberalii, ca de la PSD si PC nu sunt pretentii, infiltrati de locotenenti ai neocomunistilor, baronilor si mogulilor, s-au straduit din rasputeri sa duca in derizoriu orice incercare de modernizare a tarii - fiind de fapt lancea mogulilor, baronilor, interesolr vde grup, gastilor, penalilor de orice orientare, ascunsi prin parlament si prin structurile si institutiilor statului. N-am auzit un mesaj de la varful partidelor din opozitie ca ar dori sa stopeze coruptia, tunurile, baroniada...sa faca un stat modern. Sunt purtatorii de directie ai acestora si ai mogulilor de presa (toti cu dosare penale) care prezinta romanilor o alta Romanie...care seamana confuzi si neincredere prin toate goarnele lor. Basescu a dezamagit ca nu a fost mai implicat, ca nu a gasit metodele se elimine gunoaiele, balastul politic, ca nu a reusit puna bazele unei justitii nepolitizate si incoruptibile, un parlament care sa-i asigure promovarea legilor pentru un stat de drept. Mai are trei ani si daca este un politician care vrea sa ramana in istorie ca un reper catre al unui de sperat stat modern, atunci trebuie sa stie a actiona pe masura. Cu ticalosii ne exista jumatati de masura, ezitari...cu ticalosii nu se negociaza. Sper ca exista suficienta romanime care sa-l sprijine...daca va vedea ca vrea, ca are arme si...suficienta vointa si minte. Guvern are, oameni mai gaseste...vointa si forta sa aiba!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | rizoaicad.arges a scris:
    In data de 26-01-2011 am transmis SOLUTIA de mai jos, urmatoarelor institutii: --Presedintiei cu Nr.1646; --Guvernului cu Nr.131; --Ministrului Muncii, Ioan Nelu Botis cu Nr. 922. SOLUTIE, pentru iesirea din haosul provocat in sistemul de pensii, atat de legile si hotararile haotice si incoerente ale Guvrnului, cat si de brambureala unor hotarari judecatoresti! Pentru ca cei afectati asimileaza cuantumul pensiei, cu un drept patrimonial privat, ce nu poate fi diminuat, deoarece diminuarea lui ar echivala cu o “nationalizare” partiala, Guvernul are dreptul sa impoziteze orice patrimoniu privat, in conformitate cu nevoile societatii si cu promovarea dreptatii si echitatii intre membrii societatii. In acest scop, Guvernul Romaniei poate emite urmatoarea Ordonanta de Urgenta: Art. 1. Pentru toate pensile in plata la 31-12-2010, INCLUSIV CELE ALE MAGISTRATILOR DE ORICE NIVEL (respectiv ICCJ si CCR), diferenta dintre cuantumul pensiei in plata la 31-12-2010, si plafonul de 2500 lei (doua mii cinci sute lei), se impoziteaza cu 80%, rezultand un nou cuantum dat de urmatoarea relatie: P(n)= 2500+[P(v)—2500]x0,2. Unde P(n)=noul cuantum al pensiei; P(v)= cuantumul pensiei la 31-12-2010. Art.2. Deciziile de pensionare emise dupa 01-01-2011, se vor da pe baza noii legi a pensiilor intrata in vigoare la 01-01-2011. Art.3. Pensiile calculate dupa noua lege nu vor mai fi supuse impozitarii prevazute de Art. 1. Bucuresti, 22-01-2011. D.Rizoaica. Tel.0723966732

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | un cetatean surprins a scris:
    1. De Oprea nu poate scapa din motive de majoritate parlamentara. 2. Stii de ce au crescut pensiile la cei 80% si cu care se laudau toti? Astia sunt subofiterii care au avut soldele sub salariul mediu pe economie. Baieti destepti, n-au facut cerere si s-au ales cu o pensie mai mare. Abia acum s-au prins desteptii de guvernanti. Acum cica vor sa le ia banii inapoi. Numai ca astia se vor adresa justitiei pe principiul dreptului castigat. Cat de idiot poti sa fii sa face o lege pe un domeniu de care n-ai habar. Ce sa-i faca Basescu dobibocului? Daca-l da afara pierde si el puterea, poate chiar functia, pe motiv de suspendare. Asta e!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | kgore a scris:
    In ciuda impresiei pe care mi-au facut-o aparitiile dvs pe sticla, si a faptului ca de mult nu v-am citit, trebuie sa recunosc ca articolul m-a surprins placut. Analiza pe care o faceti, distanta si rece, va pune mult mai bine in valoare inteligenta, decat inversunarea televizata cu care aparati mereu PDL-ul. Aveti perfecta dreptate: nu ideea de reformare e rea, ci incompetenta guvernului care este primul si propriul sau sabotor. Ori pentru asta e de vina si Basescu. Pentru ca accepta sau nu vede sau pentru ca el l-a tinut cu dintii acolo pe Boc. Si, imi mai permit o afirmatie, guvernul plateste nu mii de euro unor firme de avocatura, ci milioane. Vedeti cazul de 23 milioane de euro de la Ministerul Transporturilor, care pe mine m-a socat.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | Andreea Pora a scris:
    Pentru Liviu din Timisoara Am scris suficiente articole critice la adresa lui Basescu, a PDL si cabinetului Boc. Critic insa ceea ce cred eu ca trebuie criticat, la fel, aprob tot ce cred eu ca merita. Pentru a-i multumi pe cei care vad in Basescu raul suprem in tara asta, nu sint suficiente nici macar urlaturile non-stop "Basescu dictatorul", "guvern de nenorociti si criminali" etc. Nimic nu-i poate multumi acum, desi, culmea, au la dispozitie Antena 3 si Realitatea. Dar nu-mi fac griji, multumirea le va veni prin 2012, cind Alianta imorala va face ordine. Se va fura mai virtos decit acum, dar vor fi multumiti pentru ca cei doi moguli vor adopta in unanimitate legea omertei. Vor fi multumiti pentru ca nu vor mai vedea arestari, dosare de corupti si nici victime politice. Nastase va scapa de judecata, Vintu isi va recistiga sanatatea pierduta si rotula rupta se va vindeca de la sine, Nicolescu nu va mai lesina impartind fonduri Phare pentru false inundatii... si tot asa. Va fi o multumire generala. Sa le fie de bine celor care doresc asta. A, si sa nu uit, marii jurnalisti care acum poarta flamura Aliantei vor fi si ei multumiti pentru ca si-au incheiat cu succes misiunea. Reamintesc, guvernul e prost, Basescu a gresit punindu-l pe Boc, dar directia e corecta.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | Liviu din Timisoara a scris:
    Doamna Pora ... va rog mult, scrieti un articol critic si la adresa lui Basescu ... sa fie toata "opozitia" multumita! Nu stiu cat vad unii in Basescu un soi de Mesia ...dar, e sigur ca altii il vad ca Indezirabilul CU ORICE PRET! Cine sa le tina isonul, are! Cred ca stiu cine sunt aia: cei care nu au fost striviti pe la cozi, in vremea lui ceausescu! Eu, sa stiti ca am fost ... si am avut si nopti de stat la rand pentru un kil de zahar...si, nu eram decat un copil!Am toate motivele sa ii urasc pe toti sustinatorii lui Iliescu&Co.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 29.01.2011 | Caliman Eugen a scris:
    D-na Pora se afla mereu intre doua tabere,din care cu siguranta nu ar alege pe niciuna,dar a treia inca nu exista. O tabara apartine sacalilor economici,iar cealalta "tatucului" politic,ambele fiind la fel de nocive pentru Romania martirizata economic si social de acestea,ambele repugnindu-ne,deoarece impiedica de 2o de ani,ca economia sa ajunga in administrarea generala a adevaratilor oameni de afaceri. In aceasta situatie,d-na Pora pe cine sa aleaga,fiind vizibil ca daca "a luat in brate pe Basescu"(cum se exprima un comentator),nu avea altceva mai bun de facut. Cel mult, putea sa iasa din profesia de analist si comentator politic,media.Asa ca mai incet cu "atacurile"...la analist!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 28.01.2011 | laurentiucat a scris:
    nu stiu unde vad intelectualii astia care se cred anticomunisti, ca pd e dreapta,ca basescu e altceva.. am 44 de ani,in 16 dec 89 aruncam manifeste la 12 noaptea.in 90 am fost printre cei care votau cu ratiu,in 2000 imi venea sa-mi tai mana cu care l-am votat pe iliescu..in 2004 am votat pe basescu dintre cei doi comunisti si 2 vajnici reprezentanti ai internationalei socialiste.in 2009 am votat cu prostanacul. cu ce e mai moral securistul basescu, fata de securistul voiculescu? si eu vreau sa-l vad pe vantu dar si pe udrea si pe ridzi dar si pe nastase la mititica..dar nu cred ca vor ajunge niciunu.nici cu basescu nici cu ponta..asa ca imi mentin optiunea crin antonescu, care eu zic, ca e cel mai moral dintre toti..

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 28.01.2011 | ip a scris:
    trebuiau sa poarte un nume ......

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 28.01.2011 | STAN PATITU a scris:
    Sa te cracanezi de ras cand vezi cati "comentatori" vorbesc de dreapta. Care dreapta domnilor? Asta de la putere este dreapta? Dar voi i-ati votat ca fiind de stanga, afiliati socialistilor europeni... V-ati schimbat si voi convingerile o data cu Basescu si PD? Asa, de-o data? V-ati trezit intr-o dimineata de dreapta? Ati simtit un fior? Vi s-a trezit brusc simpatia pentru marii capitalisti, pentru Culita Tarita, pentru Jiji Becali, pentru Casuneanu?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 28.01.2011 | laurentiucat a scris:
    iti dau dreptate pana la un punct.cu guvernul boc incompetent care compromite ideea de reforma. sunt sutinator pnl si al lui crin antonescu si iti mai zic ceva..nu antonscu ii recredibilizeaza pe voiculescu si pe vantu ci tocmai incompetenta,prostia,coruptia si demagogia prosteasca a lui basescu si boc.asta este cel mai grav,dupa parerea mea. deocamdata voiculescu nu este vice la senat din cauza lui antonescu ci a lui basescu.nu antonescu s-a intalnit cu vantu prin parcari..ci basescu. si eu vreau reformarea structurilor si serviciilor prestate de catre stat.as dori chiar reformarea inclusiv al serviciilor secrete..daca tot am pomenit cuvantul. iti dau cuvantul de onoare ca nu am afaceri cu staul,nu am avere semnificativa,am firma mea unde eu centrez eu dau cu capu,la fel si sotia.si eu doresc un stat eficient,necorupt,in care se respecta regulile,in care cetatenii sunt egali.am avut o sansa in 2009 cu johannis.cred d-na pora ca ar trebui sa va muscati limba si sa regretati toata viata faptul ca v-ati aflat in barca gresita. "s-auzim de bine!" cum zicea:"al dumneavoastra neculai constantin munteau".

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | octavian iulius a scris:
    Nu putem desprinde persoanele politice Basescu si Boc de responsabilitatea actului guvernarii. Ca sa faci reforma trebuie sa stii scopul final (proiectul de societate pe care vrei sa-l fundezi), sa stabilesti functie de asta mijloacele adecvate si sa alegi oamenii potriviti, priceputi si suficient de cinstiti pentru a lucra la acest proiect. Din pacate, incepand cu aspectul legiferant unde parlamentul nu a mai discutat o lege de f. mult timp si unde s-a votat fraudulos o lege f. importanta si la care presedintele nu a reactionat, trecand la aspectul executiv in care presedintele e direct implicat si care e dominat de confuzie (lipsa mijloacelor adecvate si neintelegerea scopului final, a proiectului) si in fine puterea judecatoreasca evident subiectiva nu putem aprecia decat ca nu s-a inteles nimic din cele 3 categorii in schimbarea societatii. Implicarea obstinata si clara a presedintelui in luarea si punerea in practica a deciziilor executivului si puterii judecatoresti face ca el sa fie indistinct de guvernul Boc si in aceeasi masura direct responsabil

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | ioan t. a scris:
    D-na Pora, toata stima si consideratia mea ! Consider ca pe D-l Boc il judecati prea aspru ! Este pur si simplu un ardelean cinstit si bine intentionat care este nevoit sa lucreze cu miticii din ministere care ar face orice sa-l compromita (cel putin 80% din ei) Fac parte din ardelenii care regreta faptul ca Ardealul nu are autonomie, inclusiv parlament propriu. La noi economia de piata functioneaza multumitor, exista deja o clasa medie care-si face cumparaturile in Ungaria, concediile tot acolo, spre Europa si spre lume plecam si venim din Budapesta. De altfel soseaua spre Bucuresti este impracticabila (locuiesc in Baia Mare). Ni s-a promis construirea unui drum rapid Baia Mare - Budapesta pentru a avea un acces mai usor spre civilizatie (a promis Budapesta nu Bucurestiul ! ) Sa nu intelegeti ca suntem unguri, dimpotriva, marea majoritate nici nu vorbim limba maghiara. In schimb, acolo, comerciantii, cei din hoteluri si magazine vorbesc binisor romaneste pentru ca interesele lor economice o cer. Prin urmare, pe noi ne intereseaza din ce in ce mai putin galceava miticilor si din ce in ce mai mult sa prosperam prin munca corecta si cinstita (har domnului, cine vrea sa munceasca, gaseste).

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | victor a scris:
    Pai, doamna Pora, cine l-a pus cu incapatinare de 5 ori pe Boc prim-ministru? Cu cine este prietena (ca sa zicem asa) principalul om - dama bine - din guvernul acesta? Basescu e singurul vinovat, nu guvernul asta care asculta orbeste de ordinele lui Basescu. Artcol gresit din prima idee.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | fliper a scris:
    -ati avut dreptate tot timpul dar o pensie de militar trebue sa fie dubla fata d un om care a lucraza in civil nu de zeci de milioane cum e acum au avut destule privilegii cand au lucrat spital militar,popota haine salarii mari si nu au contribuit cu un leu la sanatate si pensii basescu vrea sa faca ceva dar jigodiile nu se lasa de ciolan orcum ca la noi la nimeni un sfert din pensionari au stagiul si varsta complete restu mananca pensie gratis numai basinoasa de campeanu si cei de la p.s.d si p.n.l au umplut tara d asistati sociali si pensionari niste jigodii

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | victor L a scris:
    Cam multa otrava in cuvintele dvoastra, dna Pora. Prea des vizitati iRealitatea: "Cabinetul Boc se dovedeşte pe zi ce trece o idee proastă, aplicată şi mai prost". Cuvinte din astea doar acolo se pot auzi. Bravo natiune.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | no name a scris:
    e clar Băsescu nu e rău dar îl mint ăia din jur... Băsescu a neglijat activitatea guvernului cam mult în ultima perioadă... tanti șefa de la pensii a reușit să aleagă într-o săptămână militarii eroi de militarii care culegeau porumb dar CCR e rea și nu are încredere în puterea de judecată a tantilor șefe de la casa de pensii. Idei și intenții bune avem toți d-na Pora, dar președinte bun e doar ăla care le aplică. Pregătiți-vă de vremurile când Băsescu va fi ca Putin și premier nu doar președinte. Veți mai scrie doar despre mogulii răi. Înțeleg că oricum nu e nimeni mai vinovat ca ei. Ei cu opoziția decid tot, nu guvernul, nu Băsescu. Cred că veți primi postul lui Dulea ca să stârpiți organele dăunătoare mogulilor. Șefa de la deontologie...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | A.Dinu a scris:
    S-a dorit o lege unitara a pensiilor si se pare ca o avem. Au ramas pe dinafara magistratii. Printre principiile care pot rezista sunt acelea ca pensia, mai bine zis cuantumul ei, sa fie stabilit in raport cu veniturile realizate de o persoana in intreaga sa activitate, conditiile de munca in care si-a desfasurat activitatea (deosebite, speciale sau alte conditii), contributia sa pentru pensia suplimentara (multi fac confuzii operand cu acesti termeni), si de ce nu posibilitatile economice la un momment dat. Se afirma ca militarii nu au contribuit.Ei personal nu, dar unitatea unde erau incadrati vira lunar la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale impozitul si CAS calculat la fondul total de solde si salarii. Odata cu fila CEC pentru ridicarea numerarului necesar platii soldelor si salariilor, trebuia sa prezinti la banca si dispozitiile de plata impozitului si CAS. Tot mai multi isi vor da seama ca de fapt, prin Legea 119/2010, nu s-a urmarit taierea pensiilor militare ci respectarea unor principii legale. Principii bune aplicate (explicate) prost = cofuzie, manipulare, isterie.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | Hadrian a scris:
    Buna ziua.O singura intrebare am;unde sunt postacii care foloseau articolele dnei Pora ca pe o ocazie de a lovi in opozitie , cu sau fara motiv?Au ramas cumva in offside si nu mai au voie sa loveasca mingea?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | mariana a scris:
    doamna Pora va felicit inca o data pentru toate comentariile dumneavoastra aveti mare dreptate dar eu nu cred ca numai basescu si cuvernul acesta trebuie sa plateasca ci toti politicienii care au fost la putere timp de 20 de ani. mie imi pare tare rau ca oamenii au memoria scurta si uita ce sa intimplat cind era nastase cu iliescu la putere atunci a fos un dezastru national atunci sa vindut tot si sa distru aproape toata industria cel putin la brasov eu am ramas somera la virsta de 40 de ani si nu a fost cu voia mea ci am fost disponibilizata pe motiv ca nu mai sunt comenzi de suruburi ceia ce a fost fals acum sunt asistent personal si am venit de 460 lei si totusi mai sper ca ceva bun se va intimpla in aceasta tara .a si inca ceva este foarte greu sa te lupti cu o asa mafie bine organizata vezi aceasta cualitie cu securistul de felix vintu simulti din justitie este clar si pe fata.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | marian a scris:
    Dna Pora pare acel personaj care cu lacrimi in ochi o implora pe sotia lui Stalin sa-i spuna marelui conducator cum mor taranii rusi impuscati pe camp si il chema sa vina sa-i salveze. In naivitatea ei nu stia ca ordinul veneau chiar de la marele conducator. Dupa ce ordinul era executat, venea si marele conducator si il executa pe excutant in fata poporului care ii multumea ca i-a scapat de o bestie.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | LALA a scris:
    AM CITIT DIN MESAJE SI SE CONFIRMA CEEA CE SCRIAM MAI DEVREME,OAMENI ORBITI DE URA,IL ATACA PE BASESCU ABSOLUT FARA NICI UN ARGUMENT! CINEVA SCRIA,BASESCU CAPUL MAFIEI! SE CRUCESTE SI UN ELEV LA PRIMARA! INCERCATI DOAMNA PORA SA SPALATI NEINTELEGERILE DREPTEI IN FAMILIE,ALTFEL VETI RAMANE INTRE DOUA CARUTE,NEGLIJATA DE UNA SI SI FARA CREDIBILITATE ...DE ALTA!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | AMA a scris:
    DOAMNA PORA,VA URMARESC DE ANI SI ANI SI INTOTDEAUNA V-AM ADMIRAT LOGICA SI FERMITATEA ANTICOMUNISTA! DE CATEVA LUNI BUNE INSA CU SAU FARA VOIA DVS DATI APA LA MOARA CHIAR ACELORA PE CARE O VIATA I-ATI DETESTAT,PRIN PREZENTAREA SINGURULUI GUVERN CARE INCEARCA REFORMA ROMANIEI IN ACELEASI CULORI PRECUM ALIANTELE FACUTE SAU VIITOARE! INDIFERENT DE GREUTATILE SI INADVERTENTELE INCERCARILOR DE A DA PIEPT CU STAFIA ROSIE DIN OASELE OPOZITIEI,DVS CRED CA IN CALITATE DE JURNALIST PROFESIONIST SI SUSTINATOARE A DREPTEI AUTENTICE ROMANESTI,INDIFERENT DE STANGACIA UNOR MINISTRI SAU DE GRABA DVS,AR TREBUI SA FITI MAI CONTROLATA IN EXPRIMARI,PENTRU CA MAINE VETI FI CONSIDERATA OMUL LOR! O SINGURA INTREBARE:CONSIDERATI CA S-A GRESIT IN RECALCULAREA EPOLETILOR BOLSEVICI?DE CE? CEEA CE BASESCU A REEVALUAT A FOST DE FAPT UN TIMP DE RELAXARE VIS A VIS DE CAMPANIA MILITARO-MOGULEASCA IMPOTRIVA REFORMELOR,PENTRU STIM CA ORICE MURITOR INSCRIS LA PENSIONARE ARE NEVOIE DE ACTE DOVEDITAOARE PENTRU MUNCA PRESTATA,INCLUSIV BABACII LUI CEAUSESCU CEI CARE NU AU FACUT NIMIC INAFARA DE SUSTINEREA DICTATURII! SORRY,INCERCATI SA VA RECONSIDERATI PORNIRILE!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 27.01.2011 | cristi a scris:
    Eu cand il vad pe dl. presedinte pe la televizor facand comentarii politice ca un ... comentator, ca si cand n-ar avea nici putere nici raspundere, ma intreb cine poate fi in asa hal de rupt de realitate ca sa-l creada. Pai Basescu a facut si guvernul si majoritatea parlamentara care il sustine. Si PDL e tot creatia lui. Dl. Basescu apare pe la televizor sau in vreo conferinta de presa si isi expune parerile, dupa care guvernul si pedeleii stau si in cap daca asta e parerea presedintelui ca trebuie sa faca. Dl. Basescu e 100% responsabil pentru toate tampeniile guvernului pe care l-a impus.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | sveyk a scris:
    bravo dna pora

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | Sean a scris:
    Bine ati revenit d/na Pora cu un picior pe pamant!(pe-al doilea il veti pune jos atunci cand il veti lasa si pe dl. Basescu; deocamdata vad ca mai nutriti oarece sperante vizavi de dansul; desigur e treaba si optiunea dvs.). Aproape ca nu mai e nimic de adaugat la lista viciilor actualilor guvernanti. Ca vor veni altii, mai buni sau mai rai, e o alta discutie. E clar insa ca acestia trebuie sa plece! Cu cat mai repede, cu atat mai bine! Probabil ca aici se ascunde partea imperfecta a democratiei! Revenind la chestiuni strict tehnice, nu-i sigur ca militarii, si ceilalti care n-au contribuit cu nici un ban pana acum, trebuiau neaparat bagati in sistemul public de pensii. Nivelul pensiilor lor este desigur o alta discutie. In al doilea rand, am mai spus-o si cu alte ocazii, nu-i tara normala aceea in care statul da pensii mai mari decat salariul Presedintelui in exercitiu! (asta asa, la prima strigare). In al treilea rand, tot la capitolul "tehnic", v-as supune atentiei nu neaparat gramada de acte normative declarate neconstitutionale(clopotelul de alarma ar fi trebuit sa sune de la primul caz), ci problema majoritatii parlamentare "forjate" de dl. Basescu, vizavi de ultima "isprava" a clasei noastre politice: decizia CC in problema CSM! Unde a fost aceasta majoritate cand Senatul a votat CSM-ul? (stiti prea bine ca nu acesta este primul caz!) Avem sau n-avem majoritate? Dar de unele prevederi dubioase ale legii privind avocatii, propuse de PDL-istul Buda aveti cunostinta? In ultimul rand, recent m-am lovit de faimoasele OUG privind taxa de poluare. Merita studiate din punctul de vedere al dreptului administrativ! Ca studiu de caz! Pentru ca aproape nu exista principiu al acestui capitol al Dreptului care sa nu fie incalcat! Doar lacomie, hotie si aroganta! Un singur termen de comparatie: in Belgia as fi platit...JUMATATE(!) pentru inmatricularea aceleiasi masini! Sa traiti binee!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | dana petcu a scris:
    Sunteți lucidă, logică și curajoasă. Felicitări!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | Herlea a scris:
    "... si cum probabil il mananca palmele..." No comment!!!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | brucky a scris:
    Stimata d-na Pora, n-as vrea sa comentez articolul de fata intru-cat e un articol realist si corect. Ce doresc insa e sa va felicit pt atitudinea pe care ati avut-o in ultima aparitie in studioul Realitatea TV si pt "savuroasa" remarca la adresa credibilitatii d-nei (d-rei) Cretulescu si a emisiunii ei....loool. Doresc in acelasi timp, sa va rog sa evitati o noua aparitie in studiourile acelei televiziuni (btw am copilarit destul de aproape de proprietarul acestei televiziuni si chiar ne cunoastem personal-e un GUNOI UMAN). Nu va face cinste prezenta in satrele tiganesti. Succes si sanatate

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | STAN PATITU a scris:
    Toata nebunia asta se rezolva foarte simplu prin impozitarea progresiva a salariilor si pensiilor. Nu putea nimeni contesta taierea pensiei. Nu exista alte solutii atunci cand vrei sa tai veniturile oamenilor in afara celor doua : impozite si inflatie. Inflatie avem cea mai mare si Europa. Putea fi si ceva mai mare. In Canada pensia de stat este limitata superior la maxim sapte sute si ceva de dolari ! Sunt un sustinator al impozitului unic, dar in circumstantele actuale parca Nastase are dreptate: avem nevoie de impozitarea progresiva a salariilor si pensiilor. Incercarea de a taia din pensii si salarii este o prostie. ETC....

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | vlad a scris:
    Basescu este capul mafiei PDL!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 26.01.2011 | Vlad Diaconu a scris:
    Oare cum poate o persoana intreaga la cap sa-i mai acorde credit lui Basescu?? Trezeste-te, doamna, lasa culcerismele, ca nu pari fata proasta. Voi nu vedeti in ce hal am ajuns??

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | puiu a scris:
    In sfarsit un comentariu foarte bun ,felicitari doamna Pora ,dupa doi ani ii primul comentariu adevarat suta la suta ,ai inceput sa-i lasi din brate pe guvernanti si sa-i analizezi corect.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Iulian a scris:
    1) Doriti sa stiti ce cred CEI CE AU AVUT DE-A FACE CU ARMATA despre protestul pensionarilor militari? Cititi comentariile de la http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8237866-dezbatere-hotnews-povesteste-cum-fost-armata.htm Altfel, la ce reactie v-ati fi asteptat de la niste intretinuti de profesie? 2) Reprosurile aduse, acum, guvernarii Boc imi amintesc de cele din 1997, adresate lui Victor Ciorbea. De catre actualul "reformist", Traian Basescu. Va mai amintiti care era motivul pentru care T.B.&co. au sabotat CDR-ul? "Sedintele durau prea mult!" Ce vreau sa spun cu aceasta aducere aminte: nu mai dati atata atentie formei! Urmariti fondul! Totul se reduce la un bilant contabil (asa cum ne spune si FMI). Abilitatile de comunicare, eficacitatea birocratilor, replicile mai mult sau mai putin nimerite sunt doar perdele de fum. Conteaza daca bugetul va iesi cu plus sau cu minus. Follow the money! Acolo ni se decide viitorul, in felul cum ii vom tine pe "trantori" departe de "borcanul cu miere". Ca X nu comunica bine, ca Y are credibilitatea Z%, asta chiar ca nu ma mai intereseaza.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Mihai a scris:
    Articolul conține cifre interesante.. 1. 180 000 de pensionari, se recalculează doar 82 000 de pensii. Ceilalți aproape 100 000 nu trebuie să intre - citez " în sistemul public și în parametri normali" ? 2. 180 000 de pensionari cu pensii de 2.4 ori mai mari decât cele obișnuite, deci echivalent cu 432 000 de pensionari "obișnuiți". CÂȚI pensionari sunt per total în România ? 3. 80% din pensiile militare cresc. OK. După recalcularea lor se alocă de la buget TOT 1.2 miliarde de euro pentru ele ? Mai mult ? Mai puțin ? Dna Pora, taxele și accizele pentru combustibilul auto aduc ANUAL la bugetul consolidat de stat cca 12 miliarde de euro. După unele păreri, din România "zboară" anual peste graniță spre paradisuri fiscale 3.6 miliarde de dolari (cca 2.7 miliarde de euro). Cu tot respectul, mă intersează la fel de mult ce se întâmplă cu sumele de mai sus, de 10 ori mai mari decât cele implicate de o "Isterie cu epoleți sau fără".

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | trancanel a scris:
    comparati cu jenibilii din guvern pina si mogulii arata ca "soarele natiunii", "veritabili kill bill ai politicii romanesti" "chemati sa dea ora exacta in politica romanesca" ,"motorul unei generatii"...etc."analistii politici" (oare cati au studii politice?) stiu la ce ma refer!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | amuzat a scris:
    @prudent: discursul dvs de inspiratie basesciana cum ca cetatenii sunt niste cersetori care acum trebuie reeducati sa adore munca si sa nu mai ceara pomeni este oligofren. asta pt ca pe basescu nu-l intreaba nimeni unde-s locurile de munca: ca el si suita lui de incompetenti au taiat de la stat si au pus privatul pe butuci din cauza impozitelor. mii de afaceri sunt in pragul falimentului si odata cu ele se vor duce economia statului si inca alte locuri de munca. consecinta: mii si mii de oameni au ramas/vor ramane fara locuri de munca sau cu salarii din care abia se intretin pe ei, ce sa mai zic de a-si creste copii. ASA CA TEORIA CU POMANA SE CAM DUCE...in schimb se mentine aia cu Basescu care-si plateste propria nota de plata! ps: eu nu sunt adeptul egalitatii in saracie, asa cum se apuca toti semidoctii sa compare unele clase profesionale care intelectual si ca importanta sunt comparabile

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Dundee a scris:
    Apreciem la dna Pora ca nu s-a inregimentat in vreo sinecura pedelista.Pe viitor va cintari mult in cintarul credibilitatii.De aceea un TRU, o Rodica Culcer, etc. nu vor putea scrie niciodata asa un articol chiar daca dezastrul se va dubla.Desi nu sunt un fan al guvernarii, ma intristeaza aceasta opinie tocmai fiindca e 100% corecta.Si nu ma bucura jubilarea hienelor stiute.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | memento a scris:
    cand s-a facut recalcularea la civili au fost sute de mii de procese. Stie cineva exact in ce stare sunt arhivele din RO?

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | prudent a scris:
    @amuzat. La un referendum: sa se dea pomeni sau nu,cum s-ar vota? La o dezbatere pe aceeasi tema cum ar fi raspunsul? Anglia, Spania,Grecia, Irlanda au facut largi dezbateri? sauUngaria? in privinta dezbinarii: e nevoie de Basescu ca sa se vada ca un colonel de la CI are o pensie mult mai mare decat un medic primar? "pupat toti piata endependentei" este lozinca Iliescu si PSD.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Calin a scris:
    In timp ce tu te gandesti cum sa-ti traiesti viata, cum sa gasesti solutii la problemele tale, unii chiar stiu ce iti trebuie. Iti ofera solutii facile, modele. Ti se atrage atentia prin diferite metode publicitare, sloganuri si lozinci, devii ascultator. Iti alegi pe cel care iti inspira incredere. Din acest moment TU devii sclavul si ii urmezi solutiile. Mintea ta si actiunile iti vor fi dirijate, manipulate. Iti urmezi liderul, il asculti si ii executi ordinele. Frica ta este alimentata de pericole(boli inexistente, posibile catastrofe, mesaje de tipul...FNI vegheaza la linistea voastra etc). Bancile iti ofera fonduri(imprumuti cat vrei si platesti cand poti!) care te inrobesc, piata iti ofera plasme, masini luxoase si cu publicitate(sufletul comertului!) corespunzatoare.Chiar vei dori si ce nu iti este folositor.Vine si viata politica cu sloganuri si lozinci populiste, promisiuni si "pomeni", daca mai si creaza conflicte, intregul sistemul social va lucra pentru Lideri. Sistemul informational de comunicare, mass-media, internetul, jurnalistii interesati (nu pe degeaba, mananca si ei o paine) sunt alte metode de inrobire, gandirea/ideologia ta este dirijata. Daca ai ceva carte, faci chiar filozofii despre actiunile tale, le justifici, dar tot nemultumit vei fi. Vei dori mai mult, vei face chiar calcule de "cum ar trebui sa fie". Vei gandi, dar nu pentru tine, nu Tu esti seful. Vei gasi vinovati chiar si in aceia care, pot fi cinstiti(in felul lor). "Atentezi" chiar la drepturile altora. Ti-ai ales Liderul? Ai alt Lider? Nu te mai plange de viata ta, tu ti-ai pus-o in slujba Alesului. Mergi la cel pe care l-ai ales, sa-ti dea ce iti trebuie( sa-ti plateasca facturi, rate la banca, loc de munca, sanatate, pregatire si.....minte). Nimeni nu este vinovat pentru tine. Daca esti sarac, ii urasti pe bogati, daca esti salariat ii urasti sau doar invidiezi pe cei mai bine platiti, urasti politistul ca te-a tras pe dreapta, urasti politicianul din tabara advesa etc.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Vera a scris:
    Nu d-na Pora, pretul nu este prea mare. Nici un pret nu este prea mare in lupta cu hidra securisto- comunista, adica PNL-PC-PSD.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | cristoiu a scris:
    Dna.Andreea Pora,tembelismul si nerusinarea nu au ce cauta in constructia articolului dvs.O reforma se face greu si nu intotdeuna oamenii pusi sa o faca ,sunt inteligente iesite din comun .Ce li se poate cere este sa inteleaga despre ce este vorba si sa aiba o incapatanare cu care sa treaca peste atacurile adversarilor.(de obicei,adversarii au multe de pierdut.) Doua exemple : Dl.Ilie Serbanescu,un ziarist de varf,a ajuns ministru intr-o perioada de reformare a Romaniei.A trebuit sa fie schimbat pentru ca in cele cateva luni de ministeriat nu a inteles ce trebuie sa faca un ministru. Al doilea exemplu este fostul primar Adrean Videanu.In cei patru ani de mandat a facut mai mult ca orice primar de dupa 89,fiindca a inteles ca "reformarea Bucurestiului"se face in dauna propriei credibilitati.Guvernul face un lucru aproape imposibil ,implementeaza legile reformei,pe care tot el le-a promovat,intr-o perioada de criza,cu o opozitie mizerabila,cu o media detinuta de potentiali infractori ,a caror scapare este schimbarea puterii.Si opozitia si media nu au in acest moment nici o legatura cu interesul national.Si,sa nu uit,li se adauga celebrii lideri de sindicat,care incearca sa se puna din nou in fruntea maselor.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Monica a scris:
    Ce bine ca ne mai inseninati cu verva Dvs doamna Pora!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | ophelia a scris:
    Parerea mea e ca toata situatia ingrata in care ne aflam o"datoram" justitiei,incompetentei si coruptiei greu de eradicat din sanul acesteia.Daca justitia era corecta si dreapta,legea nu era incalcata sistematic,si orice vinovat ar fi primit pedeapsa meritata.Viciile de procedura abunda iar inchisoarea cu suspendare a devenit pedeapsa favorita aplicata clanurilor interlope.Nu am fi avut nici politicieni care sa-si puna mai presus de interesul national,pe cel personal.Nu s-ar fi subminat finantele publice,si nici nu s-ar fi vandut resurse nationale la preturi subevaluate.Daca justitia era corecta nu s-ar fi ascuns in sertare toate dosarele marilor corupti si nici n-am fi auzit de magistrati spagari.Nu pot sa nu amintesc si de procesele castigate la CEDO,de romani nedreptatiti de justitia din Romania,carora noi,si nu cei care au gresit trebuie sa le platim despagubiri imense.Nimic din ce e acum nu s-ar fi intamplat daca exista acea teama de aplicare a legii si erau suficiente cateva exemple.Oare cat de justificata e legea speciala pe care si-au dat-o magistratii,in conditiile in care situatia a depasit orice inchipuire???

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | ronea a scris:
    Gresiti cu aceasta personificare dusa la extrem, care da apa la moara celor care considera ca traim in plina dictatura. Cind analizezi un rezultat trebuie sa tii cont ca se lucreaza in echipa, unde unul competent este inconjurat de 3 incompetenti iar altul reformist de 10 sabotori. La guvernare este un partid heterogen, care, ca orice partid are si el uscaturile lui. Insusi Boc are probleme in a-si face simtita autoritatea in interior. La rindul lui, PDL guverneaza pe muchie de cutit cu un alt partid inca mai heterogen, nascut peste noapte, UNPR. Si totul pe fondul celei mai mari crize de la 1930 si in cea mai nereformata tara din Europa. Ei bine, nu e usor! Oprea ar trebui schimbat. OK, dar coalitia cu UNPR-ul? Boc sa plece. OK, credeti ca e simplu sa gasiti urgent altul mai bun! Basescu are puteri limitate si este aiurea sa tot spui ca ce merge bine este datorita lui iar tot ce merge prost din cauza lui. Asta inseamna sa admiti ca sintem in dictatura, adica avem o Constitutie care permite acest lucru. Ori cine a facut-o? R= regimul Iliescu. Cine a votat-o la referendum? R=poporul roman. Pai bine, atunci care-i vina lui Basescu sau al oricarui alt presedinte. Nu el ne-a dotat cu aceasta Constitutie. Un pic de logica. Din fericire nu cred ca sintem intr-o dictatura, de une si parerea mea ca nu e bine sa mai analizam pe presedinte ca si cum am fi! Diferenta dintre ceea ce vrea ci ceea ce rezulta in realitate este diferenta intre ceea ce ar fi rezultat daca era dictatura si ceea ce rezulta fiind in fapt o democratie(imperfecta, OK, dar perfectiunea nu exista).

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | echos a scris:
    d-na Pora, tin sa va felicit pentru ca sunteti un din putinele persoane publice care mai inoata impotriva curentului. dar am niste nelamuriri: - de ce nimeni nu spune ca daca pastram situatia actuala, pensiile militare sunt in faliment? Si in virtutea economiiei de piata si a democratiei, un faliment inseamna pensie 0!!(o paralela fortata, e drept, cu falimentele recente din SUA unde multi au ramas fara pensii) - de ce nu spune nimeni ca trecerea militarilor in sistem de pensii public e tocmai salvarea lor? - ce argument e ala ca reducerea pensiilor afecteaza standardul de viata al pensionarilor cand eu dupa 15 ani de activitate exclusiv in mediu privat am un salar de aprox 4000RON, mult sub pensia plangaretilor de pe sticla? unde draq e standardul meu de viata??? Cat despre incompetenta "gastii boc" e greu sa va completez.. Stiti care e drama? Ca viitori guvernati vor beneficia din plin de toate legile pe care incompetentii astia se chinuie sa le "tranteasca"!(e imposibil de folosit termenul "aplicare" la ce se intampla acum!) - vor avea o lege a educatiei, un cod a muncii ce va permite concedierea bugetarilor, o reforma a finantelor(cat e ea facuta pana acum...), o reorganizare administrativa(anuntata pana acum pe martie), pensiile vor putea fii modificate simplu prin buget, etc...

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | amuzat a scris:
    Nu, doamna Pora, Basescu isi achita propria nota de plata! Asta se intampla cand zici ca vrei sa fii presedinte-jucator si tragi de constitutie pana la limita dintre legalitate si ilegalitate pentru a interveni in actul de guvernare! Asta se intampla cand, intr-un regim chipurile semi-prezidential, tu ca presedinte iti expui punctul de vedere asupra cum ar trebui guvernata tara si a doua zi, apar ca prin miracol, ordonante de urgenta si asumari de raspundere care se potrivesc exact cu intentiile exprimate de primul om al statului. Toate acestea, desigur, fara ca natiunea sa beneficieze de o dezbatere publica a proiectelor de reforma timp in care paralel puterea legislativa capata caracter decorativ. Asta se intampla cand presedintele-jucator, chiar neconstitutional de jucator in treburile interne ale statului, uita sa-si indeplineasca atributiile reale in politica externa. Asta se intampla cand presedintele-jucator umileste categorii sociale si profesionale, dezbinandu-le, functionari, medici, profesori, ultima fiind cea a militarilor. Asta se intampla cand propriile ambitii de presedinte jucator INCULT si cu serioase probleme de logica (duda ca in armata conteaza doar sub-ofiterii-cand de fapt armata e un tot in care de la cel mai mic grad si pana la cel mai mare, se pun in slujba apararii statului) te fac sa intervii ineficient in afacerile interne ale statului! Basescu isi achita PROPRIA nota de plata!!!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | gabriela a scris:
    Dna Pora, stiti cati functionari - lucrand actualmente pentru o administratie PDL - au de fapt simpatii PSD/PNL/PC? Eu cred ca min 70%, majoritatea fiind angajati acolo in decursul ultimilor 20 ani cu concursul pilelor, relatiilor etc - metoda specifica PSD, partid de securisto- comunisti care au exersat timp de decenii aceste practici!!! Ma mir ca la cat de organizati sunt ( vezi si huiduielile de la Iasi ) au pierdut totusi alegerile de cateva ori pana acum!!! Ce tot dati in guvern, cand n-au nici o sustinere in cadrul functionarimii, ce trebuie sa le implementeze actele normative scoase cu chiu cu vai. Mi se pare un gest inutil si rautacios chiar. Cred ca un om cand e la pamant ar aprecia mai mult o mana de ajutor decat critici si ironii , ce nu servesc altcuiva decat Aliantei Grivco. O sa iasa astia de la GRIVCO la alegeri , printre altele si cu ajutorul dvoastra. Ponta ar trebui sa va zica merci pentru contributie!

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:
  • 25.01.2011 | Catalin a scris:
    In Romania a fost permanent promovat atat de politicieni cat si de televiziunile porcine omul asistat social, omul salariat la stat. Ca dovada ca acum acestia sunt multi se vede atat prin audientele mari ale acelor posturi TV, cat si prin cresterea nr. de mitinguri si huiduieli la adresa puterii. Toti acestia sunt o povara din ce in ce mai grea pentru guvernanti(indiferent de culoarea lor politica. Efectul pervers al inmultirii masive a pomanagiilor si a profitorilor bugetari va fi simtit din plin si de noua alianta PSD-PC+PNL+PC. Cu asemenea oameni tara nu mai are sanse de revenire din criza. Cei saraci vor deveni din ce in ce mai multi si mai stangisti.

    Raspunde acestui comentariu

    Va rugam nu folositi diacritice! Intrucat nu toate sistemele de operare au acelasi tip de diacritice, textele pot aparea cu semne grafice care sa le distruga coerenta. Va multumim!
    Nume:
    Email: (nu va fi publicat)
    Comentariu:

De acelasi autor

USL se pregăteşte să redevină FSN

Social-democraţii şi-a pregătit terenul să guverneze nu doar fără opoziţie, ci şi ...


Ponta se ascunde la Academie. Ultima solutie: Andronescu

Lui Victor Ponta ii plac incompatibilii si, in special, plagiatorii. Faima lor a trecut deja hotarele. Cam mult si cam ...


Între două dictaturi

Varianta Ponta la dictatura băsesciană şi ciuma portocalie arată de ce protestatarii din Piaţa ...


Victoras, arata-i lui Felix ca esti barbat!

Probabil ca Victor Ponta s-a gindit la insasi doamna Corina Dumitrescu, rectorita uneia dintre renumitele fabrici de diplome ...


Traian Băsescu a ratat pariul cu istoria. A cui e vina?

PDL trebuie să-şi asume eşecul şi, dacă e să se reformeze,  trebuie s-o facă de ...


Toate articolele (296)

Editorial

Editie scrisa | Sorin Ionita

Victor Ponta și Viktor Orbán

Primele semnale ale noului Executiv român seamănă izbitor cu debutul la guvernare al FIDESZ, în ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Deutsch şi Voiculescu, rudele de sânge ale Guvernului Ponta

Strânsă cu uşa de ziarişti, Corina Dumitrescu, ciudata (pentru neavizaţi) nominalizare a Gu­ver­nului ...


Editie scrisa | Andrei Cornea

Satana și politica

Liderii useliști și-au dat seama că au dărâmat un guvern, creând enorme așteptări ...


Editie scrisa | Rodica Palade

Cum să furi nu unul, ci multe, multe milioane

Averea SNCFR a fost dată în administrarea Societăţii Feroviare de Turism, cu scopul devenit clar ...


Editie scrisa | Cosmin Alexandru

Dialogul în contradictoriu

Cu foarte rare excepţii, toate frânturile de dialoguri în contradictoriu pe care le mai prind la televizor ...

Recomandarea editorilor

Subiectele zilei